Oi tätä onnen yötä!stiflat kirjoitti:Nyt näkyy kakkosella! Ja NHL-radiokin toimii.
Ai? Kyllä minulle kelpaa, tuollainen peruslaatu eikä pätki. Katso joskus Islandersin kotipeliä...Amphora kirjoitti:mutta niin paska kuvanlaatu, ettei mitään järkeä. Sen lisäksi vielä pätkii niin paljon, että viimeisetkin hermot poltan, jos vielä yritän pari minuuttia katsoa tuota.
hwallen kirjoitti:Hmm, laskenko nyt tuon ajan ihan väärin, vai pitäisikö tuon matsin alkaa näillä hetkillä?
Ambi kirjoitti:Ei toimi NHL-kanava mullakaan, NHL3-kanavalta tulee TOR@ATL mutta pätkii ihan koko ajan ja nyt ei ole pariin minuuttiin pelittänyt ollenkaan [musta ruutu].
TheTuoppi kirjoitti:Mikäs tällä NHL kanavalla nyt on vikana? Kaikki muut TVU:n kanavat toimivat paitsi tämä. Toimiiko teillä?
Ambi kirjoitti:Ei toimi NHL-kanava mullakaan, NHL3-kanavalta tulee TOR@ATL mutta pätkii ihan koko ajan ja nyt ei ole pariin minuuttiin pelittänyt ollenkaan [musta ruutu].
paavo07 kirjoitti:No nyt hävis tuo NHL3-kanava..
zinedine kirjoitti:Ekaa kertaa tässä katselen nhl-peliä suorana nettilähetyksenä ja ihan kohtuu hyvin tuntuu näkyvän NHL1-kanavalta tuo Los Angeles-Anaheim peli. Mistäköhän näiden kanavien ohjelmistoista saisi tarkemmin tietoa niin tietäisi mitä pelejä voisi milloinkin nähdä? Onko kellään tietoa?
ChosenTwo kirjoitti:
Leuka kirjoitti:Ei satu kukaan kattomaan Islanders - Rangers peliä TVU:n kautta? Mulla ei ainakaan skulaa, en tiiä mikä on ei saa yhteyttä kanavaan ollenkaan..
Vauhtipukki kirjoitti:Minä katselen, kanavan numero on 32398 ja hyvin toimii sen alapuolelle on se kanava missä lukee NHL1 - KAGO - BACKUP, siinä ei lue muuta kuin sitten stopped.
Leuka kirjoitti:Kattelen just parhaillaan Bruins-Canadiens matsia TVU:lta, mutta pätkii niin pirusti et menee kohta hermot..