NHL-lähetykset netissä

  • 3 728 956
  • 9 711

karhjoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers
Olen tässä koko aamupäivän yrittänyt rekisteröityä CGL:ään, mutta eipä tunnu onnistuvan. NHL.com account luotu US-postinumerolla. Olen kokeillut Socks 5-proxyjä ja VPN-sovelluksena Hotspot Shieldiä, mutta CGL:n vastaus on aina SIGN UP-bannerin alla "NHL GAMECENTER LIVE™ IS NOT AVAILABLE FOR TODAY'S GAMES." Ilman proxyja tai VPN:ää saitti kääntää minut suoraan vaulttiin, jonka hankkiminen kyllä näyttäisi olevan mahdollista. Onko tämä vain joku myyntipalvelun katkos, vai osaisiko joku onnistunut kertoa, mitä teen väärin? En nopealla selauksella löytänyt langasta suoraa vastausta ongelmaani. Käytössä Win7 ja Chrome.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Mulla on tuo orkkis GCL ja ei mulla ole kyllä mitään ongelmia noita viime kauden pelejä katsellessa.
 

Wire

Jäsen
Mahtavan huonosti pelittää tämä GCL:n arkistopalvelu. Edelläkin on jonkin verran asiasta motkotettu, mutta ajattelinpa lisätä vielä yhden pettyneen asiakkaan joukkoon. Eihän nuo pelit pyöri kuin alusta muutaman minuutin.

Kenellekään mitään näkemystä, mistä on kysymys? Jotain kautta edeltäviä fiboja, palvelimia ei olla otettu vielä riittävästi käyttöön? Jos tämä jatkuu tällaisena koko kauden, niin meni 50 taalaa kankkulan kaivoon.

Onko tämä viaplayn kautta vai suoraan? Tuntuu olevan monilla viaplayn kanssa häikkää kun suoraan GCL:n ottajilla homma toimii kuten pitää.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Jos tämä jatkuu tällaisena koko kauden, niin meni 50 taalaa kankkulan kaivoon.

Onko tämä viaplayn kautta vai suoraan? Tuntuu olevan monilla viaplayn kanssa häikkää kun suoraan GCL:n ottajilla homma toimii kuten pitää.

Kuulostaa siltä, että olisi suoraan koska viaplay maksaa 16,95€(?) kuukaudessa. Taaloista puhuttaessa mieltää herkästi kysymyksessä olevan tuon originaalin.
 

Wicked

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Los Angeles Kings
Kertokaa viisaampina, mutta voiko todella viaplayn tarjonnasta päätellä, että eivät edes esitä koko colorado-minnesota ottelua lauantaina ? Ainakaan schedulesta ei löydy tuota ottelua.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Tampereen Ilves
Onko tämä viaplayn kautta vai suoraan? Tuntuu olevan monilla viaplayn kanssa häikkää kun suoraan GCL:n ottajilla homma toimii kuten pitää.

No toisaalta niinkuin aikaisemmin tuolla kerroin, niin itselläni on vielä ainakin toistaiseksi käytössä niin tuo Viaplay, kuin tuo itse GameCenterkin. Viime vuonna tosiaan hommasin tuon GameCenterin proxykikkailemalla, eikä minkäänlaisia ongelmia ollut koko kautena! Nyt kun menen GameCenteriin (ihan sama kumman kautta), niin pelit katkeavat muutaman minuutin katselun jälkeen. Tosin sen verran täytyy korjata, että eilen illalla kyllä katsoin tuon pelin jossa viime kauden Stanley-Cup mestari ratkaistiin ja se pelitti ilman ongelmia. Olen tähän asti katsonut (siis yrittänyt katsoa) ainoastaan Capitalsin pelejä.

Selvennykseksi että ei pitäisi koneessa kyllä olla mitään vikaa, kun tosiaan viime vuonna pelitti pelit hienosti ja Urhonkin pelit ovat aina toimineet (niin hyvin kuin ne nyt voivat ylipäänsä toimia).
 

VilleSeina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, SaiPa
Kertokaa viisaampina, mutta voiko todella viaplayn tarjonnasta päätellä, että eivät edes esitä koko colorado-minnesota ottelua lauantaina ? Ainakaan schedulesta ei löydy tuota ottelua.

No näinhän se silloin on. Viaplay esittää juuri ne ottelut jotka heidän sivuillaan näkyy.

GameCenteristä näet sitten kaikki loput ottelut sikäli kun olet Viaplayn urheilupaketin asiakas.
 

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
Täällä toinen vanha "proxykikkailuttoman" Gamecenterin käyttäjä jolla em. ongelmat. Myös Vaultin puolelta pelit katkeavat muutaman minuutin jälkeen ja samaa peliä ei yleensä saa enää jatkumaan/alkamaan uudestaan.

Olen katsellut vanhoja pelejä pitkin talvea ja tuntuu että viimeisen viikon-parin aikana ovat ongelmat alkaneet. Luulen että lähetyspäässä on ongelma kun sama vika ilmenee Viaplayn tilaajilla ja homma alkaa taas rokkaamaan ennen kauden alkua.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
No toisaalta niinkuin aikaisemmin tuolla kerroin, niin itselläni on vielä ainakin toistaiseksi käytössä niin tuo Viaplay, kuin tuo itse GameCenterkin. Viime vuonna tosiaan hommasin tuon GameCenterin proxykikkailemalla, eikä minkäänlaisia ongelmia ollut koko kautena! Nyt kun menen GameCenteriin (ihan sama kumman kautta), niin pelit katkeavat muutaman minuutin katselun jälkeen. Tosin sen verran täytyy korjata, että eilen illalla kyllä katsoin tuon pelin jossa viime kauden Stanley-Cup mestari ratkaistiin ja se pelitti ilman ongelmia. Olen tähän asti katsonut (siis yrittänyt katsoa) ainoastaan Capitalsin pelejä.

Selvennykseksi että ei pitäisi koneessa kyllä olla mitään vikaa, kun tosiaan viime vuonna pelitti pelit hienosti ja Urhonkin pelit ovat aina toimineet (niin hyvin kuin ne nyt voivat ylipäänsä toimia).

Niin, mulla ainakin on tuo ihan originaali GCL kun kerkisin sen viimekauden alla tilaamaan. Ja tämä siis ilman mitään proxykikkailuja, vaan silloin, kun sen vielä sai suoraan. Ja toimii siis edelleen täysin moitteetta. En tiedä, onko kenelläkään, joka tuon sai aikanaan tilattua ilman proxyja ollut mitään ongelmia, mutta mulla ei ainakaan. Eli onko ongelmat lähinnä viaplayn/proxy kikkailujen kautta hommatuissa?
 

Fat Jesus

Jäsen
Tossa testin vuoksi katselin viime kauden finaalin ja minkäänlaista ongelmaa ei ollut.

Kyseessä siis NHL Gamecenter LIVE ja proxyillä hankittu(vaikken usko että sillä mitään merkitystä on)

MUISTUTUKSENA UUSILLE TILAAJILLE ETTÄ KYSEESSÄHÄN ON "KESTOTILAUS", että ei kannata ihmetellä jos kaudella kiinnostus lopahtaa ja ens syksynä veloittavat uudelleen.

Tämän kauden veloitushan pitäisi lähteä sitten 21.päivä.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
No niinpä näköjään. Saa nyt nähdä kuin käy, viime kaudellakin sai jännittää avauskiekon pudottamiseen asti, että näkyykö ja sama show jatkunee tällä kaudella. Eli mistään nyt ei voi olla varma ennen kauden alkua, mutta hyvinpä tuo viime vuonnakin pelitti sitten, kun pelit alkoivat. Ja siis pelittää edelleen, nyt vain mietin, että kuinka kauan.

Toivottavasti tuo GCL nyt sitten uusiutuisi automaattisesti, mut onneksi mulla nyt on plan B:nä tuo hockeystreamskin tilattuna, joten katsellaan sitten sieltä jos GCLää ei ilman viaplayta näe.
 

Geno

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Penguins
Itse huomasin, että Vaultin kautta katsottuna homma pätkäisee lyhyen katsomisen jälkeen, jos yrittää kokonaista ottelua katsoa. Condensedit toimii. Jos taas Gamecenterissä katsoo viime kauden kokonaisia playoff-matseja, niin toimii kyllä ihan normaalisti. Ja itselläni siis proxyneppailulla tehty tilaus.

Voisin kuvitella, että Vaultissa on jotain häikkää. Ei siellä aiemminkaan ole kaikki matsit toimineet, mutta on kyllä kumma, että nyt ei sitten mikään.
 

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
Aikamoista satunnaisuuta näyttäisi olevan näiden toiminnassa.
Edellisen viestin kirjoittamisen jälkeen koitin katsoa Gamecenterin puolelta peliä joka katkesi parin minuutin jälkeen. Sitten vaihdoin Vaultin kokonaisten archive-pelien puolelle ja nyt on reilut puoli matsia COL-CBJ peliä 5.4.2012 toiminut ongelmitta.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Edellisen viestin kirjoittamisen jälkeen koitin katsoa Gamecenterin puolelta peliä joka katkesi parin minuutin jälkeen. Sitten vaihdoin Vaultin kokonaisten archive-pelien puolelle ja nyt on reilut puoli matsia COL-CBJ peliä 5.4.2012 toiminut ongelmitta.

Oliskin edes jotain tommoista, mutta ei. Mikään ei ole toiminut katkeamatta itsellä, Vaultia, playoffia, arkistoa, condensedia. KAIKKI matsit katkeaa kuin seinään jokusen minuutin kuluttua. "ConnectionError" eikä mitään ole tehtävissä. Aivan surullinen esitys NBA:n ja MLB:n vastaaviin tuotteisiin verrattuna.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Tampereen Ilves
Luulen että lähetyspäässä on ongelma kun sama vika ilmenee Viaplayn tilaajilla ja homma alkaa taas rokkaamaan ennen kauden alkua.

Toivotaan näin! Itse jaksan kyllä uskoa, että pelit Lauantaina alkavat toimimaan normaaliin tapaan, niinkuin viime kaudellakin. Esimerkiksi tuo maanantaina tullut NHL-preview toimi normaalisti ilman ongelmia.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Fat Jesus kirjoitti:
Näin se meni, ohjeet Firefoxille:
-Itse tein ensin tilin NHL.com:iin
-Sitten Firefoxin asetukset-asetukset-lisäasetukset-verkko-muokkaa FF verkkoasetuksia
-laita täplä "aseta verkkovälityspalvelut käsin"
-HTTP-välityspalvelin 62.157.186.16, portti 80
-laita täplä "sama välityspalvelin..."
-paina OK

Menet nhl.com, Scores, Gamecenter Live, $159 kohdalta klikkaat rekisteröitymissivulle.

tässä vaiheessa menet takaisin tuone Firefox asetuksiin, muutat täplän "käytä järjestelmän
välityspalvelinasetuksia" ja hyväksyt taas OK.

Nyt täytät rekisteröitymissivun ja klikkaat Register now.

Se kun on valmis tulee siihen heti kysely mille laitteelle haluat sen kytkeä yhteen, laittaa että PS3
niin se kysyy koodia jonka saa PS3 Gamecenterista ja nyt sinulla on Gamcenter pleikkarissakin.

Proxyn otin tältä sivulta. Free Germany proxy servers. German proxy - DE.

Onkos tuossa NHL.comiin rekisteröintivaiheessa tuolla maavalinnalla mitään väliä, kun se sellaista kysyy? Pitäisikö valita tiliä tehdessä jotain muuta kuin Pohjola?

Nyt on tuonne Scores-osioon vaihtunut tuon GameCenter LIVE -linkin tilalle Viaplayn oma linkki. Se lienee vaihtuu kuitenkin takaisin GCL:ään, kun laittaa sisään muun maan proxyt?

Ja tuo proxy varmaankin kannattaa ottaa juuri tuon linkin takaa, sillä Saksasta näyttäisi nuo olevan? Ettei kannatta Jenkkiproxyjä kaivaa? Niillä ei taitaisi sitten toimia nuo playoffitkaan?
 

Fat Jesus

Jäsen
Ja tuo proxy varmaankin kannattaa ottaa juuri tuon linkin takaa, sillä Saksasta näyttäisi nuo olevan? Ettei kannatta Jenkkiproxyjä kaivaa? Niillä ei taitaisi sitten toimia nuo playoffitkaan?

Ei ole väliä onko jenkki/saksaproxy, sitä kun vain käytetään siksi että päästään rekisteröitymissivulle, ei siis katselemisen kannalta merkitystä.
Nyt on tuonne Scores-osioon vaihtunut tuon GameCenter LIVE -linkin tilalle Viaplayn oma linkki. Se lienee vaihtuu kuitenkin takaisin GCL:ään, kun laittaa sisään muun maan proxyt?
Mulla kai se menee NHL Vault- palvelun kirjautumissivulle.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei ole väliä onko jenkki/saksaproxy, sitä kun vain käytetään siksi että päästään rekisteröitymissivulle, ei siis katselemisen kannalta merkitystä.

Kiitos noista aiemmista ohjeista ja muusta, just selailen vaultista Leafsin huippuhetkiä vuosien varrelta ja odotan innolla lauantaita. Helppohan tuo oli saada, meinasi vaan proxyn hitaus välillä raastaa.
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari päivää olen tässä jahkaillut, ja jos sitä tänään sais aikaseksi ton GCL:n ostamisen (proxyilla). Kiitos kaikille, jotka täällä on kärsivällisesti jaksanu jakaa vinkkejä ja muita opastaa! Jotkut asiat vielä vähän mietityttää, ja muutama kysymys olis vielä:

Laitanko tilausvaiheessa ihan omat osoitetiedot vai pitääkö keksiä jotkut ulkomaalaiset?

Onko tota mahdollista maksaa osamaksulla? Ja kumpaa suosittelette, osamaksu vai kerralla koko motti. Tällä tarkotan sitä, että tuleeko osamaksulla kalliimmaksi, ja onko siitä jotain "suojaa" jos yhtäkkiä lakkaa täällä pelit näkymästä.

Pystyykö PS3 kautta katsomaan arkiston matseja, vaikka 2013-versio sovelluksesta ei olisi pleikkarille vielä päivittynytkään? Jotkut kirjoittelivat, ettei ole onnistunut koodin syöttö PS3:seen, vieläkö on sama ongelma vai onko joku jo tässä onnistunut?

Mitä kautta GCL:n sivuille mennään kun on noi tunnukset hommattu? Kun eikös se estä pääsyn sivuille vielä silloinkin..?
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Laitanko tilausvaiheessa ihan omat osoitetiedot vai pitääkö keksiä jotkut ulkomaalaiset?

Omat.

Onko tota mahdollista maksaa osamaksulla? Ja kumpaa suosittelette, osamaksu vai kerralla koko motti. Tällä tarkotan sitä, että tuleeko osamaksulla kalliimmaksi, ja onko siitä jotain "suojaa" jos yhtäkkiä lakkaa täällä pelit näkymästä.

En ole perehtynyt, mutta kerranhan se koko motti kirpaisee, ja pieni motti se on. :)

Pystyykö PS3 kautta katsomaan arkiston matseja, vaikka 2013-versio sovelluksesta ei olisi pleikkarille vielä päivittynytkään? Jotkut kirjoittelivat, ettei ole onnistunut koodin syöttö PS3:seen, vieläkö on sama ongelma vai onko joku jo tässä onnistunut?

En osaa sanoa, koska en omista PS3.

Mitä kautta GCL:n sivuille mennään kun on noi tunnukset hommattu? Kun eikös se estä pääsyn sivuille vielä silloinkin..?

Jos menee suomalaisesta IP:stä, niin itselle ainakin tulee tuo NHL Vault auki, kun yritän mennä. Mutta oikeassa yläkulmassa on kohta "go to NHL Gamecenter Live" ja sillä pääsee sinne ilman ip-kikkailuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös