Alfredsson#11
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ottawa, Jokerit
Täällä ollaan valveilla ja yritetään katsella Ottawa-Chicago ottelua VLC:llä, mutta kuva pätkii saatanan pahasti. Tietääkö kukaan, millä ongelman saisi ratkaistua?
Tietääkö vieläkään kukaan miksi sopcast ei yksinkertaisesti suostu toimimaan, vaikka mitä kikkoja koittais?
Täällä ollaan valveilla ja yritetään katsella Ottawa-Chicago ottelua VLC:llä, mutta kuva pätkii saatanan pahasti. Tietääkö kukaan, millä ongelman saisi ratkaistua?
Koitapa ladata VLC googlettamalla, pidä sopcastia päällä, kun olet asentanut VLC:n, avaa se, ja toimi Parker27:n antamien ohjeiden mukaan.
Minulla joskus tulee tuo Cannot retrieve data-teksti, mutta kun klikkaa playta uudestaan niin alkaa pelittää.On noi VLC:t ja muut kokeiltu. Monta kertaa uutta ja vanhaa versiota laitailtu, portteja auottu ja muuta. Edleen tulee vaan "can not retrieve data". Joskus jopa lataa muutaman prosentin, mutta pian menee takaisin nollaan ja "can not retrieve data" tämän jälkeen.
Minulla joskus tulee tuo Cannot retrieve data-teksti, mutta kun klikkaa playta uudestaan niin alkaa pelittää.
Mikä sinulla on nettiyhteyden nopeus? Jos on joku modeemivehje niin ei nettistriimit pelitä...
CHI - EDM, näkyykö missään? :o
Kiire!
sop://broker1.sopcast.com:3912/39405
Näkyykö mistää phi-flo peliä joka on alkanu nyt 23.00? myp2p:llä linkit ei toimi...onko mitää muuta streamiä?
Linkit toimii muuta channel is offline...
Mut miten saadaan toimiva proxy? mitä tarkotat sillä? Oonko oikeilla jäljillä että yahoo ei näytä sitä joka maahan niin pitää "huijata" ittemme jenkeiks tai jota muuta vastaavaa?
Mikäli joku on vielä proxya vailla niin itse sain toimimaan osoitteella 66.153.203.70 (portti 80).