Mainos

NHL:n työsulkuvahvistukset HIFK:ssa

• 75 904
  • 162

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
En pidä Ruutua huonona vaihtoehtona pelillisesti, mutta epäilen vaikuttavan joukueiden sisäisiin kemioihin liikaa johtuen viime aikaisista tapahtumista. Ei Tuomokaan voi olla ajattelematta oman veljensä haku yrityksiä kovinkaan lämmöllä?

No varmaankin Tuomo on tottunut tähän änärissä Jarkkoa vihattiin myös jonkun verran. Uskon, että kaverilla on toimiva suodatin ja tiedostaa myös itse, että oma veli on kusipää kentällä.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vahvistuksia tarvitaan, niin kauan kun "huonoinikinämissään" Piiparinen on mukana kokoonpanoissa.

Kibe91

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eriksson seuraa aktiivisesti pallopelejä ja erityisesti vanhojen pelikavereiden tekemisiä. Tunnetuin heistä on Detroitin Mikael Samuelsson. Miehet ovat nykyään hyviä perheystäviä ja olivat häissä toistensa bestmaneja.

Eriksson ja Samuelsson pelasivat molemmat södertäljes viime työsulun aikaan. Oiskohan mahdollista että kaveri tulisi piipahtaa täällä? :)

Lorimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Leeds United
Lennusta puhutaan täällä vähän siihen malliin, että tulkoon vaan vaikka ei toisi joukkueeseen mitään, mitä siellä jo ei ole. Itse olen sitä mieltä, että se Lennu joka ratkoi mestaruuskaudella pleijareita lähes yksin on jotain sellaista mitä meillä ei tällä hetkellä ole.

Juuri tälläinen Lennuhan me saatiin !

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Ei millään pahalla, mutta mitäpä jos päivittäisit kalenterisi tälle vuodelle. Mestaruuskeväästä on jo puolitoista vuotta, ja sen jälkeiseen aikaan on mahtunut paljon kaikenlaista. "Petrolin" pelit ei tainneet sujua Edmontonissa ihan yhtä hyvin kuin IFK:ssa edelliskaudella. Maajoukkueessakin taisi olla hieman tahmeaa, mutta se Meidän V*tun Peli saattoi olla tietysti osasyynä tähän. Ehkä olen inhorealisti tai pessimisti, mutta mun mielestäni ei ole mitään takeita siitä, että Nordikselle palaisi sama Lennu joka täältä lähti vuosi reilu sitten, vai kävitkö aikakoneella katsomassa, miten Lennu tulisi skulaamaan?

Päivitin kalenterini tälle vuodelle ja huomasin, että Lennu jatkoi siitä mihin jäi mestaruuskeväänä. Niin ja vielä tuohon loppuosaasi sen verran, että ei tarvinnut käydä aikakoneella ja silti näköjään "tiesin" etukäteen miten Lennu tulee pelaamaan - ainakin mun "mutu" oli lähempänä kuin sun inhorealismis. Että kaada itselles vaan !

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivitin kalenterini tälle vuodelle ja huomasin, että Lennu jatkoi siitä mihin jäi mestaruuskeväänä. Niin ja vielä tuohon loppuosaasi sen verran, että ei tarvinnut käydä aikakoneella ja silti näköjään "tiesin" etukäteen miten Lennu tulee pelaamaan - ainakin mun "mutu" oli lähempänä kuin sun inhorealismis. Että kaada itselles vaan !

Olinkin juuri tulossa ihmettelemään, kuka on kirjoittanut sellaista soopaa meikäläisen nimissä, mutta ehdit näköjään edelle. Olihan tuo aivan huikea sisääntulo huikealta pelaajalta. Hienoa saada ikoni joukkueeseen takaisin edes hetkeksi.

Mutta miksi lainasit viestistäni vain ensimmäisen puoliskon ja tulit sillä ratsastaen ilkkumaan erehtymistäni? Mähän kirjoitin tuon lainauksen jälkeen, että mielelläni olen väärässä ja otan vastaan sen vaihtoehdon, että Lennu jatkaa siitä, mihin toissakeväänä jäi. Ja niinhän tuo jatkoikin. En kai mä niin pösilö ole, että toivoisin kannattamani joukkueen pelaajan epäonnistuvan. IFK:tahan tässä kaikki kannatetaan ja toivotaan sen pärjäävän, eikö?

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Mutta miksi lainasit viestistäni vain ensimmäisen puoliskon ja tulit sillä ratsastaen ilkkumaan erehtymistäni?
Lainasin viestistäsi sen osuuden, joka oli osoitettu minulle, eli oli ivallinen (lähes vittuilunomainen) kannanotto minun kirjoitukseeni, jossa iloitsin Lennun paluusta joukkueeseen. Piste.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Onkohan kenelläkään "sisäpiiriläisellä" tietoa, että vieläkö työsulkuvahvistuksia kartoitetaan? T.Ruutu kelpaisi edelleenkin vaikka etenkin Lennun tulon myötä joukkue on täynnä vastaavantyylisiä kovaa taklaavia voimahyökkääjiä. Kiekollinen pakki olisi myös jees; ei tuo tämänhetkinen puolustus kovin suuria riemunkiljahduksia herätä.

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan kenelläkään "sisäpiiriläisellä" tietoa, että vieläkö työsulkuvahvistuksia kartoitetaan?.

sisäpiiristä en tiedä, mutta eilen hallilla pyörineiden huhujen mukaan kiekollista, ulkkaripakkia ollaan hakemassa. Ja tulee kyllä tarpeeseen, erityisesti jos eilisessä pelissä vielä joku pakeista loukkaantui. Toivottavasti on kovaa tasoa, vertailukohdaksi voi ottaa vaikka TPS:ään kuulemma saapuvan Tallinderin. Laitureita on sitten tarvittaessa helpompi hankkia, jos loukkaantumisia tulee lisää.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
sisäpiiristä en tiedä, mutta eilen hallilla pyörineiden huhujen mukaan kiekollista, ulkkaripakkia ollaan hakemassa.

Ehkä samalla etsitään uutta työnantajaa Klubertanzille, joka on kaukana siitä, mitä hänestä odotettiin. Nybari ottaa tilalle Dale Clarken? :D Ja tuota ulkkaripakkia ollaan etsitty jo vissiin jonkin aikaa, juurikin sen takia, ettei Klubertanz ole vakuuttanut millään tavalla. Mistään NHL-pelaajista en ole kuitenkaan kuullut huhuttavan HIFK:n riveihin.

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Ehkä samalla etsitään uutta työnantajaa Klubertanzille, joka on kaukana siitä, mitä hänestä odotettiin. Nybari ottaa tilalle Dale Clarken? :D Ja tuota ulkkaripakkia ollaan etsitty jo vissiin jonkin aikaa, juurikin sen takia, ettei Klubertanz ole vakuuttanut millään tavalla. Mistään NHL-pelaajista en ole kuitenkaan kuullut huhuttavan HIFK:n riveihin.

En usko, että tässä tapauksessa tulee kysymykseen NHL apu koska siinä vaiheessa tulee ongelma kun NHL alkaa, Klube häipynyt ja siirtoraja ummessa. Eiköhän nyt haeta koko loppukauden pelaavaa pakkia.

Veikkaan, että ensi kuun lopussa alkaa isompi liike Eurooppaan päin koska optimistiset haluavat vielä odottaa. Jos ei minkäänlaista lähentymistä lokakuun aikana tapahdu niin voidaan olla melko varmoja ettei ennen vuodenvaihdetta tapahdu mitään ja massa ryntäys Eurooppan alkaa.

Tässä voi olla pientä vertailu kohtaa kun kaikki varmasti miettii kuinka paljon vaakutukset pelaajille maksaa. Esimerkiksi Steven Stamkosia oli tarjottu Ässille pariin otteeseen, mutta Toivolan on ollut pakko sanoa kiitos, ei kiitos. Syy: vakuutusmaksu 75.000 kuukaudessa.

Suosikkijoukkue
HIFK
Lainasin viestistäsi sen osuuden, joka oli osoitettu minulle, eli oli ivallinen (lähes vittuilunomainen) kannanotto minun kirjoitukseeni, jossa iloitsin Lennun paluusta joukkueeseen. Piste.

Olen vilpittömästi pahoillani ja pyydän anteeksi, jos tulkitsit sen vittuiluksi. Siitä ei ollut missään nimessä kyse. En vain olisi ikimaailmassa uskonut, että puolentoista vuoden tauon jälkeen SM-liigaan palaava Lennu heittäisi heti hattutempun, kun viime kausi Edmontonissa meni rikkovassa ja puolustavassa roolissa, eikä kevään maajoukkuepelitkään sujuneet erityisen hyvin. Kun lisäksi IFK:n peli on yskinyt koko syksyn ajan, niin pelkäsin Lennunkin parhaiden avujen menevän hukkaan - ja erehdyin komeasti. Tätä taustaa vasten tuntui siltä, että muutamat kirjoittajat odottavat Lennusta sateentekijää, ja ajattelin vain hillitä ylisuurina pitämiäni odotuksia. Mistään vittuilusta tai ivaamisesta ei kuitenkaan ollut kyse. Tapanani ei ole vittuilla tuntemattomille ihmisille internetissä. Pahoittelen väärinymmärrystä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy