NHL-lähetykset netissä

  • 3 727 007
  • 9 711

VilleSeina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, SaiPa
Tuosta Viaplaysta vielä. Eli näkyykö sen kautta jok'ikinen NHL matsi livenä? Kuvanlaadusta olikin jo puhetta ja uskon sen riittävän mainiosti. Houkuttelisi kyllä tuo palvelu kovasti. Huomasin, että iPhonellekin oli tullut oma Viaplayn sovellus, jonka kautta katselu onnistuu. Hyvä lisähoukutin sekin tämän palvelun tilaamiselle.

Nyt kun vilkaisin noita Viaplayn sivuja, niin siellä on ostettavissa kolmesta eri paketista. Tuo paketti johon noi NHL-matsit sisältyy, niin tulee myös joku hiton TV- ja elokuvapaketti. Ja noista maksan sitten 17 euroa kuukaudessa. Eikö tosiaan ole mitään pakettia pelkästään NHL-matseille. Vai voiko sen Gamecenterin tilata suoraan tänne peräpohjolaan? Jos, niin mihin hintaan? Epäilen kyllä, ettei voi nyt kun Viasatilla on oikeudet täällä. Ei vaan kiinnostaisi hommata lisää mitään leffakanavia kun haluan lätkää.

Kyllä näkyy jok'ikinen matsi. Useimmiten saatavilla on molempien joukkueiden feedit vielä, että saat valita itsellesi mieleisemmän selostajaparin.

Ja tuo paketti tosissaan oli viime vuonna ainut saatavilla oleva mutta en oikein ymmärrä miksi siitä pitää jotain valittaa? Tuo hintahan on silti aivan naurettavan halpa. Reilulla satasella koko kausi pleijareineen HD-laadulla ja pystyt katsomaan setit jälkilähetyksenä jos tarviit.

Itse taisin katsoa n. 10 leffaakin siinä kauden mittaan kun kerran pakettiin kuuluivat.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Tuosta Viaplaysta vielä. Eli näkyykö sen kautta jok'ikinen NHL matsi livenä? Kuvanlaadusta olikin jo puhetta ja uskon sen riittävän mainiosti. Houkuttelisi kyllä tuo palvelu kovasti. Huomasin, että iPhonellekin oli tullut oma Viaplayn sovellus, jonka kautta katselu onnistuu. Hyvä lisähoukutin sekin tämän palvelun tilaamiselle.

Nyt kun vilkaisin noita Viaplayn sivuja, niin siellä on ostettavissa kolmesta eri paketista. Tuo paketti johon noi NHL-matsit sisältyy, niin tulee myös joku hiton TV- ja elokuvapaketti. Ja noista maksan sitten 17 euroa kuukaudessa. Eikö tosiaan ole mitään pakettia pelkästään NHL-matseille. Vai voiko sen Gamecenterin tilata suoraan tänne peräpohjolaan? Jos, niin mihin hintaan? Epäilen kyllä, ettei voi nyt kun Viasatilla on oikeudet täällä. Ei vaan kiinnostaisi hommata lisää mitään leffakanavia kun haluan lätkää.

Näkyy jokainen runkosarja ja playoff peli jotka televisioidaan jenkeissä. En tiedä muista joukkueista, mutta vielä pari kautta sitten muutamaa Coyotes matsia ei televisioitu jenkeissäkään. Luonnollisesti näitä ei siis näy (jos tätä enää edes tapahtuu). Kaikki tulee HD kuvanlaadulla ja surround äänillä.

NHL sisältyy siihen 16,95e/kk pakettiin. Sillä näkee kaiken priima laadulla. En tiedä voiko sen GCL:n tilata suoraan, en usko, mutta en ole selvittänytkään. Ilmeisesti ei ainakaan "laillisesti", sillä Viasat osti NHL oikeudet sekä telkkariin että nettiin viime syksynä moneksi vuodeksi eteenpäin.

Ja mietippä vielä tota hintaa. 16,95e kuussa siitä että näet kaikkien kolmenkymmenen NHL joukkueen matsit parhaalla mahdollisella äänen ja kuvanlaadulla joko LIVE:nä tai omaan katseluaikaan silloin kun ehdit niitä katsella. + siihen vielä päälle leffoja ja sarjoja läjäpäin. Mielummin mä laitan sen 17 egee siihen että tiedän tarjolla olevan parasta laatua luotettavasti kun katselen jotain pixelimössöä postimerkin kokoisesta kuvasta ja rukoilen ettei streami pätki.

3 olutta terassilla tai 3 röökiaskia = Viaplay kuukaudeksi. Voi mun mielestä rahat sijoittaa huonomminkin :)
 
Ja tuo paketti tosissaan oli viime vuonna ainut saatavilla oleva mutta en oikein ymmärrä miksi siitä pitää jotain valittaa? Tuo hintahan on silti aivan naurettavan halpa. Reilulla satasella koko kausi pleijareineen HD-laadulla ja pystyt katsomaan setit jälkilähetyksenä jos tarviit.

Sori jos viestini oli kirjoitettu ikäänkuin valitusmoodilla. Se ei ollut ollenkaan tarkoitukseni. Eihän tuo hinta ole ollenkaan paha, en vain tarvitsisi yhtään ylimääräistä leffapakettia noiden nykyisten lisäksi, mutta tuo on aika pieni paha kuitenkin. Kiitos vielä Doanerille infoista.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tuo Viaplayn TV+leffa+urheilu on pakko tilata ensi kaudeksi. 16,95€/kk ei tosiaan ole paha hinta siitä, että näkee jokaisen NHL -ottelun silloin kun itse haluaa ja siihen lisäksi vielä muutamia elokuvia, sivujen mukaan osa jopa HD:nä. Alkaisi nyt vaan se kausi!
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Itellä on kanssa toi Viaplayn paketti ja täytyy sanoa, että elokuvia ei ole juurikaan tullut katsottua. Ainoastaan Papillon tuli joskus yön pimeinä tunteina katsottua. Niinpä ollen en nähnyt juurikaan tarvetta palvelulle ja jäädytin sen nyt muistaakseni kuudeksi viikoksi. Vaikka eihän tuo hinta olisi ollut paha maksaakkaan koko aikaa, ei vaan kuulu tapoihin maksaa ns turhasta. Ja kun jäädyttäminenkin oli todella helppoa asetuksista, niin mikäpä ettei. Viime kaudella itse palvelu pelasi mainiosti ja tulikin väijyttyä pelejä, varsinkin poffeja, suhteellisen useastikin. Ainoastaan tilauksen alussa huomasin livepeleissä olleen pari kertaa pientä tökkimistä joka loppui onneksi yhtä yllättäen kuin oli alkanutkin. Hintansa veroinen - ehdottomasti.
 

VilleSeina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, SaiPa
Itsekin katkaisin tuon tilauksen saman tien kun kausi loppui ja nappaan sitten uudestaan käyttöön kun seuraava kausi jossain vaiheessa alkaa. Jos työsulkukin vaikka pamahtaa niin ei turhaan kulu euroja vaikka kallis palvelu ei missään nimessä olekaan.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Tuon Game center liven poistuessa eurooppalaisilta ja näin ollen PS3:n kautta katsomisen jäädessä haaveeksi, tuli pohdittua:

Katsoiko porukka striimejä matseista, joita GCL tai Viaplay on lähettänyt, niin videotykin kautta? Jos ja kun asia varmasti näin on, niin mitä pitäisi ottaa huomioon tykkiä (käytettyä) valittaessa? HDMI datasiirtoa olen itse miettinyt. Mitä muuta? Kaikki vinkit tervetulleita.
 

Pengu

Jäsen
Itse olen ajatellut ostaa kauden alussa tuon viaplayn ja tuli tässä mieleen, että voiko niitä pelejä katsoa vaikka seuraavana aamuna? Pyrin siis itse katsomaan Penguinsin/muitten pelejä noin 50-60 suorana, mutta olisi kiva joitain pelejä voisi katsoa vaikka seuraavana päivänä. Kiitokset kuitenkin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse olen ajatellut ostaa kauden alussa tuon viaplayn ja tuli tässä mieleen, että voiko niitä pelejä katsoa vaikka seuraavana aamuna?

Kyllä voi, voit aloittaa pelin katsomisen alusta vaikka ensimmäisellä erätauolla.

Gamecenter on kyllä parhainta huikeutta kiekonseuraamisessa ikinä.
 

#48#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Kyllä voi, voit aloittaa pelin katsomisen alusta vaikka ensimmäisellä erätauolla.

Gamecenter on kyllä parhainta huikeutta kiekonseuraamisessa ikinä.

Onnistuuko alusta aloittaminen matsin ollessa kesken siten että ei saa tietää paljonko peli on, eli siis ei näy sekuntiakaan suoraa lähetystä?

Yritin viime poffeissa aamulla herätessäni alkaa katsomaan matsia alusta mutta se meni heti suoraan lähetykseen jatkoajalle. Ei juuri jaksanut alkaa alusta asti kahlaamaan kun tiesi varsinaisen peliajan tuloksen.

Elikkä olisiko joku kikka tuohon ollut?
 

Tanechoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, AC Oulu, SJS, Tottenham
Tuon Game center liven poistuessa eurooppalaisilta ja näin ollen PS3:n kautta katsomisen jäädessä haaveeksi, tuli pohdittua:

Katsoiko porukka striimejä matseista, joita GCL tai Viaplay on lähettänyt, niin videotykin kautta? Jos ja kun asia varmasti näin on, niin mitä pitäisi ottaa huomioon tykkiä (käytettyä) valittaessa? HDMI datasiirtoa olen itse miettinyt. Mitä muuta? Kaikki vinkit tervetulleita.

Missäs tämmöinen uutinen on ollut, että Gamecenter Live olisi poistumassa eurooppalaisilta?
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Missäs tämmöinen uutinen on ollut, että Gamecenter Live olisi poistumassa eurooppalaisilta?
Eikös se tapahtunut jo viime syksynä, kun Viasat osti Euroopan nettoikeudet? Vai oliko se vain Pohjoismaat? Jotkuthan onnistuivat proxykikkailuilla sen hommaamaan, mutta sitten tuli tuo Viaplay, ja ymmärtääkseni se on yhtä kuin GameCenter, mutta Viaplayn kautta.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Onnistuuko alusta aloittaminen matsin ollessa kesken siten että ei saa tietää paljonko peli on, eli siis ei näy sekuntiakaan suoraa lähetystä?

Itse olen vetänyt old school tyylillä. Tietokoneen äänet mutelle, joku paperiarkki yms. näytön eteen niin että vain sivun alareuna näkyy. Sitten nopeasti klikkaamaan vaan lähetys alkuun. Paperit helvettiin, äänet täysille ja nauttimaan.

Ei taida muuta kikkaa tuohon ollakkaan, mutta usko pois, toimii hyvin ;)

Pengu kirjoitti:
Itse olen ajatellut ostaa kauden alussa tuon viaplayn ja tuli tässä mieleen, että voiko niitä pelejä katsoa vaikka seuraavana aamuna?

Voi. Pelit jää arkistoon. Sehän se mahtavin homma tässä onkin.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jotkuthan onnistuivat proxykikkailuilla sen hommaamaan.

Niin tai sitten ihan rehellisesti, kun vain olivat tarpeeksi aikaisin liikkeellä. Itse pamautin paketin maksuun päivää ennen kuin tuli tieto siitä, että Viasat vei oikeudet.

Olen siinä käsityksessä, ettei Gamecenter poistu jo olemassa olevilta asiakkailta mihinkään. Kyseessä on vuosittain maksettava toistaiseksi voimassa oleva tilaus, vaikeahan tuota on purkaa tarjoajan puolelta.
 

Tanechoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, AC Oulu, SJS, Tottenham
Eikös se tapahtunut jo viime syksynä, kun Viasat osti Euroopan nettoikeudet? Vai oliko se vain Pohjoismaat? Jotkuthan onnistuivat proxykikkailuilla sen hommaamaan, mutta sitten tuli tuo Viaplay, ja ymmärtääkseni se on yhtä kuin GameCenter, mutta Viaplayn kautta.

Kyllähän tähän kuului vain Pohjoismaat (pl. Islanti).
Itse en tuota Viaplayta halua missään nimessä, kun pleikkarilla katsominen on silloin mahdotonta.

Olen siinä käsityksessä, ettei Gamecenter poistu jo olemassa olevilta asiakkailta mihinkään. Kyseessä on vuosittain maksettava toistaiseksi voimassa oleva tilaus, vaikeahan tuota on purkaa tarjoajan puolelta.
Tätä en muuten muistanutkaan, että tilaus on toistaiseksi voimassa oleva. Ei tarvitse tehdä taas "työmatkaa Saksaan".
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onnistuuko alusta aloittaminen matsin ollessa kesken siten että ei saa tietää paljonko peli on, eli siis ei näy sekuntiakaan suoraa lähetystä?

Onnistuu kun käytät maalaisjärkeä. Äänet kaiuttimista/kuulokkeista pois, käsi silmien eteen niin, että näet vain sen napin mistä painat taaksepäin-nappia ja peli alkaa alusta.

Olen siinä käsityksessä, ettei Gamecenter poistu jo olemassa olevilta asiakkailta mihinkään. Kyseessä on vuosittain maksettava toistaiseksi voimassa oleva tilaus, vaikeahan tuota on purkaa tarjoajan puolelta.

Tätä mietinkin tuossa kun viime kaudella Gamcenter oli.

Mitenköhän meinaavat hoitaa tämän mahdollisen tynkäkauden? Osa rahoista takaisin? Ottavat rahaa vasta kun kausi varma?
 

Schadowan

Jäsen
Kyllähän tähän kuului vain Pohjoismaat (pl. Islanti).
Itse en tuota Viaplayta halua missään nimessä, kun pleikkarilla katsominen on silloin mahdotonta.


Tätä en muuten muistanutkaan, että tilaus on toistaiseksi voimassa oleva. Ei tarvitse tehdä taas "työmatkaa Saksaan".

Vähän jo itsekin pelästyin, kun luin tuossa aiempia viestejä. Nimittäin Gamecenter on tärkein palvelu tällä vuosituhannella ja se parantaa elämänlaatua aivan merkittävällä tavalla, varsinkin jos omistaa PS3:sen. Voisin maksaa kyseisestä palvelusta helposti yli tuon nykyisen 120euroa, mikäli vain tarvitsisi.

EDIT: Pitää vielä lisätä, että nerokkainta koko palvelussa on nuo 10minuutin koosteet pelatuista otteluista. Voi periaatteessa katsoa jókaisen pelin koosteen vaikka aamusta, jos on vaan aikaa ja saa loistavan käsityksen pelin tapahtumista. Joku 2 minuutin highlight-pätkä kuitenkin sisältää yleensä vain maalit.
 

Pengu

Jäsen
Nimittäin Gamecenter on tärkein palvelu tällä vuosituhannella ja se parantaa elämänlaatua aivan merkittävällä tavalla, varsinkin jos omistaa PS3:sen. Voisin maksaa kyseisestä palvelusta helposti yli tuon nykyisen 120euroa, mikäli vain tarvitsisi.

Elikkäs itse olen aikeissa ostaa ViaPlayn juuri sen takia kun olen luullut että PS3 voi kattoa pelejä, eli voiko PS3:sella katsoa ViaPlayn kautta NHL pelejä? Tuli nyt vaan mieleen kun Tanechoo kirjoittelee, että on mahdotonta, eli kumpi: voi vai ei. Kiitokset kuitenkin.
 

Tanechoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, AC Oulu, SJS, Tottenham
Elikkäs itse olen aikeissa ostaa ViaPlayn juuri sen takia kun olen luullut että PS3 voi kattoa pelejä, eli voiko PS3:sella katsoa ViaPlayn kautta NHL pelejä? Tuli nyt vaan mieleen kun Tanechoo kirjoittelee, että on mahdotonta, eli kumpi: voi vai ei. Kiitokset kuitenkin.

ViaPlayn jos hankit niin et pysty ilmeisesti katselemaan pleikan kautta pelejä. Tältä palstalta kyllä löytyy (laittomat)ohjeet (s.170), jolla pystyy ostamaan Gamecenterin suoraa.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Illallla tuli testattua GCL:ä pleikkarilla ja hyvin lähti futaamaan. Sormet ristissä nyt sitten toivotaan A: Kauden alkamista & B: Kuvan tykittämistä 108" screenille suoraan pleikarilta. Eli tuo vuosittain automaattisesti uusiutuva GCL, niille jotka sen kerkesivät nappasta (early worm catches a bird) ennen Viaplayn mukaantuloa.. Saas nährä.
 

Fat Jesus

Jäsen
ViaPlayn jos hankit niin et pysty ilmeisesti katselemaan pleikan kautta pelejä. Tältä palstalta kyllä löytyy (laittomat)ohjeet (s.170), jolla pystyy ostamaan Gamecenterin suoraa.

Ei siinä maakohtaisten blokkausten ohittamisessa mitään laitonta ole.

Kirjoitetaan nyt tähän suomeksi kaikille:
PS3 kautta näkyy NHL Gamecenter,
PS3 kautta EI näy Viaplay.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
No itsellä ainakin huomattavasti mielekkäämpää katsella peliä 42" telsusta verrattuna 13" läppärin näyttöön.Tai vähintäänkin helpompaa,kun ei tarvitse turhia hdmi piuhoja viritellä telkkarin ja läppärin välillä.Siinä varmasti isoimmat syyt tuohon ps3:n käyttöön.

Ja jos et vielä tiennyt,niin siis esim. USA:n psn storesta saa tuon Gamecenterlive ohjelman maksutta haettua (ainakaan viime kaudella ei suomen psn storesta löytynyt koko ohjelmaa,tuskin tänäkään kautena),jota kautta siis ps3:n kautta noita pelejä väijytään.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Itsellä lojuu PS3 hyllyssä, mutta kaikki netistä katsominen sujuu parhaiten aina tietokoneella - niin nytkin. HDMI-piuhan laittaminen kestää alle minuutin parhaimmillaan ja pidän sitä jatkuvasti kiinni vaikka käyttö rajoittuukin lähes ainoastaan noihin NHL-peleihin. HDMI-johdon hintakaan ei kaljakoppaa kovin paljon kalliimpi ainakaan ole. Ohjauspaneelista kuva vain telkkariin. En näe lähes mitään syytä miksi PS3 olisi parempi kuin omalta koneelta kuvan siirtäminen töllöttimeen. Lähes mitään siksi, että läppärin käyttäjiä pystyn ymmärtämään mikäli kone ei ole kiinteällä paikalla vaan vaeltaa ympäri asuntoa jolloin HDMI-piuhaa joutuisi aina irrottamaan.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
No eikö tuo nyt ole silti 100% helpompaa kun laittaa vaan pleikan päälle ja starttaa ohjelman,kun että virittää johdon tai siirtää koneen telkkarin viereen?

Ja kyllä tuollainen pidempi (10m) hdmi piuha maksaa aika suolaisesti,joka on pakollinen hankinta jos johdon piiloon haluaa laittaa.Sekä tähän vielä se että koneella saattaa olla muitakin käyttäjiä kuin vain itse jääkiekonsuurkuluttaja.

Mutta kaipa nämä makuasioita ovat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös