Ei ole. Kaikki kanavat tyhjinä. On kyllä uskomatonta touhua.Eikö ollut edes Extra kanavilla?
Ymmärrän hyvin Bunderin turhautumisen, palautetta vaan peliin.
Näkyy tulevan jälkilähetyksenä 1130, eli jos et vielä tulosta tiedä niin siitä sitten.Ei ole. Kaikki kanavat tyhjinä. On kyllä uskomatonta touhua.
Tämähän on tosiaan ollut Viasatin lempiharrastuksia jo useampia vuosia. Monena yönä kirottu jo vuosia kun runkosarjassa jätetään joku peli näyttämättä sen vuoksi, että yksi matsi tulee kolmelta eri kanavalta, jolloin kanavat eivät sen vuoksi riitä. Ja eihän noihin ohjelmatietoihin voi vielä 100% luottaa vaan voi olla, että Oilersin peli tuleekin joltain kanavalta tai sitten ei. Täytyy kai varalta laittaa kello soimaan neljältä ja katsoa tuleeko peli vai ei. Hohhoijaa.Ensi yöstä; naurettavinta ja itkettävintä koko touhussa on se, että JääkiekkoHD ja HockeyHD näyttää identtiset pelit, Colorado peli löytyy vielä kolmantenakin lähetyksenä extralla. Edmonton peli siis näyttäisi puuttuvan suoralähetyksistä, onneksi sentään Carolina ja Colorado pelit tulee. Tämä Allenten ohjelmaoppaasta.
Eikö tämä muka näy viaplay totalilta ollenkaan? Vielä ei ainakaan ohjelmaa ole näkyvillä.Tänään klo 19:00 Viasat Jääkiekko kanavalla Stanley Cup finaaliennakko.
Studiossa Harjula, Nieminen, Väänänen ja Hoffren.
Ei ole vielä mitään faktaa, mutta valistunut arvaukseni on, että mikään ei muutu Suomessa.Onkohan tullut mitään tietoa vaikuttaako uudet NHL:n TV-sopimukset jotenkin katseltavuuteen Suomessa? Tai lähinnä, onko jotain NHL.tv palvelun tapaista tulossa mitä voisi Viaplayn sijaan käyttää. On ollut vähän huonoja kokemuksia Viaplayn toimivuuden ja käytettävyyden suhteen, niin mieluummin pistäisin euroni toimivaan palveluun.
Tai jos viaplayn kautta saa pääsyn johonkin jenkkipalveluun, kuten NHL.tv:hen sai, niin kaipa sekin hätätilassa välttäisi. Jos oikein ymmärsin niin NHL.tv nykyisessä muodossaan loppuu tuon uuden TV-sopimuksen myötä.
Et kertonut laitteistoasi, mutta jälkilähetyksissä kannattaa käyttää ulkoista chromecastia. Puhelimen appsissa on katso alusta -vaihtoehto. Tv-appsissa ei ole. Mä katson nyt parhaillaan telkkarin appsilla suorana. Kerran oli pieni hikka, tokeni itsestään. Sen lisäksi kerran laatu tipahti hetkeksi. Jos katsoo wifin yli, tukarissa olisi hyvä olla 5 GHz käytössä. Se on huomattavan paljon immuunimpi kaikille häiriöille kuin se 2,4 GHzTulipahan hankittua lopulta Viaplay että voi änäriäkin seurata. Alku on ollut melko kivinen, kun yritin katsoa Colorado-Vegas -ottelua näin aamutuimaan:
- Eikö tosiaan ole mitään "katso alusta" -nappulaa?
- Noin 30sek välein tulee "jotain meni pieleen" -ilmoitus ja lähetys katkeaa.
35€/kk on aika kova hinta, jos tämä on taso.
Et kertonut laitteistoasi, mutta jälkilähetyksissä kannattaa käyttää ulkoista chromecastia. Puhelimen appsissa on katso alusta -vaihtoehto. Tv-appsissa ei ole. Mä katson nyt parhaillaan telkkarin appsilla suorana. Kerran oli pieni hikka, tokeni itsestään. Sen lisäksi kerran laatu tipahti hetkeksi. Jos katsoo wifin yli, tukarissa olisi hyvä olla 5 GHz käytössä. Se on huomattavan paljon immuunimpi kaikille häiriöille kuin se 2,4 GHz
Mulla on IOS-versio, siinä matsin kuvakkeen oikeassa yläkulmassa kolme pistettä, joista saa valinnat alusta tai livenä. Onko näkymässä "katso ohjelmisto", eli siinä ohjelmakartassa lisää valintoja? Mä menen aina sitä kautta matseihin.En löydä tuota katso alusta -nappia Android-sovelluksesta enkä Elisa Viihteen omasta sovelluksesta. Ehkä teen jotain väärin tai en vain näe :) Liitteenä kuva puhelimen näkymästä.
Ja kiitos taajuusvinkistä, täytyy tarkastaa mikä on käytössä!
E. Tsekkasin Android-tabletista, en löydä itsekään siitä appsista katso livenä. Hämmentävää.
En ole itse DNA TV:n käyttäjä eikä tää varsinaisesti oo mikään sovellus, mutta DNA:n kaapelitalouksiin on saatavilla ainakin erilaisia kanavapaketteja. Tuolta vois löytyä ainakin.Onko olemassa/suositeltavaa palvelua, josta näkisi liigaa ja änäriä samalla sopimuksella?
En ole itse DNA TV:n käyttäjä eikä tää varsinaisesti oo mikään sovellus, mutta DNA:n kaapelitalouksiin on saatavilla ainakin erilaisia kanavapaketteja. Tuolta vois löytyä ainakin.
Kanavapaketit | TV | DNA
kauppa4.dna.fi
Ja luulisi ainakin DNA Hubin kautta saavan myös jotenkin onnistumaan. Itse en noista Hubeista juuri välitä, mutta antennitalouteen se voi olla hyväkin ratkaisu. Kuvanlaatu paranee (jos yhteys hyvä) ja tarjontaa valtavasti.
Täällä on Telian Digiboksi ja nuo Viasatin livekanavat, sama ongelma kun DNA:lla ja pelkkää testikuvaa koko lähetyksen ajan.Näkykö kellään viime yönä (dna:n) kaapelista viasat sport live kanavilta yhtään peliä? Vanhempani koittivat katsoa Carolinan peliä, mutta näkyi vaan sitä värillistä pystyraitaa (testikuva?) ja kuulu vinkuva ääni.
E: samaa testikuvaa näyttää yhä..