Dale Hunter
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Capitals, Tappara
Jaahas, tuli sitten minullekin palvelun vaihto eteen. Tähän saakka olen nurisematta maksanut Viaplaysta mutta mitään helvetin formuloita en ala sponsoroimaan, sori siitä.
Eli se on sitten vissiin NHL.tv laitettava tilaukseen.
Ennen hyppyä tuntemattomaan kysyn silti tietäjiltä:
Lyhyesti: Onko NHL.tv käytettävyydeltään yhtä hyvä kun Viaplay?
-Miten käyttöliittymä pelaa? Kun katsoo pelit jälkilähetyksinä niin saako ne helposti kelattua niin että ei tarvitse katsoa mainostaukoja jne?
-Entä saako lopputuloksen piiloon (tämä saattaa kuullostaa tyhmältä kysymykseltä mutta joskus on demand-lähetyksissä on ollut lopputulos ja muut statsit koko ajan näkyvillä)?
-Taannoin oli mahdollista katsoa jälkilähetykset nk condensed-muodossa jolloin kaikki pidemmät tauot oli automaattisesti poissa, onko tämä vaihtoehto vielä olemassa?
-Mitään madollisuutta testata palvelua ennen tilaamista ei varmaan ole vaan se pitää tilata kuukaudeksi testiä varten - hintahan ei ole paha.
Minulla on Freedome joten se puoli lienee OK ja aion katsoa tietokoneelta.
Kiitos etukäteen.
Eli se on sitten vissiin NHL.tv laitettava tilaukseen.
Ennen hyppyä tuntemattomaan kysyn silti tietäjiltä:
Lyhyesti: Onko NHL.tv käytettävyydeltään yhtä hyvä kun Viaplay?
-Miten käyttöliittymä pelaa? Kun katsoo pelit jälkilähetyksinä niin saako ne helposti kelattua niin että ei tarvitse katsoa mainostaukoja jne?
-Entä saako lopputuloksen piiloon (tämä saattaa kuullostaa tyhmältä kysymykseltä mutta joskus on demand-lähetyksissä on ollut lopputulos ja muut statsit koko ajan näkyvillä)?
-Taannoin oli mahdollista katsoa jälkilähetykset nk condensed-muodossa jolloin kaikki pidemmät tauot oli automaattisesti poissa, onko tämä vaihtoehto vielä olemassa?
-Mitään madollisuutta testata palvelua ennen tilaamista ei varmaan ole vaan se pitää tilata kuukaudeksi testiä varten - hintahan ei ole paha.
Minulla on Freedome joten se puoli lienee OK ja aion katsoa tietokoneelta.
Kiitos etukäteen.