NHL-lähetykset netissä

  • 3 723 997
  • 9 711

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
stiflat kirjoitti:
Nyt näkyy kakkosella! Ja NHL-radiokin toimii.
Oi tätä onnen yötä!

Edit. Muuten ihan hyvä, mutta niin paska kuvanlaatu, ettei mitään järkeä. Sen lisäksi vielä pätkii niin paljon, että viimeisetkin hermot poltan, jos vielä yritän pari minuuttia katsoa tuota.

Jes. Se toimii sittenkin :)
 
Viimeksi muokattu:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Amphora kirjoitti:
mutta niin paska kuvanlaatu, ettei mitään järkeä. Sen lisäksi vielä pätkii niin paljon, että viimeisetkin hermot poltan, jos vielä yritän pari minuuttia katsoa tuota.
Ai? Kyllä minulle kelpaa, tuollainen peruslaatu eikä pätki. Katso joskus Islandersin kotipeliä...
 

hwallen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Arsenal
Tampa vs. Ottawa

Hmm, laskenko nyt tuon ajan ihan väärin, vai pitäisikö tuon matsin alkaa näillä hetkillä?
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
hwallen kirjoitti:
Hmm, laskenko nyt tuon ajan ihan väärin, vai pitäisikö tuon matsin alkaa näillä hetkillä?

Lasket kyllä, ainakin itsellä on peli alkamaisillaan.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Parhaillaan menevä Rangers-Thrashers on kyllä laadullisesti jo aika huonoa...
Tai väritäyteinen kuva kyllä on, mutta efekti on kuin katsoisi matsia Jaffa-pullon pohjan läpi, sumea.
Peli siis tulee tuolta SopCastilta NYMetro-kanavalta.

En tiedä sitten vaikuttaisiko jotenki jos katselisi tuon etusivun VLC Playerin ohjeiden mukaan...?
Onko kyseessä sama streami noissa kahdessa, tietääköhän kukaan?

(vai onkohan vaan kontrastia liikaa edelliseen Yahoo-peliin...)
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei toimi NHL-kanava mullakaan, NHL3-kanavalta tulee TOR@ATL mutta pätkii ihan koko ajan ja nyt ei ole pariin minuuttiin pelittänyt ollenkaan [musta ruutu].
 

pot67

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Ambi kirjoitti:
Ei toimi NHL-kanava mullakaan, NHL3-kanavalta tulee TOR@ATL mutta pätkii ihan koko ajan ja nyt ei ole pariin minuuttiin pelittänyt ollenkaan [musta ruutu].

Mulla ei oo ees NHL3-kanavaa..Pitääkö TVU ladata uuellee,et se näkys?
 

CuChulainn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, FC Honka, Flyers, DFB-Elf
TheTuoppi kirjoitti:
Mikäs tällä NHL kanavalla nyt on vikana? Kaikki muut TVU:n kanavat toimivat paitsi tämä. Toimiiko teillä?

Ambi kirjoitti:
Ei toimi NHL-kanava mullakaan, NHL3-kanavalta tulee TOR@ATL mutta pätkii ihan koko ajan ja nyt ei ole pariin minuuttiin pelittänyt ollenkaan [musta ruutu].

NHL 3 näyttää Toronto - Atlanta ottelua par aikaa ja toimii kyllä.

0-0.
 

zinedine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Sheffield United, Canadiens, JYP
Ekaa kertaa tässä katselen nhl-peliä suorana nettilähetyksenä ja ihan kohtuu hyvin tuntuu näkyvän NHL1-kanavalta tuo Los Angeles-Anaheim peli. Mistäköhän näiden kanavien ohjelmistoista saisi tarkemmin tietoa niin tietäisi mitä pelejä voisi milloinkin nähdä? Onko kellään tietoa?
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
zinedine kirjoitti:
Ekaa kertaa tässä katselen nhl-peliä suorana nettilähetyksenä ja ihan kohtuu hyvin tuntuu näkyvän NHL1-kanavalta tuo Los Angeles-Anaheim peli. Mistäköhän näiden kanavien ohjelmistoista saisi tarkemmin tietoa niin tietäisi mitä pelejä voisi milloinkin nähdä? Onko kellään tietoa?

http://myp2p.eu/NHL.htm
 

Leuka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, FBK, HIFK
Islanders - Rangers

Ei satu kukaan kattomaan Islanders - Rangers peliä TVU:n kautta? Mulla ei ainakaan skulaa, en tiiä mikä on ei saa yhteyttä kanavaan ollenkaan..
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Leuka kirjoitti:
Ei satu kukaan kattomaan Islanders - Rangers peliä TVU:n kautta? Mulla ei ainakaan skulaa, en tiiä mikä on ei saa yhteyttä kanavaan ollenkaan..

Minä katselen, kanavan numero on 32398 ja hyvin toimii sen alapuolella on se kanava missä lukee NHL1 - KAGO - BACKUP, siinä ei lue muuta kuin sitten stopped.
 
Viimeksi muokattu:

zinedine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Sheffield United, Canadiens, JYP
Minä kattelin tuota New Yorkin paikallispeliä jonkin aikaa TVU'n kautta ja kyllä se jonkun aikaa toimi ihan hyvin mutta sitten alkoi pätkimään niin pahasti että tässä olen viimeiset 5 minuuttia ladannut yhteyttä uudestaan. Taitaa jäädä näkemättä tällä kertaa tämä matsi. Toivottavasti muilla halukkailla katselijoilla sitten paremmin onnistuu.

EDIT: Minullakin kanavan numero on 32398. Nyt taas alkoi näkymään ilman katkoksia.
 

Leuka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, FBK, HIFK
Vauhtipukki kirjoitti:
Minä katselen, kanavan numero on 32398 ja hyvin toimii sen alapuolelle on se kanava missä lukee NHL1 - KAGO - BACKUP, siinä ei lue muuta kuin sitten stopped.

Joo mä yritin just tota NHL1:stä, oon vissiin niin laput silmillä etten nähny tota toista..:)
Mutta kiitoksia tästä! Nayttää toimivan ihan mukavasti..
 

Leuka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, FBK, HIFK
Islanders - Rangers

huikea peli tähän mennessä, 2 erää takana Islanders johtaa 5-3 ja maaleja tulee likuhihnalta.. Islanders oli johdossa jo 4-0 ekan erän jälkeen, mutta Rangers tuli takaa jo 4-3.. Jagrin kentällinen aika kovassa iskussa, samoin myös Shanahan, uskomattoman nopee ranne illan toiseen maaliin..

Loistavaa viihdetta tällä hetkellä ja yhteyskin toimii hyvin nyt..:)
 

Leuka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, FBK, HIFK
Bruins - Canadiens

Kattelen just parhaillaan Bruins-Canadiens matsia TVU:lta, mutta pätkii niin pirusti et menee kohta hermot..
 

M77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koskenkorvan Urheilijat ,
Porin Ässät
Leuka kirjoitti:
Kattelen just parhaillaan Bruins-Canadiens matsia TVU:lta, mutta pätkii niin pirusti et menee kohta hermot..

Joo muutamaa sekuntia kauempaa ei kuva normaalisti etene..

Nimimerkillä : Nostinko nopeutta turhaan ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös