NHL-lähetykset netissä

  • 3 713 020
  • 9 692

.creep.

Jäsen
Onko muilla ollut ongelmia kombon PS3+Unblock us kanssa? Mulla toimi kaikki vielä hyvin joskus maaliskuussa, mutta lopetin huhtikuun ajaksi Unblockin tilauksen, koska en ehtinyt katsoa pelajä. Nyt uusin tilauksen ja firman DNS asetuksilla ei koko Gamecenter lähde PS3:ssa päälle. NHL-logo ehtii ruutuun, sen jälkeen pelkkää mustaa ja pleikkari on sammutettava virtanapista.

edit: Lisätään sen verraan, että oletus DNS-asetuksilla Gamecenter toimii, mutta pelit on blokattuja.
 
Viimeksi muokattu:

Lubeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Anaheim Ducks
Onko muilla ollut ongelmia kombon PS3+Unblock us kanssa? Mulla toimi kaikki vielä hyvin joskus maaliskuussa, mutta lopetin huhtikuun ajaksi Unblockin tilauksen, koska en ehtinyt katsoa pelajä. Nyt uusin tilauksen ja firman DNS asetuksilla ei koko Gamecenter lähde PS3:ssa päälle. NHL-logo ehtii ruutuun, sen jälkeen pelkkää mustaa ja pleikkari on sammutettava virtanapista.

edit: Lisätään sen verraan, että oletus DNS-asetuksilla Gamecenter toimii, mutta pelit on blokattuja.

Itselläni oli tasan sama ongelma parisen kuukautta sitten, kun käytin tuon unblock-us:n viikon ilmaisen kokeilun. Enpä saanut sitä sen viikon aikana pleikalla toimimaan, vaikka kokeilin asiakaspalvelun ehdottamia peruskikkoja (GCL:n uudelleenasennus, pleikkarista virta pois & töpseli pois seinästä jne.) Pleikkarin formatointi/tehdasasetusten palauttaminen on kuulemma joillain tuottanut tulosta, mutta itse en siihen halunnut lähteä. Mieluummin sitten vedän kaapelin telkkarin ja tietokoneen väliin, käytän stealthya ja säästän muutaman euron.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos tarkoitat tuota Viaplayn sovellusta, niin ei onnistu ainakaan androidilla. Eli pitää mennä selaimen kautta Viaplayn sivuille ja sieltä sitten siirtyä Gamecentteriin. Tuolta onnistui itselläni katselu kun ei halunnut ruotsin kielistä mokellusta kuunnella. Toki olisihan tuo ihan tärkeä olla suoraan sovelluksessa, jotenkin ei vaan yllätä että eivät sitä vieläkään ole saaneet aikaiseksi...

itel oli nexus 7 (android, jelly bean. kunnes näyttö halkesi) ja sil kattelin pelei viaplayn game centerin kautta niin, että eka väel ja vaival sain asennettua Flash-playerin nexus seiskaan ja mozilla Firefox -selaimella pysty kattomaan pelejä. Toimi ihan hienosti, mutta kelauspalkki ei toiminut. Eli pelejä pystyi kyllä katsomaan suoraan, mutta jälkilähetyksiä ei jaksanut väijyä, kun ei pystynyt kelaamaan. Myös setti kaatusi heti, jos aloit tekemään tabletilla jotain muuta surffausta kesken pelin. JA taas piti käynnistää stream uudestaan. mutta suoria pelejä kyllä pystyi väijymään ihan hyvin

mutta mutta, mietin tässä että ostaisiko sitä win 8 tabletin, kuhan joku fiksu 7-9 tuumanen viahtoehto tulee. tai sit pitää toivoa että ensikaudella flashplayerin käyttö pikkuhiljaa loppuisi nettisivuilla vanhentuneen tekniikan myötä
 

Matisse

Jäsen
Linkki

Linkissä NHL pleijareihin stream osoitteita.
Tarttee ladata VLC player jotta saat toimimaan.
Sivulta kopioit osoitteen ja VLC Playerissa paina CTRL+N (Open Network Stream) siihen pasteet osoitteen niin pitäs toimia.
Laatua löytyy joka lähtöön (400/800/1600/3000/4500) suurin tietysti paras voi olla että pätkii, mutta johtuu tietääkseni huonosta netistä tai koneesta.
Matsit tulee Gamecenteristä.
Ohjeet vielä kuvalla
 
Viimeksi muokattu:

Cornelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
http://vanhock.x10.mx/index.php

Linkissä NHL pleijareihin stream osoitteita.
Tarttee ladata VLC player jotta saat toimimaan.
Sivulta kopioit osoitteen ja VLC Playerissa paina CTRL+N (Open Network Stream) siihen pasteet osoitteen niin pitäs toimia.
Laatua löytyy joka lähtöön (400/800/1600/3000/4500) suurin tietysti paras voi olla että pätkii, mutta johtuu tietääkseni huonosta netistä tai koneesta.
Matsit tulee Gamecenteristä.
Ohjeet vielä kuvalla

Jumalista, piti ihan naulakosta hakea hattu päähän että voin ottaa sen kunniaksesi pois päästä. Kiitoksia! Bruinsin HD-striimi toimii pätkimättä.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Linkissä NHL pleijareihin stream osoitteita.
Tarttee ladata VLC player jotta saat toimimaan.
Sivulta kopioit osoitteen ja VLC Playerissa paina CTRL+N (Open Network Stream) siihen pasteet osoitteen niin pitäs toimia.
Laatua löytyy joka lähtöön (400/800/1600/3000/4500) suurin tietysti paras voi olla että pätkii, mutta johtuu tietääkseni huonosta netistä tai koneesta.
Matsit tulee Gamecenteristä.

Se on lopun alkua kun näitä postaillaan foorumeille. Kohta facebookissa ja game over.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se on lopun alkua kun näitä postaillaan foorumeille. Kohta facebookissa ja game over.

Taitaapi tuo linkki olla jo turhake. Siinä oli vain viime yön peliin linkit ja hieman epäilen ettei päivittele tuota.

EDIT: Ainahan mä oon väärässä...
 
Viimeksi muokattu:

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Viaplay

Olen tottunut jo kauden mittaa katsomaan yön pelejen maalit viaplayn ja sieltä gamecenter kautta. Tänään kuitenkin huomasin etten pääse April 27 päivää pidemmälle katsomaan uusintoja, jotka näkyvät kyllä suorina yöllä normaalisti. Eli onko vain niin ettei playoff pelejen uusintoja pysty katsomaan enää seuraavana päivänä?
 

sntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Olen tottunut jo kauden mittaa katsomaan yön pelejen maalit viaplayn ja sieltä gamecenter kautta. Tänään kuitenkin huomasin etten pääse April 27 päivää pidemmälle katsomaan uusintoja, jotka näkyvät kyllä suorina yöllä normaalisti. Eli onko vain niin ettei playoff pelejen uusintoja pysty katsomaan enää seuraavana päivänä?
Ainakin eiliset pelit aukeaa ihan hyvin Viaplayn Gamecenterillä. Olisi aika hassua, että rampauttaisivat gamecenterin yhden vahvimman puolen kokonaan.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Ainakin eiliset pelit aukeaa ihan hyvin Viaplayn Gamecenterillä. Olisi aika hassua, että rampauttaisivat gamecenterin yhden vahvimman puolen kokonaan.

Itse en pääse nuihin peleihin käsiksi vaikka muuten homma toimii. Pitää varmaan ottaa yhteyttä tuonne asiakaspalveluun.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Olen tottunut jo kauden mittaa katsomaan yön pelejen maalit viaplayn ja sieltä gamecenter kautta. Tänään kuitenkin huomasin etten pääse April 27 päivää pidemmälle katsomaan uusintoja, jotka näkyvät kyllä suorina yöllä normaalisti. Eli onko vain niin ettei playoff pelejen uusintoja pysty katsomaan enää seuraavana päivänä?

Viime vuonna oli jotain samansuuntaisia ongelmia. Muistaakseni juurikin niin, että runkosarjan pelejä pääsi selaamaan, muttei pudotuspelejä. Omalla kohdalla auttoi, kun selaimesta evästeet poisti ja sen jälkeen käynnisti selaimen uusiksi. Eli sitä vois ihan ensi hätään kokeilla. Oon asiasta näköjään valitellut viime vuonna sivun 192 kohdilla ja saanut lopulta apua asiaan...

Edit. Viaplay.fi facebook sivuilla neuvotaan seuraavaa "päivitä Chrome ja Adobe Flash Player sekä tyhjennä cache, cookies ja historiatiedot." Tuossahan tosin lähdetään siitä, että selaimena olisi chrome, mutta eiköhän se muillakin selaimilla toimi.
 
Viimeksi muokattu:

Jags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Itse en pääse nuihin peleihin käsiksi vaikka muuten homma toimii. Pitää varmaan ottaa yhteyttä tuonne asiakaspalveluun.
Itselläni oli samaa ongelmaa playoffsien ensimmäisenä päivänä, mutta kyllä noita nyt pystyy takautuvasti katsomaan kuten runkosarjan aikanakin. Minulla pelkkä selaimen refresh (F5 painikkeella) kalenterin ollessa auki auttoi. Tällöin sain toukokuun päiväykset kalenteriin näkyviin.
 

Cramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Aikaisemmin käytin espn playeriä, mutta nyt kai on pakko sortua tuohon viaplayhyn. Pari kyssäriä tuosta viaplaystä, jos peli alkaa esim 02:00 niin voinko aloittaa katsomaan sitä peliä esim 07:00, eli onko se heti katsottavissa uudelleen? Mites jos peli alkaa 04:00 niin voiko peliä ruveta katsomaan alusta vaikka 06:00 ja erätaukojen kelauksella ja mainoskatkoksien hyppimisellä pääsisi kolmanneessa saisi ns suoran lähetyksen kiinni?
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Pari kyssäriä tuosta viaplaystä, jos peli alkaa esim 02:00 niin voinko aloittaa katsomaan sitä peliä esim 07:00, eli onko se heti katsottavissa uudelleen?

Kyllä tämä onnistuu. Ainoa häiritsevä tekijä voi olla se, että jostain syystä saattaa näkyä korostettuna pelin voittaja ja se, onko peli mennyt jatkoajalle tai rankuille. Tai no nyt pleijari aikaan tietenkin vaan jatkoajalle. Mutta sen poistamiseksi löytyy ohjeet tästä ketjusta joltain aikaisemmalta sivulta.

Mites jos peli alkaa 04:00 niin voiko peliä ruveta katsomaan alusta vaikka 06:00 ja erätaukojen kelauksella ja mainoskatkoksien hyppimisellä pääsisi kolmanneessa saisi ns suoran lähetyksen kiinni?

Kyllä voi, mutta se taitaa viedä sut suoraan livelähetykseen ja siinä pitää olla sitten valmiina peittämään näkymää ja siirtämään aikajanassa ottelu alkuun. Pari ottelua oon onnistunut iteltäni "pilaaman", kun en ole ollut valppaana.
 

ace

Jäsen
Eikö tuossa Viaplayn playerissa ole enää mahdollista muuttaa selostuskieltä? Ei jaksaisi tuota ruotsin solkotusta kuunnella.

E: Eipä mitään, Game Centerin kautta näköjään saa alkuperäisellä selostuksella.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Viaplayn gamecenter vetää ruudun sumeaksi minuutin välein kymmeneksi sekunniksi. Pläläähh, missä vika?
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Itselläni oli samaa ongelmaa playoffsien ensimmäisenä päivänä, mutta kyllä noita nyt pystyy takautuvasti katsomaan kuten runkosarjan aikanakin. Minulla pelkkä selaimen refresh (F5 painikkeella) kalenterin ollessa auki auttoi. Tällöin sain toukokuun päiväykset kalenteriin näkyviin.

Kiitos todella paljon! Tuollahan ongelmasta selvittiin, eipä olisi tullut mieleen tuota itse koittaa. :)
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Laatua löytyy joka lähtöön (400/800/1600/3000/4500) suurin tietysti paras voi olla että pätkii, mutta johtuu tietääkseni huonosta netistä tai koneesta.
Matsit tulee Gamecenteristä.

Bärkkele!! Minä, joka maksan tästä palvelusta, viaplayn kautta, saan valittavakseni vain 400/800/1600/3000. Laittomia kanavia pitkin sitten olisi saatavissa myös tuo 4500?? joka kuitenkin sitten tulee sieltä alkuperäiseltä palveluntarjoajalta? Hulluksi on tämä maailma menossa...
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olen juuri ensimmäistä kertaa pari päivää sitten ostanut Viaplay oikeudet, heräsi kysymys näistä morukaran ohjeista.
Tai paremminkin siitä että omasta mielestä Viaplayn kautta kun avaa Gamecenterin ja esim eiliset ottelut, se palkki mistä valitaan ottelut missä joukkuenimet näkyy harmaana ja perässä vain teksti 'final', ei tulosta ei boldauksia ei mitään mikä paljastaisi tuloksen. Selain on Chrome. Oliko tästä kyse vai missä kohdassa gamecenterissä näitä ottelutuloksia näkyy? Että tietää varoa.

edit: juuri huomasin että Gamecenterissä on oikealla ylänurkassa kohta scores ja valinta on/off , oletuksena off, eli tuloksia ei näy. Eikös tämä ole juuri niin kuin pitääkin?

_
 

SaucerPass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs
Onko jollain muulla ollut ongelmia Viaplayn ja GCL:n kanssa, kun alustana on Windows 8? Vanha kone pyötitti nykimättä kumpaakin, mutta uusi tehoiltaan aivan eri sfääreissä oleva kone pyörittää molempia lievästi nykien.

Eihän tuo nyt täysin kamalaa ole, mutta selvä heikennys, kun vanha kone pyöritti täysin sulavasti molempia. En oikein keksi, mitä asialle voisi edes tehdä tai mistä moinen voisi johtua.

edit. Sain korjattua, kun asensin vanhemman version Flash Playeristä. Nyt homma toimii Firefoxilla kuten ennenkin. Explorer sisään rakennettuina Flasheineen sen sijaan ei, mutta hälläkö tuolla väliä.
 
Viimeksi muokattu:

George Parros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks 06-07
Viasat hockey -kanava pyörii iloisesti ilmaiseksi 24/7 ja hyvällä kuvanlaadulla:

sop://broker.sopcast.com:3912/132804

Kokonaisia matseja viime yöltä nyt uusintana ja yöllä sitten taas suoria lähetyksiä.

SopCast pitää siis olla ladattuna.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös