Mitään tietoa onko selaimella väliä? Nimimerkillä kokeilin, mutta ei toiminut ekalla kerralla joten luovutin samantien.
Minulla ainakin yhdistelmä Windows 10 ja Firefox toimii. Adblocker plus lisäosa on myös selaimeen asennettuna, mutta sillä tuskin on merkitystä.
Hmm ... kokeilin myös chromea, ja tämä taas ei toimi. Outoa, sama kone kuitenkin. En ole mikään internet-selain ekspertti, niin en osaa sanoa tai uskalla arvailla mistä johtuu. Mutta en ole ainoa jolla toimii windows ja jokin selain yhdistelmä. Olen kuullut toimivan, mutta en ole kysellyt mitä konetta ja selainta käyttävät.
Kuuluisiko nhl.tv:n toimia iOS:llä Safarissa? En saa pelejä pyörimään iPhonella/iPadilla, vaikka sivuille pääsen kirjautumaan.
Aina ennenkin laitevaatimuksen on ollut PC tai Mac. Eli vaatinut ns. työpöytäversion selaimesta (javascript päällä on ainakin vaatimus).
Kokeilin asken itse android-puhelimella, ei toimi. Ei edes lataamalla sivut tietokonesivusto-moodissa. Pääsen listaan asti, jossa näkyy eiliset matsit. Mutta kun valitsee fiidin ja playerin pitäisi aueta, heittää takaisin login-sivulle.
Ja tosiaan, pahoittelut kaikille, jos olen vahingossa antanut turhaa toivoa. En ole tahallani väärää tietoa levittänyt. Minulla toimii, sori.
Toivottavasti kukaan ei ole mennyt viaplaytä tilamaan vain minun sanaan luottaen. En todellakaan voi suositella sitä varauksitta uusille NHL:stä kiinnostuneille tilaajille. Kuten täällä on jo muidenkin toimestas todettu, muitakin vaihtoehtoja kuin viaplay on tarjolla, käyttäkää mielummin niitä.