Viaplayssa yksittäisen matsin hinta todella edullinen 9,95 euroa. Kiitoksia kovasti.
Onneksi on gamecenter.
Tuo on oikeastaan yllättävän edullinen hinta ennakko-odotuksiin nähden, mutta monille se tärkein eli arkisto Viaplaysta puuttuu. Jos käyttävät samaa tekniikkaa streameissa kuin GamCenter, niin arkiston lisääminen palveluun ei luulisi olevan kovin vaikeaa. Kenties tulossa?Yksittäinen peli tosiaan maksaa sen 9,95e, mutta kuukauden paketti, johon siis "kaikki pelit" ja jotain leffoja, olis 17e. Eli jos aikoo yli yhden pelin kuukaudessa katsoa, niin tulis toi kuukausi taksa halvemmaksi.
Onko kukaan tuolta yhtään peliä jo katsonut? Onko laatu ja ominaisuudet samat, kun gamecenterissä?
Paljons muuten on yksittäisen pelin hinta gamecenterissä?
En tiedä voiko gamecenterissä ostaa yksittäistä peliä. Taitaa olla ainoat vaihtoehdot kuukausittainen tai sitten koko kauden kertamaksu.
Runkosarjassa on 1230 peliä ja kausi maksaa 159$. Jos ihan suoraan laskee niin yhdelle pelille jää hintaa euroissa jotain vähän päälle 5 senttiä.
Plus sitten vielä poffit joista itse asiassa en tiedä kuuluvatko paketiin.
Viaplayn yksittäisten pelien hinnoilla tuolla rahalla saa noin 12 peliä.
Ok, no eikös se ole kuitenkin hyvä että joku edes tarjoaa mahdollisuutta ostaa yksittäistä peliä? Jos siis joku sellaisen joskus haluaisi katsoa...
Eikös vertailu pitäisi tehdä ennemminkin tuohon Viasatin kk-hintaan?
On joo ihan hyvä että joku tarjoaa tuon yksittäisen pelin mahdollisuuden. Mielestäni se vain on kallis.
GCL maksaa kuukausittain maksettuna noin 15 euroa. Siihen kuuluu siis kaikki pelit ja mahdollisuus jälkilähetyksien katselemiseen. Viaplay on pari euroa kalliimpi eikä siinä ole kaikkia pelejä eikä (tietääkseni) jälkilähetyksiä.
Jeps ja jos tuo yhteistyömalli Gamecenterin kanssa toteutuu ja hinta pysyy ennallaan, niin eihän se ole edes alvin vertaa kalliimpi ja olen positiivisesti yllättynyt.
Todennäköisesti Viaplaysta on myös Gamecenteriin verrattuna karsittu pois:gamecentterissä 159$:iin kuuluu koko kausi mukaanlukien playoffit. ja pelit voi katsoa myös jälkilähetyksenä. Siis parempi paketti kuin viaplay. Tämä siis oma mielipiteeni.
Täällä ei toimi nyt ollenkaan. Sivut lataa muuten ihan normaalisti, mutta kun klikkaa otteluparilinkkiä, niin kuva ei koskaan tule näkyviin, näkyy vain latausmerkki keskellä ruutua. Sama homma joka otteluparissa. Ensimmäinen ongelma joka minulla on tullut GCL:n kanssa vastaan tällä kaudella. Toimiiko muilla?Pelittääkö muilla Gamecenter? Pelit lähtee kyllä pyörimään aluksi, mutta kuva ja ääni pysähtyy alle minuutin katselun jälkeen. Eikä auta vaikka kelaa eteenpäin. Saatana sentään. Tälleen on käyny jo kerran aiemminkin..
edit. Jaa nyt se toimiikin. Liian hätäsesti tuli kirjoteltua..
Täällä ei toimi nyt ollenkaan. Sivut lataa muuten ihan normaalisti, mutta kun klikkaa otteluparilinkkiä, niin kuva ei koskaan tule näkyviin, näkyy vain latausmerkki keskellä ruutua. Sama homma joka otteluparissa. Ensimmäinen ongelma joka minulla on tullut GCL:n kanssa vastaan tällä kaudella. Toimiiko muilla?
Täällä ei toimi nyt ollenkaan. Sivut lataa muuten ihan normaalisti, mutta kun klikkaa otteluparilinkkiä, niin kuva ei koskaan tule näkyviin, näkyy vain latausmerkki keskellä ruutua. Sama homma joka otteluparissa. Ensimmäinen ongelma joka minulla on tullut GCL:n kanssa vastaan tällä kaudella. Toimiiko muilla?
Itsellä ei tänään ole GCL:n kautta toiminut Minnesota-Anaheim peli koko päivänä. Onneksi kyseinen peli tuli nopeasti Vaulttiin, ja sitä kautta sen pystyin katsomaan. Pari muutakin peliä edelliseltä kierrokselta tökki samalla tavalla GCL:n puolella, mutta pääosin pelit kuitenkin toimivat.
Eikö näy vieläkään? Nimittäin kyllä mulla ainakin toimii ihan tuolta GCL:n kautta. Luvattoman paljon on ongelmia, kun kyseessä ei kuitenkaan ole edes mikään uusi palvelu.