Ajatelkaas, tuopillinen olutta! Sehän on jopa parempi kuin ilmainen vyölaukku!
Mä tarttisin kyllä pullon kossua, että eilisen kaltaisella esityksellä viihtyisin. Lauantaille pitää vetää pienet suojakännit päälle, ettei vituta niin paljon.
Ajatelkaas, tuopillinen olutta! Sehän on jopa parempi kuin ilmainen vyölaukku!
Voisi päätellä siis että kaikki on kunnossa ja ukko on askissa aika pian!
Ensi viikolla sitten, tuskin vielä loppuviikon peleihin ehtii mukaan kuitenkaan, harmi. Kakkosketjuun Erikssonin ja Somervuoren kanssa pelaamaan.
No eipä tullut tuostakaan laajasta tiedotteesta sitten ilmi millon pelaa, vaikka tietoa muuten oli ihan yllinkyllin.
Nyt vain vituttaa ja pelottaa se, että Petrell vaan ryyppää jossain Tigerissä vanhaan malliin, eikä peli parane yhtään, vaikka hän on joukkueessa, koska meiltä puuttuu valmentaja, joka osaa valmentaa.
Huomasin että Mikko Vainosen nimi on IFKn pelaajaluettelossa.
Onko tästä tarkempaa tietoa? Käsittääkseni Vainonen lähti pohjois-ameriikkaan mutta onko nyt palaamassa IFKhon lakon ajaksi? Vaikka tuskin mies nyt NHLssä olisi pelannut...
Tuskimpa ryyppää valmistautuu kuitenkin änäri kauteen niin eipä taida oikein olla siihen varaa. Lisäksi Lennu on nykyään faija sekä aviomies, joka varmasti verottaa tätä rellestämistä.
Jos haluaa bongata Lennun viikonloppuisin, niin ei kannata väijyä yökerhojen lähellä. Paras paikka spotata Lennu on Jumbon Prisma, jossa hän käy ostoksilla rouvan kanssa. Sellainen huligaani ja joukkueen syöpä on kyseessä.
Welcome #32, nyt se siis varmistui! Sovitaanko, että olet 1-sentteri, pelaat myös osan vaihdoistasi pakkina ja olet tarvittaessa maalissa?
Jos narrit nyt on Teemua, Vallea, Leinoa ja Karlssonia hankkimassa..
Syön virtuaalisen pääni, jos Teemu tulee pelaamaan SM-liigaan työsulun ajaksi.
Saisko tästä mahdollisesti jotain live streamia? Mä uskon, että Teme tulee jos sulku jatkuu pitkään.
Huomasin että Mikko Vainosen nimi on IFKn pelaajaluettelossa.
Onko tästä tarkempaa tietoa? Käsittääkseni Vainonen lähti pohjois-ameriikkaan mutta onko nyt palaamassa IFKhon lakon ajaksi? Vaikka tuskin mies nyt NHLssä olisi pelannut...
Tuo on toki totta ns. normitapauksessa, mutta uskon että Teemu menee eri kategoriaan kuin valtaosa NHL-pelaajista.Teemu ei tule tänne riskeeraamaan. SM-liiga on kiinnostavana pelipaikkana korkeintaan sijalla 4 NHL-pelaajien näkökulmasta.
Saisko tästä mahdollisesti jotain live streamia? Mä uskon, että Teme tulee jos sulku jatkuu pitkään.
Kovaa hommaa ainakin jollain, ilmeisesti tämän nyt lainaamani ja äsken kirjoittamani lausen vuoksi ehti jo kolahtaa yksityisviestiä lokeroon tylysti näin:Helvetin hieno asia se olisi nähdä Teemu liigassa vielä ennen upean uransa loppua.
Vai niin. Kyllä mä voisin Tuomo Ruutuakin kokeilla ykkösketjussa. Vaikka sitten keskellä.IFK:hon en tällä hetkellä haluisi kuin Olli Jokisen koska herralle on paikka ykkösketjussa.
Syön virtuaalisen pääni, jos Teemu tulee pelaamaan SM-liigaan työsulun ajaksi.
Vai niin. Kyllä mä voisin Tuomo Ruutuakin kokeilla ykkösketjussa. Vaikka sitten keskellä.
Vai niin. Kyllä mä voisin Tuomo Ruutuakin kokeilla ykkösketjussa. Vaikka sitten keskellä.