NHL-lähetykset netissä

  • 3 719 532
  • 9 699

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Just katselin että vanha PS3:n Gamecenter ei ole päivittynyt tälle kaudelle eikä ainakaan PS-Stoesta löytynyt (vielä?) uuttakaan. Sehän siis pitää jenkki-storesta ladata, siihenkin olen ohjeet aiemmin kirjoitellut.
Eli se koodi isketään sinne Pleikkariin.

Juu ei mikään ongelma, se viimeisin versio hyrrällä on. Kunhan jaksan PS3:lle raahautua niin eiköhän tuokin onnistu, onhan tässä 5vrk vielä aikaa kun tuo tärkein on nyt saatu alta pois.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Hmm, taisin hiukan ryssiä nyt. Eli kun ohjeet kuuluvat näin:

-Itse tein ensin tilin NHL.com:iin
-Sitten Firefoxin asetukset-asetukset-lisäasetukset-verkko-muokkaa FF verkkoasetuksia
-laita täplä "aseta verkkovälityspalvelut käsin"
-HTTP-välityspalvelin 62.157.186.16, portti 80
-laita täplä "sama välityspalvelin..."
-paina OK

Menet nhl.com, Scores, Gamecenter Live, $159 kohdalta klikkaat rekisteröitymissivulle.

tässä vaiheessa menet takaisin tuone Firefox asetuksiin, muutat täplän "käytä järjestelmän välityspalvelinasetuksia" ja hyväksyt taas OK.

Nyt täytät rekisteröitymissivun ja klikkaat Register now.

Tuo bold-kohta jäi tekemättä ja vein rekisteröitymisen läpi. Mikä vaikutus tuolla on? :S Vahvistusviestiä kyllä pukkasi sähköpostiin, mutta miten tuossa nyt kävi?
 

Fat Jesus

Jäsen
Ei välttämättä mitään mennyt reisille mutta kun nuo proxyt kiertää ties kenen koneen kautta niin siellä voi olla joku välissä vetämässä sun luottokortti tiedot itselleen.

Ei sen vakavempaa. =)
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Ei välttämättä mitään mennyt reisille mutta kun nuo proxyt kiertää ties kenen koneen kautta niin siellä voi olla joku välissä vetämässä sun luottokortti tiedot itselleen.

Ei sen vakavempaa. =)

Aivan joo. Ja suurimmat kiitokset taas, pistetään viikonloppuna ralli päälle ja NHL käyntiin!
 

pernavoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Sympatiat: ANA, CAR, FLA
50dollaria on kyllä pilkkahinta.

Itsellä on tuossa toissavuoden varmistusmeilissä tällainen teksti:
Auto-Renew Makes it Easy!
Your subscription will be automatically renewed annually in conjunction with our Early Bird offer.

Eli voiko tässä laittaa jalat pöydälle ja luottaa siihen, että he veloittavat luottokortiltani tuon 50dollaria?

Kysäisin tänään tätä early birdin automaattista uusimista GCL supportista ja vastasivat:

"Greetings,
Your account will be charged on January 21st."

Toki on mahdollista, että tämä oli joku supportin aivot narikassa vastaus, eikä vaivautunut tarkistamaan että kysyjä oli kaukaa Suomesta.
 

Wellman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Kovasti kiinnostaa ostaa toi $50 paketti eikä tuota viaplayta. Kuuluuko tuohon pakettiin playoffitkin?
Tarviiko proxyillä leikkiä aina kun haluaa otteluja katsella vai tarviiko niitä vain tuohon rekisteröintiin?
 

rroni18

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, jalkapallo ja muu huippu-urheilu
Kiitos Fat Jesukselle vinkeistä! Kyllähän toi on pakko hommata, kun saa n. 40 e hintaan koko kauden. Drop the puck!
 

Fat Jesus

Jäsen
Hyvä. Varmaan jo kysytty, mutta voikos tuota katsella yhtäaikaa kahdelta koneelta (eri ip) kirjautuneena vai heittääkö toisen ulos?

Itse olen onnistunut katsomaan PS3:lla ja PC:llä yhtäaikaa eri matseja mutta kun yritti jommasta kummasta vaihtaa eri matsiin niin heitti ulos. Tämä onnistui toisinaan, ei aina.

Eli sanotaan vaikka että ei onnistu.
 

Wellman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Itse olen onnistunut katsomaan PS3:lla ja PC:llä yhtäaikaa eri matseja mutta kun yritti jommasta kummasta vaihtaa eri matsiin niin heitti ulos. Tämä onnistui toisinaan, ei aina.

Eli sanotaan vaikka että ei onnistu.
Ok. Kiitti vinkeistä ja pitää varmaan huomenna sitten hankkia toi.
 

kiekkopomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitokset vinkeistä munki puolesta!

Playstationille asennettu GameCenter ja sivujen kautta tilattu paketti. Nyt vaan tuli ongelma ton tilin linkkauksen kanssa PS:n kautta. Koodi on ruudulla, mutta mihinkä se syötetään? Tuolle sivulle kun menee mitä se tossa näyttää, niin ei tule mitään mihin sen syöttää, alkaa vaan pyytämään uusiksi tuota koko tilausta.
 

Fat Jesus

Jäsen
Ainakin itse jouduin viimekaudella ostamaan eri paketin play-offeja varten. Se reilu 150$ oli ainoastaan runkosarjan ajan.

Sepäs erikoista, itse lunastin Early Birdin enkä sen jälkeen maksanut latiakaan ja aiheesta täällä myös keskusteltiin eikä kukaan muistakseni ilmoittautunut että joutui maksamaan. Itse siis en ole pleijareista lisää maksanut.

Se koodi syötetään PS3 Gamecenteriin, eli siitä GC:n päävalikossa muistaakseni X painaa ja sinne alas mennä jotain synkronointi tms.
 

Wellman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Tuli vielä mieleen, että kuinka nopeaa noi pelit siirtyy tuonne arkistoon tuolla gamecenteris? Pari vuotta sitten oli EspnPlayer käytössä ja aika nopeaa laittoivat silloin ottelun tuonne, mistä oli poistettu mainokset ja erätauot.
 

Schadowan

Jäsen
Ei kuulu sit enää. Ilmeisesti.

Eikös esim Viaplay lupaa koko kauden otteluita omassa tarjouksessaan? Ja hekin "operoivat" Gamecenterin kautta (Toki Viaplayn kautta tulee pari matsia per kierros, loput saa Gamecenterista)? Epätoivoisena elättelen toiveita, että tuo koskisi vain Jenkkejä, koska siellä tosiaan kaikki playoff-matsit tulevat ns. perus-kanavilta (NBC, CBC jne jne).
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kai se on pakko sittenkin kikkailla tuo Gamecenter itsekin, kerranhan se vaan "kirpaisee" ja kun noita matseja voi tosiaan kattoa jälkeenpän niin eiköhän tossa tule rahalle vastinetta. Lisäplussaa se että tuohan ilmeisesti pelittää kätevästi Xboxin kautta niin saa emäntä rauhassa käyttää olkkarin läppäriä ettei tarvii siitä tapella. ;)
 

Roimo

Jäsen
Tuli vielä mieleen, että kuinka nopeaa noi pelit siirtyy tuonne arkistoon tuolla gamecenteris? Pari vuotta sitten oli EspnPlayer käytössä ja aika nopeaa laittoivat silloin ottelun tuonne, mistä oli poistettu mainokset ja erätauot.

Tähän olisi juu hyvä saada vastaus. Hockeystreams.com, jota itse olen parina vuonna käyttänyt, lupaa instant arkistot, ja omien kokemuksien mukaan lupaus on toteutunut. Olisi tärkeää että pelit tulisivat heti, tai ainakin max 1-2h viiveellä arkistoon, jotta voisi siinä 8-9 maissa herättyä laittaa heti jonkun yön matsin tulille eikä tarvitsisi odotella iltapäivään.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Aloin tässä miettimään että Xboxissahan on nykyään Internet Explorer sisäänrakennettuna, eli eikös sillä voisi vaan kirjautua viaplay.fi ja sitä kautta sitten gamecenteriin, full screen päälle ja avot! Luulisi toimivan noinkin.

Tähän nyt haluaisin jonkun vahvistuksen, sillä itselläni on useamman tonnin vehkeet tuolla olkkarissa, joten jos en suoraan boxin kautta telkusta pysty katsomaan, niin sitten jäänee kyllä hommaamatta.... Siis ihan Gamecenterin kautta.
 

Kolzig

Jäsen
Suosikkijoukkue
#37 Olie Kolzig, Caps, Pens, Jets
Luinpa netistä että Xboxille tulee Amerikassa GameCenter app lauantaina ennen pelien alkua. Varmastikin Androidin vanha tuttu app tulee myös tällä viikolla.

Saa nähdä tuleeko tuota Xboxin appia Eurooppaan? Ilmeisesti ilman proxy kikkailuja, mistä tässä ketjussa onkin jo puhuttu, ei saa GameCenteriä Suomessa hankittua Viasatin lisenssipelleilyjen takia.

Mutta Viaplayn kauttako toimii jonkinlainen NHL näkyvyys? Se löytyy Xboxista, mutta taitaa olla gold tilin takana että sen saa päälle eli pitää maksaa lisäksi Microsoftille.

Tosin viime vuoden loppupuolella tuli myös NBA applikaatio Xboxiin näkyville, joten hyvällä säkällä myös tuo NHL:n vastaava tulee Suomessakin.
 

Fat Jesus

Jäsen
Tähän playoffien näkymiseen NHL Gamecenterissä, kaivelin nuita kevään viestejä ja käyttäjä Shamppoo oli kysynyt asiaa GC:n supportista:
All Playoff games in the US and Canada are blacked out due to national tv broadcasting rights. If you are outside of these two countries the Playoffs are included.

Unfortunately, NHL GameCenter Live is not available in Sweden, Finland, Norway, Denmark, and Iceland due to broadcasting rights and restrictions. The only online video product available through NHL.com in your region is NHL Vault.

NHL Web Support
Eli USA/Kanada blokattu ulos ja muualla maailmassa pitäisi näkyä. Eli myös meillä Suomessa pitäisi näkyä. (Kuvaahan meiltä ei ole blokattu,ainoastaan tilausmahdollisuus). Eli ei edes pitäisi olla myynnissä mitään PlayOff-passia koska ne ei edes Ameeriikoissa näy tämän palvelun kautta.
PuckDaddy varmaan raatailee vain Amerikan Yhdysvaltojen puolesta, eli heillä ne todellakaan ei näy kyseisen palvelun kautta.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Mitäs tuolla Viaplay ohjelmatiedoissa tarkoittaa, kun pelien tiedoissa on alhaalla teksti " Kohde avoinna 7 tuntia alkamisen jälkeen" tjms? Voiko tuota nyt katsoa vain jonkun rajoitetun ajan vai onko Viaplaylläkin joku arkisto noille otteluille? Vai onko se arkisto tuolla GC:n puolella, jonne hankittuaan Viaplayn pääsee kirjautumaan?
 

Schadowan

Jäsen
Tähän olisi juu hyvä saada vastaus. Hockeystreams.com, jota itse olen parina vuonna käyttänyt, lupaa instant arkistot, ja omien kokemuksien mukaan lupaus on toteutunut. Olisi tärkeää että pelit tulisivat heti, tai ainakin max 1-2h viiveellä arkistoon, jotta voisi siinä 8-9 maissa herättyä laittaa heti jonkun yön matsin tulille eikä tarvitsisi odotella iltapäivään.

Juuri näin. Tätä harrastin itse viime vuonna, eli klo07-08 maissa ylös ja katsoo nuo Condensed (eli 10min kooste ottelusta) highlightsit haluamistani peleistä. Varsinkin duuniaamuina tuo 10minuutin kooste on loistava vaihtoehto koko matsin kelauksen tai sen normi 3minuutin koosteen sijaan.

Kokonaiset matsit tulevat arkistoon muistaakseni noin tunnin viiveellä, koosteessa menee vähän kauemmin.
 

Kolzig

Jäsen
Suosikkijoukkue
#37 Olie Kolzig, Caps, Pens, Jets
En ole vielä lukenut ihan koko ketjua tästä tammikuun osalta, mutta koskien tuota Viaplayn Xbox/PS3 sovellusta nyt kun lueskelin Viaplayn sivuja niin toimiiko sen Viaplay sovelluksen kautta vain jotkut Viaplayn esittämät ottelut, mutta itse Gamecenter sitten vain tietokoneen kautta? Vai pitääkö tässä odottaa viikonloppuun että jotkut pystyvät testaaamaan ensin miten tuo nyt todellisuudessa toimii ja tuleeko sitä Gamecenter sovellusta erikseen konsoleille Suomessa johon sitten voisi esimerkiksi Viaplay tunnuksilla kirjautua.

Ja Gold account tosiaan tarvitaan koska allaoleva otettu Viaplayn FAQ kohdasta:

Tarvitsenko Xbox Live Gold-tilauksen käyttääkseni Viaplay-sovellusta?
Kyllä, Viaplayn käyttö edellyttää voimassaolevaa XBOX Live Gold-tilausta. Voit tilata sen suoraan pelikonsolista tai osoitteesta xbox.comkohdasta "Social"
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs KalPa
  • 2.32
  • 4.00
  • 2.64
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös