olkikuukkeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Näkyyköhän tuota BOS-MON-matsia jostain? En tuolta myp2p:sta ainakaan löytänyt linkkiä...
Näkyyköhän tuota BOS-MON-matsia jostain? En tuolta myp2p:sta ainakaan löytänyt linkkiä...
sop://broker.sopcast.com:3912/21661
RDS:n lähetys.
Tiedoksi teille jotka haluavat nähdä "kaikki" pelit.
Osoitteesta http://www.espn360.com saa ostettua NHL Center Ice -paketin virallisesti hintaan 80 euroa. Näkee kaikki runkosarjan pelit ja toimii hienosti. Halpa hinta, kun ei tarvitse miettiä mikä Sopcastin stream toimii ja mikä ei ja näkee nekin pelit joille ei streamaajaa löydy.
Kyllä näin on. Tosin alkukaudesta minulla on ollut tuo NHL:n oma Center Ice jonka möivät minulle vahingossa ja vasta tänään katkeaa. Laatu on tosiaan aivan loistavaa myös ESPN:n lähetyksissä, katson itse 37" TV:stä ja kaikista pienistäkin teksteistä saa selvää ja kiekon liikkeet näkyvät selkeästi. Ei ole pätkinyt vielä kertaakaan, enkä usko että pätkiikään.Tuolla mainitaan laadusta että connection speedin pitäisi olla "at least 800kbs" eli tarkoittaako tuo oikeasti sitä, että matsku on väh. 800k bits streamia ja serverit riittävän laadukkaita ts. ei lagaa eikä pätki?
Alkoi kyllä kiinnostaa, vaikkei paljoa ehdikään katsella.
ITselläni toimii tuo ESPN360 palvelu loistavasti, ei voi kuin suositella.
Orkkisselostus, loistava kuvanlaatu (C+ voisi ottaa mallia nettilähetyksen toteutuksesta!), ja 95% kaikista matseista livenä.
Ja vain 80€ koko kausi!
Se nyt sekoilee vähän väliä, kolmannella yrittämällä alko vasta toimimaan tää 1200k ja hyvin peuhii nyt.Seuraako joku muu WSH-NYR peliä tuolta Yahoon kautta? Ihmetyttää vaan kun ei suostu näyttämään kuin tuolla 300-kuvanlaadulla. 1200:lla näyttää vain mustaa ja tuolla 700:lla tulee ruutuun se ilmoitus joka tulee kun ei ole jenkkien proxyä, aika outoa. Ajattelin vain onko ainoastaan mulla tämä vika (eli olisi korjattavissa)..?
Millä selaimella katsot? Itse yrittänyt nyt lähemmäs kymmenen kertaa FF/IE:llä ja aina hyppää tuohon 300:aan kun alkaa kuva näkymään (pl mainokset). Ja sitten sen jälkeen vieläpä hukkaa sen Video Quality-namiskan että on käynnistettävä aina uusiksi...Se nyt sekoilee vähän väliä, kolmannella yrittämällä alko vasta toimimaan tää 1200k ja hyvin peuhii nyt.
Ei toimi mozillalla joten ie:tä pakko käyttääMillä selaimella katsot? Itse yrittänyt nyt lähemmäs kymmenen kertaa FF/IE:llä ja aina hyppää tuohon 300:aan kun alkaa kuva näkymään (pl mainokset). Ja sitten sen jälkeen vieläpä hukkaa sen Video Quality-namiskan että on käynnistettävä aina uusiksi...
Minun mielestäni sama kuin virallisessa NHL Center Icessa. Playoffeja näkyy, mutta katkeaa joko finaaleissa tai konferenssin finaaleissa.Vois kyllä harkita tuota espn360-palvelua, kun ensi vuonna tulee nopeampi nettiyhteys. Osaako joku sanoa, sisältääkö tuo 80€ myös play-offit?
EDIT:Noniin, tuli itsekkin asia selvitettyä siltä osin, että monta peliä olis yöllä tarjolla, mutta toi NJD - BOS ois kiinnostavin. Tietoa tuleeko mistään?
Taas Yahoolta mahtipeli, Ottawa-Pittsburgh. Ja parhaalla laadulla tökkimättä, ahh.
M#77 kirjoitti:Viittitkö pistää osotetta, ei oikei onnistu ton sopcastin kautta kikkailu
Rush247 kirjoitti:Voi tätä ihanuutta.
Taas Yahoolta mahtipeli, Ottawa-Pittsburgh. Ja parhaalla laadulla tökkimättä, ahh.
198.163.152.230 ja portti 3128 toimii ainakin meikällä.http://sports.yahoo.com/nhl
Proxya en tiedä enkä jaksa etsiäkkään, kun samaan aikaan tulee Canalilta Red Wingsin peli.