sop://broker.sopcast.com:3912/33952
Kiitos... Ei vaan perkele suostu näkymään!!! Taidan olla liian kädetön saamaan tuota peliä näkyviin.
sop://broker.sopcast.com:3912/33952
Kiitos... Ei vaan perkele suostu näkymään!!! Taidan olla liian kädetön saamaan tuota peliä näkyviin.
Kyssäri onkin siinä, uusiutuuko kuukausitilaus automaagisesti, vai pitääkö se tehdä manuaalisesti. Tai toisaalta, jos minua ei nyt huvita tilata kanavaa seuraavaksi kuukauden jaksoksi, tarvitseeko minun tehdä mitään asian estämiseksi (joulun alla ehti katsoa enemmän matseja, mutta en tiedä kannattaako maksaa 15/kk siitä että näkee 2-4 peliä/kk).
Ostakaa nyt ihmeessä tuo ESPN:n paketti, 15€ kuussa ja näette ~90% NHL-matseista livenä. Toimii kuin junan vessa. Megan liittymä pitäisi riittää parhaaseen kuvanlaatuun (770kbs).
Ilmeisesti joukkuekohtaisia eroja, tähän asti on tainnut tulla jokainen Ducksien matsi tuolta eli riippuu hieman diileistä mitä jengejä näkyy.
europe.espn360.com ja voitte sieltä selata tulevia pelejä
Damn... Eikös tuota EDM-ATL-peliä tosiaan tule mistään? Olisi voinut katsoa.
Sanotaan näin että ei ole ikävä C+/NASN combinaatiota.
Orkkiselostus, matsit oikeasti livenä, ei mitään Linkku-härdelliä ja tietysti sikana matseja.
Must-have kaikille Änärifaneille.
ESPN -setti on kyllä syntisen hyvä. Suosittelen.
Ensi yön matseista jostain syystä Dallas - Anaheim matsissa on väärä alkamisaika. Sehän on Suomen aikaa klo 2230?
Kuulostaa kyllä enemmän kuin hyvältä. Minulle tuli vain yksi kysymys mieleen. Pystyykö pelejä nauhoittamaan millään keinolla. Eikö se onnistuisi jos liittäisi koneen telkkariin ja tallentaisi pelit DVD soittimella?
Eka pitäisi netti päivittää nopeampaan ja sitten hommata vielä tuo ESPN... kyllä se silti kuukaudessa halvemmaksi tulee kuin paska netti ja Canal+
Pitää harkita varsinkin jos pelejä pystyisi vielä tallentamaankin
Noniin, eli nyt se Dallas - Anaheim pelin linkki on sitten otettu pois ESPN:n livegames sivulta. Uskomatonta meininkiä taas. Onneksi on streami auki. Kysyin piruttani linkkiä siellä chatissä äsken niin väittivät kovin, että peli on loppunut tai sitten ko. ottelu ei ole heillä edes tilattuna. Missä pelaa?!?!