Sun pittää kelata taakse päin. Se tulee sieltä "livenä" Jos alotit kattomaan vaikka 10:30 niin kelaa eka puoltoista tuntia taakse ja kato mitä tapahtuu.
Yksinkertainen kysymys:
Pystyykö "yhteisellä" Viaplay tunnareilla katsomaan samanaikaisesti eri ip osoitteista ottelua? Esim minä täällä kotonani Xboxilla New Jersey Devils vs Jokerit peliä ja kaveri sitten kotona vaikka tietokoneella Anaheim Ducks vs Luleå ottelua?
Ja jos pystyy niin pystyykö samoja otteluita katsomaan eri ip:llä sama-aikaisesti?
Yksinkertainen kysymys:
Pystyykö "yhteisellä" Viaplay tunnareilla katsomaan samanaikaisesti eri ip osoitteista ottelua? Esim minä täällä kotonani Xboxilla New Jersey Devils vs Jokerit peliä ja kaveri sitten kotona vaikka tietokoneella Anaheim Ducks vs Luleå ottelua?
Ja jos pystyy niin pystyykö samoja otteluita katsomaan eri ip:llä sama-aikaisesti?
Mulla näyttäs olevan viaplayn gamecenter jotenkin jumissa. Ei toimi viimeöiset pelit laisinkaan. Olenko ongelman kanssa yksin?
Onko joku NHL gamecenter liven asiakas katsellut onnistuneesti matseja proxylla tai ilman?
Onko joku NHL gamecenter liven asiakas katsellut onnistuneesti matseja proxylla tai ilman?
Et ole yksin, sama täällä. Maanantai 21. päivän (ja vanhemmat) pelit näkyy, sitä uudemmat ei. Voisin melkein lyödä vetoa, että condesed:ien kylkiäisinä saatiin Vault:in 48 tunnin blackoutit. Supporttiin viestiä vaan.
Minkä condesed:ien? Näkeekö viaplayn asiakkaat jostain matsien koosteet vai?!
Mä oon katellut kaikki matsit tuolla Unblock Us-DNS-palvelulla, ei mitään ongelmaa. Suorana tosin kaikki, joten noista Vault-peleistä ei ole kokemuksia. Voi olla että ne on ottaneet black outit pois, kun ainakin avauspäivänä oli niin perkeleesti ongelmia palvelun kanssa.
Oliko tästä lisätietoa?On ollut niin vauhdikas ketju, etten muista onko ollut puhetta, mutta VIAPLAY:n logon saa lähes piilotettua adblockin avulla. Voin tarkistaa kotona mitä versiota käytän, jolla se katoaa lähes huomaamattomaksi.
Huomasin vain eron, kun töissä näkyy palkki mutta kotona taas ei.
Minusta tuo on vain hyvä juttu. Aikajana katoaa näkyvistä eikä täten vahingossakaan pysty päättelemään kestosta onko menty jatkoajalle vai ei.Onhan se mahdollista avata peli uuteen ikkunaan, jolloin kaikki ylimääräinen häviää näkyvistä. Silloin vain menee myös kelaus mahdollisuus, mikä on minulle tärkeä ominaisuus, kun monesti joutuu katsoa pelit jälkilähetyksenä.
Minkä condesed:ien? Näkeekö viaplayn asiakkaat jostain matsien koosteet vai?!
Ei näe. Ikävä kyllä tuo feature puuttuu, mutta joku taisikin laittaa aiheesta postia viasatille. Toivotaan, että ne jossakin välissä tulisivat.
Täytyy kyllä sanoa, että hajoo pää tähän koko hommaan. Kuinka hemmetin vaikeeta oikeesti voi olla saada nähdä toimivia jälkilähetyksiä?
Sama juttu on ollut aikaisempina kausina PS3-sovelluksen kanssa, johon condensed-pelit ovat tulleet paljon nopeammin kuin nettisivuille. Saisivat nyt saada nopeasti tämän kauden appsin valmiiksi.Täytyy sanoa, että iPadilla kaikki pelit toimii alkuvaikeuksien jälkeen loistavasti. Huippukuvalla eikä yksikään peli ole pätkiny. Käytössä siis GCL:n apps. Lisäksi condenced koosteet katsottavissa suht. nopeasti pelin päättymisen jälkeen, huomattavasti nopeammin kuin PC:llä selaimen kautta.
No onpa yksi syy lisää olla sotkeutumatta koko lafkaan jos näin on.Multa velottuu koko ajan tililtä jotain mystisiä yhden euron veloituksia. Veloittajana siis Viaplay. Ovatko muut huomannut tällaista? Olen tullut siihen tulokseen, että veloitus tulee jokaisesta sisäänkirjautumisesta. Onpa kyllä tosi farssi, jos näin todella on.
iPadille saa jenkkistoresta Gamcenter Live-appsin joka nimensämukaisesti toimii Gamecenter Liven tilaajille, ei siis Viaplayn tilaajille.iPadille saa siis jonkinlaisen GCL appsin, josta voi Viaplayn tunnareilla katsoa hailut? Joku kaveri valitteli, ettei koko GCL toimi padilla, pitääkö kutinsa?
Multa velottuu koko ajan tililtä jotain mystisiä yhden euron veloituksia. Veloittajana siis Viaplay. Ovatko muut huomannut tällaista? Olen tullut siihen tulokseen, että veloitus tulee jokaisesta sisäänkirjautumisesta. Onpa kyllä tosi farssi, jos näin todella on. iPadille saa siis jonkinlaisen GCL appsin, josta voi Viaplayn tunnareilla katsoa hailut? Joku kaveri valitteli, ettei koko GCL toimi padilla, pitääkö kutinsa?