NHL-lähetykset netissä

  • 3 730 968
  • 9 711

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, kaikki junnut
Tästä on varmasti keskusteltu, mutta kuinka hyvin tuo ESPN 360 toimii? Pätkiikö streamit, millainen kuvanlaatu ja niin edelleen...

Ihan hyvin toimii. Suorat lähetykset ovat toimineet täällä päässä ihan moitteetta ja hyvällä kuvanlaadulla, mutta arkistopeleissä on ollut pätkimistä lähes joka kerta. Noin puolivälissä peli jumittaa ja kone pitäisi käynnistää uudelleen. Liekö muilla ollut samaa ongelmaa?

Edit. Just, heti kun kehutaan niin striimit kaatuu.
E2. Taas toimii.
 
Viimeksi muokattu:

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Toimiiko muuten macilla noin yleensä nuo espn tai muut? Olen nimittäin katsonu pc llä tähän asti, en kuitenkaan viime viikkoina ole katsonut millään mitään ja eilen vanhoja linkkejäni kokeilin macilla kun pc lähti, niin ei skulannut tai sitten oli vaan muuten mahdotonta. Onko mitään mutua?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tein miehen työn ja lähetin ESPN360:lle toiveen, jotta näyttäisivät ottelut useammin Sharksin selostajien kera. Jos pyyntö ei mene läpi, ilmoitan seuraavaksi Amnestylle siitä kuinka ihmisiä pakotetaan kuuntelemaan Tyson Nashin homoääntä ja Brian Haywardin yleistä idiotismia.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Nyt on jokunen kuukausi tullut katseltua ESPN360ltä näitä matseja. Pakko sanoa, että erittäin tyytyväinen olen tilaukseen. Itselläni siis tuo 15 €/kk-systeemi, ja on erittäin hyvä vaihtoehto. Ei kirpaise kerralla, vaan maksu lähtee automaattisesti joka kuukausi ollen siis erittäin helppoa laiskalle penkkiurheilijalle.

Suorat lähetykset ovat toimineet ilman mitään ongelmia. On demand-matsit tekee välillä pientä nykyä, mutta ei sillä tavalla ota ainakaan meikäläistä kaaliin. Ainoana miinuksena sanoisin sivuston raskauden. Koneen suoritinteho pitää olla todella hyvä, että kuva pysyy täysin silkkisenä ottelun alusta loppuun. Sitä jos ESPN360 parantaisi, niin olisi kyllä täydellinen paketti NHL:n seuraajille. Tosin tällaisenaankin tämä on jotain uskomatonta, jota ei olisi kukaan voinut odottaa vielä viisi vuotta sitten.

Nyt vaan jätkät laittakaa tämä palvelu, mikäli on tapana kyttäillä kiekkoa öisin. Ei voi jäädä ainakaan työssä käyvällä rahasta kiinni.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Wild-Sens -matsiin ei streamia? Ainakaan MyP2P ei jeesiä tarjonnut. Kovin olisin kiitollista poikaa jos joku tuohon otteluun streamin meikäläiselle paljastaisi.
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Tuleekohan Canucks-Predators jotain streamia pitkin tänään? Voi olla tasokkaampaa hokia kuin tuo Suomi-Kanada...
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
HS.comia en suosittele kenellekään ainakaan tällä hetkellä. Palvelussa on vikoja ja palvelun toimittaja heittää monissa tapauksissa syyt asiakkaiden niskoille.
Hockeystreams pelitti viime kaudella ja tämän kauden alkupuoliskolla mainiosti, mutta nyt vähän suuremmilla NHL-kierroksilla on alkanut esiintymään anteeksiantamatonta pätkimistä. Pari ottelua tuli missattua lähes kokonaan takkuilun ja jatkuvan bufferoinnin vuoksi, joten se sai riittää. Tarjonnaltaan aivan ylivertainen palvelu, joten toivottavasti saavat hommat toimimaan taas.

Otin nyt ESPN360:n testiin tuolla 15e/kk maksusysteemillä ja ensimmäisen yön perusteella mainio palvelu. Streamit toimivat nopeasti eivätkä pätkineet. Kuvanlaatu oli television kautta katsottuna niin hyvää, ettei parempaa voisi toivoa. Tosin olin huomaavinani otteluiden laaduissa hyvin pientä eroa, mutta jokainen näytti hyvältä kuitenkin.

Tuli tässä mieleen, että jos jostain syystä haluan lopettaa tämän tilaukseni vaikka ensimmäisen kuukauden jälkeen, niin onnistuuko se? En löytänyt mahdollisuutta tilauksen peruuttamiseen. Luulisi, että laskuttaminen ainakin loppuu kun pyyhkäisee profiilista Visan tiedot pois.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
HS.com toiminut minulla melkein moitteettomasti koko syyskauden, tosin katson matsit arkistosta joten siellä ei bufferointia ollenkaan. Ainakaan minulla. Jotkin harvat pelit nykivät ärsyttävästi.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tosin olin huomaavinani otteluiden laaduissa hyvin pientä eroa, mutta jokainen näytti hyvältä kuitenkin.

Tuli tässä mieleen, että jos jostain syystä haluan lopettaa tämän tilaukseni vaikka ensimmäisen kuukauden jälkeen, niin onnistuuko se? En löytänyt mahdollisuutta tilauksen peruuttamiseen. Luulisi, että laskuttaminen ainakin loppuu kun pyyhkäisee profiilista Visan tiedot pois.
Streamin kuvanlaatu riippunee pitkälti siitä, mikä on alkuperäisen televisiokuvan laatu. Olen myös huomannut, että jos laitan jotain samaan aikaan latautumaan taustalle, bittivirta saattaa oheta ja täten kuvanlaatu jonkun verran puuroutua sadan megan piuhasta huolimatta. Tai sitten se oli vain mielikuvitukseni.

Visan tiedot pois, niin veloitus pitäisi loppua.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
ESPN ihan jumissa. Ei mene sivuille ei sitten millään. "Sivusto vastaa liian hitaasti pyyntöihin"

Kylläpä osaa taas vituttaa ihmisen lasta!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Murmeli kirjoitti:
Näin oli mutta nyt toimii.

Jeeps, kuvittelenko vain vai onko kuvanlaatu aiempaa parempi?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Murmeli kirjoitti:
Itse asiassa olen tätä miettinyt tässä muutaman päivän jo. Voihan se olla, että ovat jotain parannuksia tehneet.

Tuo Buffalo-Pittsburgh tuli kyllä omasta mielestäni ainakin huomattavan paremmalla kuvanlaadulla, sitä vastoin New Jersey-Pittsburgh oli sitten taas hiukan heikommalla.

Mutta pääosin olen huomannut, että eteenpäin ollaan menty kyllä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tänään tulee useampiakin pelejä suosiolliseen katseluaikaan, ja itse ajattelin seurata Washington-Los Angeles -matsin, joka alkaa klo 23. Olisikohan kellään taas heittää ilmaista streamia siihen?

Kiitos!
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tänään tulee useampiakin pelejä suosiolliseen katseluaikaan, ja itse ajattelin seurata Washington-Los Angeles -matsin, joka alkaa klo 23. Olisikohan kellään taas heittää ilmaista streamia siihen?

Kiitos!
Asenna Sopcast Player ja sitten Internet Explorerilla tähän osoitteeseen: http://www.ndsportstalk.com/enter1.html ja paina ND Sports alhaalla.
Jos et osaa niin sitten MyP2P tai ATDHE katselemaan vaihtoehtoisia linkkejä.
 

Pottajofa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikähän on, kun UltraSurf-lisäosa ei toimi Firefoxissa, vaan tulee aina Justin.tv:n streamissa sellainen juttu, että maakohtainen katsojaraja on ylittynyt.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Mikähän on, kun UltraSurf-lisäosa ei toimi Firefoxissa, vaan tulee aina Justin.tv:n streamissa sellainen juttu, että maakohtainen katsojaraja on ylittynyt.

Kai sulla on siis itse ohjelma myös käynnissä samaan aikaan kun lisäosa on päällä?

E: Ainiin vähän pakko olla, koska jos lisäosa on päällä niin selain ei suostu lataamaan yhtäkään sivua. Paha kyllä sanoa sitten, tulee jotain palomuuri-ongelmia vaan mieleen.
 
Viimeksi muokattu:

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Näkeekö jostain pelejä jälkikäteen?
 
Viimeksi muokattu:

Pottajofa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kai sulla on siis itse ohjelma myös käynnissä samaan aikaan kun lisäosa on päällä?

E: Ainiin vähän pakko olla, koska jos lisäosa on päällä niin selain ei suostu lataamaan yhtäkään sivua. Paha kyllä sanoa sitten, tulee jotain palomuuri-ongelmia vaan mieleen.

On molemmat päällä, enkä palomuurilta löytänyt mitään, joka mielestäni haittaisi. Missä vaiheessa se pitää asettaa Enabled-tilaan?
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
On molemmat päällä, enkä palomuurilta löytänyt mitään, joka mielestäni haittaisi. Missä vaiheessa se pitää asettaa Enabled-tilaan?
Enabled-tilaan silloin kun UltraSurf on päällä.

Ja en ole varma onko vaikutusta, mutta kun käynnistät UltraSurfin niin katso ettei Firefox ole käynnissä silloin. Suljet siis kaikki ikkunat. Ja avaat Firefoxin sitten kun UltraSurf on käynnissä.

Mulla on ainakin aina Firefoxin avattaessa se Enabled-tilassa, vaikka ei olisikaan UltraSurf päällä.

edit: Toivottavasti selkis.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Näkeekö jostain pelejä jälkikäteen?
En sitten tiedä haetaanko tässä jotain maksutonta vaihtoehtoa vai ei, mutta ESPN360:lta löytyy myös on-demand ominaisuus. Todennäköisesti tämän tiesitkin, mutta ei voi voittaa, ellei uskalla koittaa. Suosittelen.

Ustream-sivustolla on muistaakseni joskus pystynyt katsomaan jonkun matsin jälkikäteenkin. Tästä ei tosin ole hirmuista varmuutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös