NHL-lähetykset netissä

  • 3 730 680
  • 9 711

conductor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Wild
toimii taas. Yli puoli erää jäi näkemättä. Anaheimin feedi ei toimi ollenkaan. vissiin Hayward kumppaneineen viettämässä rokulia...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ongelmia oli myös kun katsoin jälkeenpäin Isles-Pens-peliä Islanders-selostuksella, toisessa erässä ei näkynyt vissiin ollenkaan. Penguins-puoli tosin sitten näytti onneksi.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Pittsburghin feedi GCL:ssä toimi ainakin eilen täysin moitteitta koko matsin ajan ainakin tässä taloudessa.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yksittäinen peli tosiaan maksaa sen 9,95e, mutta kuukauden paketti, johon siis "kaikki pelit" ja jotain leffoja, olis 17e. Eli jos aikoo yli yhden pelin kuukaudessa katsoa, niin tulis toi kuukausi taksa halvemmaksi.
Tuo on oikeastaan yllättävän edullinen hinta ennakko-odotuksiin nähden, mutta monille se tärkein eli arkisto Viaplaysta puuttuu. Jos käyttävät samaa tekniikkaa streameissa kuin GamCenter, niin arkiston lisääminen palveluun ei luulisi olevan kovin vaikeaa. Kenties tulossa?

Onko kukaan tuolta yhtään peliä jo katsonut? Onko laatu ja ominaisuudet samat, kun gamecenterissä?
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Onko kukaan tuolta yhtään peliä jo katsonut? Onko laatu ja ominaisuudet samat, kun gamecenterissä?

Ite katoin silloin ekana yönä pelin Phi-Tor. Kuvan laatu ei ehkä ollut ihan sellaista, mitä odotin, mutta toisaalta lähetys ei pätkässy kertaakaan ja muutoinkin toimi. Toivekkaana myös sen suhteen, että parannuksia tulisi, koska jo lupaus "kaikista peleistä" ei vielä toteudu. Olisihan se myös hienoa, jos saisivat tuonne myös kaiken muun urheilumateriaalin, mitä Suomessa saavat näyttää. Esim. Jenkkifudista ja mestareiden liigaa. Mutta odotellaan, mitä kaikkea sieltä vielä mahtaisi tulla.
 

#48#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Paljons muuten on yksittäisen pelin hinta gamecenterissä?

En tiedä voiko gamecenterissä ostaa yksittäistä peliä. Taitaa olla ainoat vaihtoehdot kuukausittainen tai sitten koko kauden kertamaksu.

Runkosarjassa on 1230 peliä ja kausi maksaa 159$. Jos ihan suoraan laskee niin yhdelle pelille jää hintaa euroissa jotain vähän päälle 5 senttiä.

Plus sitten vielä poffit joista itse asiassa en tiedä kuuluvatko paketiin.

Viaplayn yksittäisten pelien hinnoilla tuolla rahalla saa noin 12 peliä.
 

conductor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Wild
gamecentterissä 159$:iin kuuluu koko kausi mukaanlukien playoffit. ja pelit voi katsoa myös jälkilähetyksenä. Siis parempi paketti kuin viaplay. Tämä siis oma mielipiteeni.
 

jonesi75

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Päätimme pistää hösseliksi ja nyt voit seurata NHL:ää myös Viaplayssa!
Tällä hetkellä palvelussa voi seurata niitä otteluja, jotka lähetetään Viasatin tv-kanavilla. Ottelut lähetetään suorina lähetyksinä. Kehitämme palvelua jatkuvasti ja pian, toivottavasti marraskuun alusta, voimme tarjota yhteistyössä Game Centerin kanssa kaikki NHL ottelut Viaplayn kautta.


Lainaus viaplayn facebook profiilin asiakaspalvelun vastauksesta, toivottavasti pitää paikkansa.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
En tiedä voiko gamecenterissä ostaa yksittäistä peliä. Taitaa olla ainoat vaihtoehdot kuukausittainen tai sitten koko kauden kertamaksu.

Runkosarjassa on 1230 peliä ja kausi maksaa 159$. Jos ihan suoraan laskee niin yhdelle pelille jää hintaa euroissa jotain vähän päälle 5 senttiä.

Plus sitten vielä poffit joista itse asiassa en tiedä kuuluvatko paketiin.

Viaplayn yksittäisten pelien hinnoilla tuolla rahalla saa noin 12 peliä.

Ok, no eikös se ole kuitenkin hyvä että joku edes tarjoaa mahdollisuutta ostaa yksittäistä peliä? Jos siis joku sellaisen joskus haluaisi katsoa...

Eikös vertailu pitäisi tehdä ennemminkin tuohon Viasatin kk-hintaan?
 

#48#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Ok, no eikös se ole kuitenkin hyvä että joku edes tarjoaa mahdollisuutta ostaa yksittäistä peliä? Jos siis joku sellaisen joskus haluaisi katsoa...

Eikös vertailu pitäisi tehdä ennemminkin tuohon Viasatin kk-hintaan?

On joo ihan hyvä että joku tarjoaa tuon yksittäisen pelin mahdollisuuden. Mielestäni se vain on kallis.

GCL maksaa kuukausittain maksettuna noin 15 euroa. Siihen kuuluu siis kaikki pelit ja mahdollisuus jälkilähetyksien katselemiseen. Viaplay on pari euroa kalliimpi eikä siinä ole kaikkia pelejä eikä (tietääkseni) jälkilähetyksiä.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
On joo ihan hyvä että joku tarjoaa tuon yksittäisen pelin mahdollisuuden. Mielestäni se vain on kallis.

GCL maksaa kuukausittain maksettuna noin 15 euroa. Siihen kuuluu siis kaikki pelit ja mahdollisuus jälkilähetyksien katselemiseen. Viaplay on pari euroa kalliimpi eikä siinä ole kaikkia pelejä eikä (tietääkseni) jälkilähetyksiä.


Jeps ja jos tuo yhteistyömalli Gamecenterin kanssa toteutuu ja hinta pysyy ennallaan, niin eihän se ole edes alvin vertaa kalliimpi ja olen positiivisesti yllättynyt.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kyselin Viasatilta tuosta "kaikista peleistä" ja volyymi on kasvamassa, jahka NHL ehtii lisää "feediä" toimittaa. Ymmärsin asian niin, että extra-kanavia on tulossa ainakin satelliittilautasboksin kautta, ja eiköhän se sama tarkoita että myös Viaplayssä tarjonta lisääntyy. Sitä minä en tiedä tulevatko extrakanavat kaapeliin tai antenniin tarjolle.
 

#48#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Jeps ja jos tuo yhteistyömalli Gamecenterin kanssa toteutuu ja hinta pysyy ennallaan, niin eihän se ole edes alvin vertaa kalliimpi ja olen positiivisesti yllättynyt.

Pahoin vain pelkään että jos viaplay tulevaisuudessa alkaa näyttämään kaikki pelit netissä niin se näkyy hinnasta melko roimasti.

Plus vielä se että jos viaplayn näkyminen suomessa blokkaa mahdollisuuden gamecenteriin ensi kaudellakin niin varmaan pukkaa työmatkaa Saksaan silloin minullakin.
 

Handyy

Jäsen
gamecentterissä 159$:iin kuuluu koko kausi mukaanlukien playoffit. ja pelit voi katsoa myös jälkilähetyksenä. Siis parempi paketti kuin viaplay. Tämä siis oma mielipiteeni.
Todennäköisesti Viaplaysta on myös Gamecenteriin verrattuna karsittu pois:

- Mahdollisuus katsoa omavalintaisesti koti- tai vierasjoukkueen lähetystä
- Mahdollisuus katsoa neljää peliä yhtä aikaa
- Mahdolilsuus katsoa kahta peliä picture-in-picture -toiminnolla
 

BigD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Pelittääkö muilla Gamecenter? Pelit lähtee kyllä pyörimään aluksi, mutta kuva ja ääni pysähtyy alle minuutin katselun jälkeen. Eikä auta vaikka kelaa eteenpäin. Saatana sentään. Tälleen on käyny jo kerran aiemminkin..

edit. Jaa nyt se toimiikin. Liian hätäsesti tuli kirjoteltua..
 
Viimeksi muokattu:

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
Gamecenterin alkukauden ongelmat tuntuvat olevan takana ja pelit on toimineet viimeisen viikon ajan hyvin paria hetkellistä kuvan pysähtymistä lukuunottamatta. Vaultista olen pystynyt myös katsomaan "condensed" otteluita joten homma vaikuttaa hyvältä.
Olen niitä "aikaisia" rekisteröityjiä joten toiveissa on että palvelu pelaa samalla tavalla ainakin kauden loppuun.
 

Fowler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Pelittääkö muilla Gamecenter? Pelit lähtee kyllä pyörimään aluksi, mutta kuva ja ääni pysähtyy alle minuutin katselun jälkeen. Eikä auta vaikka kelaa eteenpäin. Saatana sentään. Tälleen on käyny jo kerran aiemminkin..

edit. Jaa nyt se toimiikin. Liian hätäsesti tuli kirjoteltua..
Täällä ei toimi nyt ollenkaan. Sivut lataa muuten ihan normaalisti, mutta kun klikkaa otteluparilinkkiä, niin kuva ei koskaan tule näkyviin, näkyy vain latausmerkki keskellä ruutua. Sama homma joka otteluparissa. Ensimmäinen ongelma joka minulla on tullut GCL:n kanssa vastaan tällä kaudella. Toimiiko muilla?
 

Outsider

Jäsen
Täällä ei toimi nyt ollenkaan. Sivut lataa muuten ihan normaalisti, mutta kun klikkaa otteluparilinkkiä, niin kuva ei koskaan tule näkyviin, näkyy vain latausmerkki keskellä ruutua. Sama homma joka otteluparissa. Ensimmäinen ongelma joka minulla on tullut GCL:n kanssa vastaan tällä kaudella. Toimiiko muilla?

Mulla ainakin toimii nyt, kun kokeilin nopeasti paria peliä viime yöltä. Harmillisen paljon täällä on kyllä porukalla noita ongelmia ilmennyt, mutta itse olen toistaiseksi selvinnyt vain satunnaisella kuvan hyppimisellä, mikä voi johtua omasta yhteydestäkin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Täällä ei toimi nyt ollenkaan. Sivut lataa muuten ihan normaalisti, mutta kun klikkaa otteluparilinkkiä, niin kuva ei koskaan tule näkyviin, näkyy vain latausmerkki keskellä ruutua. Sama homma joka otteluparissa. Ensimmäinen ongelma joka minulla on tullut GCL:n kanssa vastaan tällä kaudella. Toimiiko muilla?

Itsellä ei tänään ole GCL:n kautta toiminut Minnesota-Anaheim peli koko päivänä. Onneksi kyseinen peli tuli nopeasti Vaulttiin, ja sitä kautta sen pystyin katsomaan. Pari muutakin peliä edelliseltä kierrokselta tökki samalla tavalla GCL:n puolella, mutta pääosin pelit kuitenkin toimivat.
 

Outsider

Jäsen
Itsellä ei tänään ole GCL:n kautta toiminut Minnesota-Anaheim peli koko päivänä. Onneksi kyseinen peli tuli nopeasti Vaulttiin, ja sitä kautta sen pystyin katsomaan. Pari muutakin peliä edelliseltä kierrokselta tökki samalla tavalla GCL:n puolella, mutta pääosin pelit kuitenkin toimivat.

Eikö näy vieläkään? Nimittäin kyllä mulla ainakin toimii ihan tuolta GCL:n kautta. Luvattoman paljon on ongelmia, kun kyseessä ei kuitenkaan ole edes mikään uusi palvelu.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Eikö näy vieläkään? Nimittäin kyllä mulla ainakin toimii ihan tuolta GCL:n kautta. Luvattoman paljon on ongelmia, kun kyseessä ei kuitenkaan ole edes mikään uusi palvelu.

No kokeilin ennen viestin lähettämistä, ja teki saman kun aamullakin. Elikkä näytti lähetystä noin 20 sekunttia, jonka jälkeen meni jumiin. Mutta tosiaan, onneksi tuli vaulttiin peli nopeasti, ja sitä kautta sitten sen näin. Vaultissa laatu on ehkä vähän heikompi, mutta toisaalta sillä puolella on peleistä otettu valmiiksi erätauot ja mainokset pois. En siis koe menettäneeni mitään, vaikka GCL:n puolelta en peliä nähnytkään.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Aattelin tuon NHL Vaultin hommata? Onko kellään kokemuksia ihan viime viikoilta? Onko toiminut moitteetta? Toinen kysymys olisi, että mikä on nyt tuon GCL:n tilanne. Pystyykö sitä ostamaan Suomesta enää tässä vaiheessa ilman mitään kikkailua. Luin muutama viikko takaperin tätä ketjua, niin silloin ainakin tuntui pitävän proxyjen kanssa kikkailla.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
GCL on toiminut ihan moitteettomasti kun olen pleikkarilla katsonut pääasiassa jälkilähetyksiä. Tietokoneella katsoessa GCL on ruvennut heittämään ulos kesken matsien. Ruutuun pärähtää you need to be a GCL subscriber to watch the game ymsymsyms. Tämän jälkeen tarvitsee kirjautua uudestaan sisään ja homma toistui noin 10 minuutin välein. Selaimina kokeilin Chromea ja Firefoxia ja en katsonut streamia full screenina. Melko epävarmaa touhua siis, en suosittele kyllä kenellekkään.

Muilla samanlaisia ongelmia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös