Rocket Richard
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK
Itse onnistuin viime pre-seasonin aikana tuon Game Centerin tilaamaan. Jatkuuko tilaus siis kestona myös ensi kaudella?
Itse onnistuin viime pre-seasonin aikana tuon Game Centerin tilaamaan. Jatkuuko tilaus siis kestona myös ensi kaudella?
Pelit jää arkistoon. Sehän se mahtavin homma tässä onkin.
Jos matsi on päättynyt viideltä aamulla, voinko klo 6.00 alkaa katsoa arkistossa olevaa peliä vai tulevatko pelit arkistoon viiveellä - ja jos, kuinka pitkään tätä pitää odottaa?
Pari kysymystä olisi tarjolla. Auttakaa.
Eli olen ostamassa jompaa kumpaa Viaplayta tai NHL Gamecenteriä, kumpi kannataa valita. Itselläni on PS3:nen, mutta onko Gamecenterissä mahdollisuus että ei toimi ja on ostanut sen turhaan?
Voisiko joku vielä selittää tarkalleen tuon proxy kikkailun? Vai tarkoittaako pelkästään että jos katsoo koneella?
Eniten houkuttaa katsella pelejä PS3:sella kuin yhdistää tietokoneen kautta näyttö TV:hen.
Kiitokset kuitenkin etukäteen!
/Pengu
Toimii,miksei toimisi?Itselläni on PS3:nen, mutta onko Gamecenterissä mahdollisuus että ei toimi ja on ostanut sen turhaan?
Katso vaikka sivulta 170 viestini aiheesta, tosin ohjeissa käytetty IP voi olla jo vanhentunut mutta siinä on linkki mistä niitä löytyy lisää.Voisiko joku vielä selittää tarkalleen tuon proxy kikkailun? Vai tarkoittaako pelkästään että jos katsoo koneella?
Gamecenter vs Viaplay, ihan mistä tykkää.
Itsellä GC ja ottaisin sen nytkin jos oisin tilaamassa. Halvempi ja toimii PC/PS3.
Tämän lauseen osalta voi sanoa, että vastakkainasettelun aika on ohi. Meinaa tuossa oikeasti olisi vastakkain Gamecenter vs. Gamecenter + viaplayn elokuvat, sarjat yms.
Nettipankkitunnuksilla muistaakseni ensimmäisen maksun maksoin, ja sen jälkeen tililtä menivät/menevät automaattisesti tuo 16,95e/kk. Varmaan vaihtoehtoina voisi olla esim paperilasku, tai lasku sähköpostiin mutta itselle sopii mainiosti tuo automaattinen laskutus.
Verkkopankkitunnuksilla? Kattelin äsken noita nettisivuja ja siellä puhuttiin vain luottokorttimaksusta.. Jos näin on niin jää tilaamatta.
Verkkopankkitunnuksilla? Kattelin äsken noita nettisivuja ja siellä puhuttiin vain luottokorttimaksusta.. Jos näin on niin jää tilaamatta.
Debit pankkikortti vain kehiin. Saat MasterCardin tai Visan ominaisuudet siihen ja pystyt makselemaan netissä, kuin luottokortilla.
Entäs Electron? En viitsis pelkästään ton takia mitään uusia kortteja hommata.
Itse taisin Electronilla maksaa viime playoff-paketin Viaplaysta, eli pitäisi toimia.Entäs Electron? En viitsis pelkästään ton takia mitään uusia kortteja hommata.
Itse taisin Electronilla maksaa viime playoff-paketin Viaplaysta, eli pitäisi toimia.