Melkein samaa mieltä. Paljon näytettyjen Philadelphian, Washingtonin ja Detroitin pelejä kyllä ihan mielellään katsookin, kun homma ei ole pelkkää puukätistä paskaa, mutta... Missä luuraavat kovassa kunnossa olevan Boston Bruinsin pelit?! Yhden olen tälle kaudelle nähnyt, joka oli muistaakseni arkkivihollista Montrealia vastaan ja peli oli ehkä viihdyttävin koko kaudella.
Lisää Bostonin pelejä, kiitos.
Hankin NASN-kanavan vuodenvaihteessa ja täytyy kyllä sanoa, että olen ollut tyytyväinen hankintaani. Pelejä tulee juuri sopiva määrä ja etenkin tässä alkuvuodesta on noita Caps-otteluita tullut mukavaan tahtiin. Hintakin kun jää vielä alle 10e (itse asiassa maaliskuuhun asti ilmaiseksi) ja lisänä 5 muuta kanavaa, niin ei auta valittaa.
Black Adderille ja muille Boston&Caps-faneille tiedoksi, että käykäähän äänestämässä NASNin sivuilla kyseisten jengien koitosta 27. päivä näytettäväksi otteluksi!
PS. Laskin tuossa nopeasti, että NASNilta tulee kuusi Bostonin peliä aikavälillä 19.1.- 28.2 eli yksi per viikko vauhtia noin suurinpiirtein.