NHL-lähetykset netissä

  • 3 732 014
  • 9 711

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
pulska kirjoitti:
Voi, voi jos ei Flyersin pelejä enää SopCastilta tule näkemään! :(
Ensi yön Phillymatsi näkyy Sopcastilta:

0:00 (7:00PM EST) Sabres @ Philadelphia Flyers, kanava 10599
 

pulska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja TPS
Amphora kirjoitti:
Ensi yön Phillymatsi näkyy Sopcastilta:

0:00 (7:00PM EST) Sabres @ Philadelphia Flyers, kanava 10599

Myös viimekertainen matsi näkyi ohjelmassa, mutta ei koskaan tullut. Niin taitaa käydä nytkin.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Voi elämä mikä säätö noiden proxyjen kanssa että sain Yahoon kautta näkymään meneillään olevan WAS-NYR... Laatu on TVU:ta, mutta parempi kuin radio.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Mitä proxyä käytit ja mitä muuta säätöä teit?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Daespoo kirjoitti:
Mitä proxyä käytit ja mitä muuta säätöä teit?

Meikku on ainakin saanut tuon Yahoon toimimaan IE:llä, kun menee ja vaihtaa välityspalvelimen asetukset seuraaviksi,

HTTP: 128.112.139.108 Portti: 3128

Noilla olen katsonut Det-Nsh ja Wsh-Nyr
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Amphora kirjoitti:
Kyllä sitä voi vieläkin käyttää..

Tässä ohjeet. toimii IE:llä, ei Firefoxilla:

1. Rekisteröidy Yahoon käyttäjäksi.
2. Loggaa sisään.
3. Muuta Proxy-asetukset (Työkalut-->Internet asetukset-->yhteydet-välilehti-->Paina Lähiverkko-nappia-->Laita raksi "Käytä välityspalvelinta lähiverkossa"-kohtaan.-->Täytä Osoite- ja porttikohdat. Osoite-kohtaan: 66.98.238.8 ja Portti-kohtaan: 3128
4. Paina OK ja OK.
5. Päivitä Yahoon sivu.
6. Paina linkkiä, josta pääsee katsomaan ottelua, joka tulee ottelun alkamisajan lähettyvillä näkyviin http://sports.yahoo.com/nhl/ sivulle.

Proxyn vaihtaessa internetin selaus muuttuu hitaammaksi, mutta itse pystyin 850 kbps:n nopeudella katsoa erittäin hyvin ottelua viime yönä.
Tuonne parisivua taaksepäin olen kirjoittanut ohjeet, joten siitä Daespoo näet ohjeet, miten Yahoon streameja voi katsella.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Joo nuo ohjeet olen kyllä nähnyt mutta antamallasi proxyllä ei skulannut, siksi kysyin sitä.
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Daespoo kirjoitti:
Joo nuo ohjeet olen kyllä nähnyt mutta antamallasi proxyllä ei skulannut, siksi kysyin sitä.
Aijjjaa.. Minulla on toiminut hyvin. Viimeksi Caps-Ranger-ottelun katsoin. En tiedä sitten.
 

pulska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja TPS
Amphora kirjoitti:
Taitaa kirous jälleen jatkua. Kago ei saa tuon tuhannen pingviinin ja järkyttävän musiikin tilalle vaihdettua itse ottelua :/

Mitäs ottelua odotat? Jos odotat pingviinien ja Philadelphian ottelua, niin eihän ottelu ole vielä alkanutkaan. Eli odotellaan kärsivällisinä! :D
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
pulska kirjoitti:
Mitäs ottelua odotat? Jos odotat pingviinien ja Philadelphian ottelua, niin eihän ottelu ole vielä alkanutkaan. Eli odotellaan kärsivällisinä! :D
Joo. Tajusin äsken :D Taidan olla nyt "hieman" kujalla.
 

Turco#35

Jäsen
No nytpä tuo näyttäis näkyvän. On kyl ehottomasti illan mielenkiintosin peli, ainakin mun mielestä.
 

pulska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja TPS
Turco#35 kirjoitti:
No nytpä tuo näyttäis näkyvän. On kyl ehottomasti illan mielenkiintosin peli, ainakin mun mielestä.

Samaa mieltä. Jospa vihdoinkin Philadelphia saisi pelin kulkemaan! :D Ja mielenkiintoista myös seurata pingviinien nuorukaisten otteita kaukalossa.
 

CorporalSyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjois-New Yorkin joukkueet
Oli aika mielenkiintoinen tuo Pens - Flyers -matsi vaikkei vieraiden peli edelleenkään kulkenut. Eipä silti, tietää ainakin että tappelu nähdään joka matsissa niin kannattaa jo sen puolesta katsoa.

Loppu menikin vähän niin ja näin, Kapaseltakin keitti lopuksi yli kun Sindy kävi lätkimässä pohkeelle ja Pens vei pisteet.

Buffalon matsi oli kanssa mielenkiintoista nähtävää, en tiedä oliko TVU:n ohjelmistossa tänä iltana. 0-3:sta 3-3:een ja lopulta 4-7:ään.
 

Yö-Orava

Jäsen
Eikö Flames-Red Wings -peliä tosiaan näe mistään? Ei ainakaan ketjun avausviestin linkin takaa löydy, näkeeköhän jotain muuta kautta? Ja sen kerran kun olin ajatellut katsovani pelin netistä. No ehkä ton Chicagon pelin vois sit väijyä... Kiitos Canal paskasta otteluvalinnasta.
 
Perkules!Yöllä tulis viideltä suomen aikaa chi-van tvu:lta....
Voi hemmetti...meikän noi nhl-kanavat näkyy vaa yhen tai kahen signaalin arvosesti, ja esim espn näkyy täl hetkel täysil signaaleil.Viime yönä katoin phoenix-angeles pelii ja toiminta oli seuraavaa: pyörii vähän aikaa,töksähtää hetkeksi jne.

Netti 512 nopeudella, eli ilmeisesti pitäs parantaa 1 megaseks......
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Joo, joutuu kampeemaan viideltä ruudun taakse. Mulla ei ole pätkinyt 2-megasella, mut eri pelien välillä on melkoisia laatueroja lähetyksen tasossa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
On muuten erittäin hyvä kuva Ducks-Yotes matsissa tällä hetkellä, paras ehdottomasti so far.
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Voi v....! Nyt sieltä tulee Family Man, kun pitäisi näyttää Duckseilta 2.erä.

Edit: No niin puolet meni 2.erästä ohitse saatanan Fox-kanavan takia.
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä tämän seuraavan kyssärin voi sijoittaa tänne..eli:

Hankinko nopeamman netin vaiko tilaanko canal+:an että näen änäripelei?
Ku eiks netist kuitenki nää aika paljon enemmän pelei ku canalilta?
Ajattelin sen takii netin nopeutusta, et sit pelit näkyis tod näk hyvin ilman tökkimistä, mut sit ajattelin et telkast olis tietysti mukavampaa kattoo ja lähetyksen laatu aina taattua.Tosin netin nopeuttaminen on halvempi ratkasu....
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Netin nopeudella ei ole käytännössä mitään väliä kunhan löytyy meganen piuha. Joka yö tulee keskimäärin 3-4 peliä netistä, Canalilta about saman verran viikossa. Päälle vielä Yahoon livepelit niin Canali ei ole enään mikään must Änärifriikeille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös