Ensi yön Phillymatsi näkyy Sopcastilta:pulska kirjoitti:Voi, voi jos ei Flyersin pelejä enää SopCastilta tule näkemään! :(
0:00 (7:00PM EST) Sabres @ Philadelphia Flyers, kanava 10599
Ensi yön Phillymatsi näkyy Sopcastilta:pulska kirjoitti:Voi, voi jos ei Flyersin pelejä enää SopCastilta tule näkemään! :(
Amphora kirjoitti:Ensi yön Phillymatsi näkyy Sopcastilta:
0:00 (7:00PM EST) Sabres @ Philadelphia Flyers, kanava 10599
Daespoo kirjoitti:Mitä proxyä käytit ja mitä muuta säätöä teit?
Tuonne parisivua taaksepäin olen kirjoittanut ohjeet, joten siitä Daespoo näet ohjeet, miten Yahoon streameja voi katsella.Amphora kirjoitti:Kyllä sitä voi vieläkin käyttää..
Tässä ohjeet. toimii IE:llä, ei Firefoxilla:
1. Rekisteröidy Yahoon käyttäjäksi.
2. Loggaa sisään.
3. Muuta Proxy-asetukset (Työkalut-->Internet asetukset-->yhteydet-välilehti-->Paina Lähiverkko-nappia-->Laita raksi "Käytä välityspalvelinta lähiverkossa"-kohtaan.-->Täytä Osoite- ja porttikohdat. Osoite-kohtaan: 66.98.238.8 ja Portti-kohtaan: 3128
4. Paina OK ja OK.
5. Päivitä Yahoon sivu.
6. Paina linkkiä, josta pääsee katsomaan ottelua, joka tulee ottelun alkamisajan lähettyvillä näkyviin http://sports.yahoo.com/nhl/ sivulle.
Proxyn vaihtaessa internetin selaus muuttuu hitaammaksi, mutta itse pystyin 850 kbps:n nopeudella katsoa erittäin hyvin ottelua viime yönä.
Aijjjaa.. Minulla on toiminut hyvin. Viimeksi Caps-Ranger-ottelun katsoin. En tiedä sitten.Daespoo kirjoitti:Joo nuo ohjeet olen kyllä nähnyt mutta antamallasi proxyllä ei skulannut, siksi kysyin sitä.
Taitaa kirous jälleen jatkua. Kago ei saa tuon tuhannen pingviinin ja järkyttävän musiikin tilalle vaihdettua itse ottelua :/Vauhtipukki kirjoitti:Kirous ? :D
Amphora kirjoitti:Taitaa kirous jälleen jatkua. Kago ei saa tuon tuhannen pingviinin ja järkyttävän musiikin tilalle vaihdettua itse ottelua :/
Joo. Tajusin äsken :D Taidan olla nyt "hieman" kujalla.pulska kirjoitti:Mitäs ottelua odotat? Jos odotat pingviinien ja Philadelphian ottelua, niin eihän ottelu ole vielä alkanutkaan. Eli odotellaan kärsivällisinä! :D
Turco#35 kirjoitti:No nytpä tuo näyttäis näkyvän. On kyl ehottomasti illan mielenkiintosin peli, ainakin mun mielestä.
Osoite: 66.98.238.8 Portti: 3128paavo07 kirjoitti:Onko jollai jenkki-proxyjä et sais ton yahoo-pelin toimiin?