No
Ulkopuolisiin tekijöihin on ihan oma ketju jossa voi kaikki sanoa mitä haluaa. Summasurarum, tässä ketjussa seurataan maaliennätystä.
No eiköhän se ole selvää että jos kommentin selvin viesti on että Ovechkin on mätäpaise/fasisisti putunisti runkkari niin ne kuuluisi ihan siihen kuuluvaan ketjuun. Tässä ketjussa seurataan maalimäärän kasvua ja niitä viestejä odotellaan olitka mitä tahansa mieltä itse henkilöstä.Ihan teidän työtä helpottaaksenne olisi varmaan viisasta lisätä tämä sama teksti Venäjä hyökkää Ukrainaan -ketjun tyylisenä ketjunoottina sivun alalaitaan tässäkin ketjussa. Se vähentäisi todennäköisesti ainakin vahingossa tänne eksyvää kritiikkiä, kuten itselläni kävi ensimmäisellä kerralla. Laitan vielä liitetiedostona kuvan, niin tiedätte, mitä tarkoitan, jos se ei aukea tekstistä.
Edelleen olen eri mieltä näiden kahden eri ketjun tarpeellisuudesta ja varsinkin sen tärkeämmän ketjun hautaamisesta yleisen keskustelun löylyhuoneelle, mutta tätä lienee turhaa purnata teille.
Kovin epäjohdonmukaisesti noita viestejä on siirretty löylyhuoneen ketjuun. Tähän ketjuun on edelleenkin jäänyt maalien hypettämisen lisäksi ulkourheilullista kritiikkiä eli ainakaan minulle ei ole ihan selvää, missä menee raja, mitä tähän ketjuun saa kirjoittaa.
Onnea valitsemallenne tielle. Ei ole varmaan se helpoin tie.
Ulkopuolisiin tekijöihin on ihan oma ketju jossa voi kaikki sanoa mitä haluaa. Summasurarum, tässä ketjussa seurataan maaliennätystä.
Viimeksi muokattu: