Itse olisin valmis maksamaan esim ~350€ vuodessa sporttipaketista, mutta tuo 480€ ylittää jo kipukynnyksen, kun tuntuu että makselee suurimmaksi osaksi tyhjästä.
Mistään kohdin lähetystä ei löydy tätä "puhekuplaa" josta asetusta voisi vaihtaa ja jouduinkin lopulta peilaamaan lähetyksen töllöön (sisäänrakennettu chromecast) puhelimesta jotta sain sen haluamallani äänellä pihalle.
nuo tv:n appsit on ihan kurapaskaa kun kukaan palveluntarjoajista ei näe vaivaa tehdä joka hlvetin merkille ja mallille toimivaa versiota.Onhan telkkarin äppi varmasti ajan tasalla? Kannattaa koittaa ainakin päivittää se nyt ensiksi. Tuo ns. puhekupla löytyy samasta valikosta mistä lähetystä lähdetään kelaamaan, eli ainakin itselläni riittää kun painaa nuolinappäintä kaukosäätimestä ylöspäin kesken lähetystä ja valintamahdollisuus tulee samantien esiin.
Viaplayn toiminta jättää kyllä edelleen paljon toivomisen varaan, mutta ihan kiva että edes tällaisen päivityksen saivat aikaiseksi. Eihän sitä tarvinnut kuin viitisen vuotta nätisti pyytää.
Joo tämä on kyllä totta kaiken kaikkiaan. Laittelin nyt vielä ilmoitusta Viaplaylle että oisko niillä niksejä kertoa vai mennäänkö jatkossa tietyt lähetykset chromecastilla ja tietyt voi katella tv:n äpistä. Ite sovellus ja tv:n käyttis on ajantasalla joten todennäköisesti tää on vaan yksi näistä lukuisista android versioista joita töllöissä käytetään joihin ei jakseta päivityksiä joko tehdä enää ollenkaan tai tehdään jossain kohdin.nuo tv:n appsit on ihan kurapaskaa kun kukaan palveluntarjoajista ei näe vaivaa tehdä joka hlvetin merkille ja mallille toimivaa versiota.
Joo tämä on kyllä totta kaiken kaikkiaan. Laittelin nyt vielä ilmoitusta Viaplaylle että oisko niillä niksejä kertoa vai mennäänkö jatkossa tietyt lähetykset chromecastilla ja tietyt voi katella tv:n äpistä. Ite sovellus ja tv:n käyttis on ajantasalla joten todennäköisesti tää on vaan yksi näistä lukuisista android versioista joita töllöissä käytetään joihin ei jakseta päivityksiä joko tehdä enää ollenkaan tai tehdään jossain kohdin.
Itse koitin katsoa Viasatin kanavalta eikä sieltäkään kyllä näyOilers devils ainoastaan musta ruutu. Onko muilla sama?
Mielenkiintoista. Minulla antenni TV puolellakin oli myös ja taas huono kuva tässä ottelussa. Siitä jo TV ketjussa peräänkuulutinkin aiemmin, alkoi parisen viikkoa sitten. Voi olla peräisin samasta alkuongelmasta. Varmaan joku konfiguraatioasetus jäänyt vituralleen.Mitäs tää nyt taas on? Toista kertaa peräkkäin Avsin peli tulee jollain 12 fps. Viimeksi saivat kuntoon ekalla erätauolla. Nyt joutuu katsomaan dia-showta vissiin koko matsin. Kuva on kyllä tarkka, jos kukaan ei liiku eikä kamera pannaa.
Mulla kolmas peräkkäinen Coloradon peli, jossa epätarkka kuva. Hermothan tässä meni ja laitoin palautetta. Ei tota vaan pysty katsomaan, tulee pää ja silmät kipeeks.Mitäs tää nyt taas on? Toista kertaa peräkkäin Avsin peli tulee jollain 12 fps. Viimeksi saivat kuntoon ekalla erätauolla. Nyt joutuu katsomaan dia-showta vissiin koko matsin. Kuva on kyllä tarkka, jos kukaan ei liiku eikä kamera pannaa.
Niin joo, multa jäi yks peli näkemättä tässä vähän aikaa sitten. Muissa matseissa en ole tuota huomannut.Mulla kolmas peräkkäinen Coloradon peli, jossa epätarkka kuva. Hermothan tässä meni ja laitoin palautetta. Ei tota vaan pysty katsomaan, tulee pää ja silmät kipeeks.
YLE näyttää seuraavan kuukauden aikana 10 peliä. Se ei toki ole mitä kaipasit, mutta hyvä juttu kuitenkin.Eli kysymykseen, onko mitään muuta ns. rehtiä keinoa Suomesta käsin katsella lähetyksiä? Esim. F1-puolella näyttää olevan joku F1-tv, mutta onko NHL-puolella mitään vastaavaa, ilman, että pitäisi käyttää VPN:ää?