NHL-lähetykset netissä

  • 3 723 632
  • 9 710

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Oheisilla koodiriveillä saa Viaplayn GameCenteristä korjattua sen ongelman joka ilmenee aamuisin/aamupäivisin kun pelien loppumisesta ei ole kulunut kauaa aikaa:
- Otteluiden alla näkyy Final/SO/OT
- Voittaneen joukkueen nimi korostetaan kun ottelu on valittu

Kun scores = off, tämä korjaus poistaa Final/Final SO/Final OT tekstin ja muuttaa valitun ottelun tekstit valkoisiksi.

1. Mene Windowsin resurssienhallinnassa kansioon josta löytyy Firefox-profiilisi. Se on jotain tällaista Windows 7:ssa:
[ASEMA]:\Users\[KÄYTTÄJÄTUNNUS]\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\[PROFIILI].default\chrome

2. Kopioi oheinen koodinpätkä userContent.css -nimiseen tiedostoon (luo chrome-kansio ja userContent.css jos ne eivät ole olemassa).
Koodi:
@-moz-document  url-prefix(http://viasat.neulion.com/)
{
#scoreStrip.scrsOff div.selected .timeLine, #scoreStrip.scrsOff div.selected .awayLine, #scoreStrip.scrsOff 

div.selected .homeLine
{
    color: #FFFFFF !important;
}
#scoreStrip.scrsOff .bsc { display : none; }
}

3. Käynnistä Firefox uudelleen
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Mitenkäs on jälkilähetysten laita? Näkeekö pelejä ilmaiseksi hyvällä kuvanlaadulta joltain sivustolta ilman hirvittäviä latauksia? Tähän asti on ollut tyytyminen NHL.comin highlightseihin, ja ainakin yön kierrokselta tekisi mieli katsoa pari matsia kuumepotilaana ajankuluksi. Ja kuinka nopeasti otteluista on saatavilla jälkilähetyksiä, ts. kauanko on oltava pimennossa yön tuloksilta?

Kiitän jo etukäteen mahdollisista vastauksista.

Ainakin Youtubeen ilmestyy muutaman päivän varoitusajalla käyttäjältä LeanAndersson92 kokonaisia otteluja. Tuonne Videoita-ketjuun porukka onkin niitä linkannut.

Joku nettisivu ainakin oli olemassa, josta pystyi ladata hyvin nopeasti pelin päättymisten jälkeen kokonaisia otteluita torrenttina. Sivun nimeä en enää muista, mutta varmaan googlettamalla löytyy tai varmasti joku tässä ketjussa sen muistaa.
 

el Paso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & NHL
Olen hämilläni. En tiedä onko vika minussa vai palvelussa, mutta kun yritän katsoa iPadilla aamun NHL Tonightin (Viaplay), tuleekin sieltä viime yön Devils - Flyers ottelun toinen erä.

Hämmentävää.
 

Peoplez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen hämilläni. En tiedä onko vika minussa vai palvelussa, mutta kun yritän katsoa iPadilla aamun NHL Tonightin (Viaplay), tuleekin sieltä viime yön Devils - Flyers ottelun toinen erä.

Hämmentävää.

Sun pittää kelata taakse päin. Se tulee sieltä "livenä" Jos alotit kattomaan vaikka 10:30 niin kelaa eka puoltoista tuntia taakse ja kato mitä tapahtuu.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Sain vastauksen kyselyyni Viaplayn condensed-pelien puuttumisesta. Asiakaspalvelija oli myös sitä mieltä, että olisi hyvä lisä, ja aikoi laittaa asian eteenpäin.

Eli toivoa on, mutta en pidätä hengitystäni.
 

el Paso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & NHL
Sun pittää kelata taakse päin. Se tulee sieltä "livenä" Jos alotit kattomaan vaikka 10:30 niin kelaa eka puoltoista tuntia taakse ja kato mitä tapahtuu.

Selvä homma. Tuolla iPadin appsilla näyttäisi olevan sen verran työlästä tuo taaksepäin kelaaminen että jätän tällä kertaa väliin. Kiitos kuitenkin vinkistä! :)
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Yksinkertainen kysymys:

Pystyykö "yhteisellä" Viaplay tunnareilla katsomaan samanaikaisesti eri ip osoitteista ottelua? Esim minä täällä kotonani Xboxilla New Jersey Devils vs Jokerit peliä ja kaveri sitten kotona vaikka tietokoneella Anaheim Ducks vs Luleå ottelua?

Ja jos pystyy niin pystyykö samoja otteluita katsomaan eri ip:llä sama-aikaisesti?
 

Palsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, STL Blues, Jymy
Yksinkertainen kysymys:

Pystyykö "yhteisellä" Viaplay tunnareilla katsomaan samanaikaisesti eri ip osoitteista ottelua? Esim minä täällä kotonani Xboxilla New Jersey Devils vs Jokerit peliä ja kaveri sitten kotona vaikka tietokoneella Anaheim Ducks vs Luleå ottelua?

Ja jos pystyy niin pystyykö samoja otteluita katsomaan eri ip:llä sama-aikaisesti?

Tuohon en osaa vastata, mutta ainakin meillä toimii saman wlanin sisällä kaksi konetta, kun toisesta ensin vaan aukaisee striimin näkymään ja loggaa ulos. Toisella sitten tunnareilla sisään, ja tässä omassa tapauksessa tytölle lastenohjelmat pyörimään. Kahta änäripeliä en ole samanaikaisesti kokeillut, mutta uskoisin että toimii kun tuon striimin pistää näkymään GCL:n kautta. Tiedä sitten kuinka luvallista tuo on, mutta noiden lastenohjelmien ja pelin katsomisen samanaikaisesti olen itselleni moraalisesti antanut anteeksi, täysin.
 

sumo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toimiiko muilla Viaplayn GameCenterin kalenteri ihan normaalisti? En pysty katsomaan muita kuin viimeöisiä matseja. Jos yritän siirtyä kalenterin avulla esim. eilisiin peleihin, kalenteriin aukeaa sivu "June 2012", enkä pysty selaamaan eteenpäin.

E: Ongelma esiintyy näköjään vain Chromella selaillessa. Safarin kanssa toimii hienosti.
 
Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Yksinkertainen kysymys:

Pystyykö "yhteisellä" Viaplay tunnareilla katsomaan samanaikaisesti eri ip osoitteista ottelua? Esim minä täällä kotonani Xboxilla New Jersey Devils vs Jokerit peliä ja kaveri sitten kotona vaikka tietokoneella Anaheim Ducks vs Luleå ottelua?

Ja jos pystyy niin pystyykö samoja otteluita katsomaan eri ip:llä sama-aikaisesti?

Pystyy katsomaan, ainakaan vielä ei ole ollut mitään ongelmia ja taitaa 3 matsia yhtäaikaa olla katsottu. Samaa otteluakin on tullut kyylättyä kahdesta eri ip osoitteesta. Tuosta en ole varma pystyykö Xboxilla ja tietokoneella, mut tuskinpa siinäkään mitään ongelmaa on. Tietokone-tietokone ainakin toimii siis.

E. sumo. Täällä ainakin kalenteri toimii normaalisti.
 

Palsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, STL Blues, Jymy
Mulla näyttäs olevan viaplayn gamecenter jotenkin jumissa. Ei toimi viimeöiset pelit laisinkaan. Olenko ongelman kanssa yksin?
 

PJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla näyttäs olevan viaplayn gamecenter jotenkin jumissa. Ei toimi viimeöiset pelit laisinkaan. Olenko ongelman kanssa yksin?

Et ole yksin, sama täällä. Maanantai 21. päivän (ja vanhemmat) pelit näkyy, sitä uudemmat ei. Voisin melkein lyödä vetoa, että condesed:ien kylkiäisinä saatiin Vault:in 48 tunnin blackoutit. Supporttiin viestiä vaan.
 

Vilijo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Onko joku NHL gamecenter liven asiakas katsellut onnistuneesti matseja proxylla tai ilman?

Mulla nyt sitten yhtäkkiä näkyykin esim. viime yön matsit NO PROBLEM. ilman proxya.

Peruako tässä nyt sitten vai ei perkele. Mielummin lopettaisin tuon viaplayn.

EDIT: onko joku onnistuneesti perunut pelkällä sähköpostilla vai onko joku uskaltanut soittaa tuonne asiakaspalveluun?

EDIT 2: puolet 23.1 matseista näkyy. Ne jotka ei näy tulee viesti:
"The full-length replay of this game is not currently available. Check back 48 hours after game completion to watch.
You may enjoy the condensed replay and post-game highlights without restriction."
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Onko joku NHL gamecenter liven asiakas katsellut onnistuneesti matseja proxylla tai ilman?

Mä oon katellut kaikki matsit tuolla Unblock Us-DNS-palvelulla, ei mitään ongelmaa. Suorana tosin kaikki, joten noista Vault-peleistä ei ole kokemuksia. Voi olla että ne on ottaneet black outit pois, kun ainakin avauspäivänä oli niin perkeleesti ongelmia palvelun kanssa.
 

ajmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Et ole yksin, sama täällä. Maanantai 21. päivän (ja vanhemmat) pelit näkyy, sitä uudemmat ei. Voisin melkein lyödä vetoa, että condesed:ien kylkiäisinä saatiin Vault:in 48 tunnin blackoutit. Supporttiin viestiä vaan.

Minkä condesed:ien? Näkeekö viaplayn asiakkaat jostain matsien koosteet vai?!
 

Vilijo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Mä oon katellut kaikki matsit tuolla Unblock Us-DNS-palvelulla, ei mitään ongelmaa. Suorana tosin kaikki, joten noista Vault-peleistä ei ole kokemuksia. Voi olla että ne on ottaneet black outit pois, kun ainakin avauspäivänä oli niin perkeleesti ongelmia palvelun kanssa.


Kiitos tästä vinkistä! Pitääpä mennä tästä perumaan viaplay kun GCL vaikuttaa sittenkin toimivan.


Unblock US:lla rupesi näkymään myös ne jotka äsken olivat blackoutissa. No lauantai-aamuna tulee katsottua seuraavan keran matseja ja silloin selviää olisiko kannattanut perua sittenkin.
 

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
On ollut niin vauhdikas ketju, etten muista onko ollut puhetta, mutta VIAPLAY:n logon saa lähes piilotettua adblockin avulla. Voin tarkistaa kotona mitä versiota käytän, jolla se katoaa lähes huomaamattomaksi.

Huomasin vain eron, kun töissä näkyy palkki mutta kotona taas ei.
Oliko tästä lisätietoa?

Asensin itse Adblock Plus 2.2.1 mutta ei auttanut. Tai sitten en vain osaa. Jälkimmäinen vaihtoehto saa isot prosentit.

Onhan se mahdollista avata peli uuteen ikkunaan, jolloin kaikki ylimääräinen häviää näkyvistä. Silloin vain menee myös kelaus mahdollisuus, mikä on minulle tärkeä ominaisuus, kun monesti joutuu katsoa pelit jälkilähetyksenä.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onhan se mahdollista avata peli uuteen ikkunaan, jolloin kaikki ylimääräinen häviää näkyvistä. Silloin vain menee myös kelaus mahdollisuus, mikä on minulle tärkeä ominaisuus, kun monesti joutuu katsoa pelit jälkilähetyksenä.
Minusta tuo on vain hyvä juttu. Aikajana katoaa näkyvistä eikä täten vahingossakaan pysty päättelemään kestosta onko menty jatkoajalle vai ei.

Ei varmaan tarvitse edes minuuttia klikkailla sitä kelausnappia nopeaa tahtia, niin on erätauko kelattu läpi. Ei ole suuri vaiva. Tarkoitan siis sitä nappulaa, jolla pääsee 10 sekuntia eteenpäin.

Minä katson kaikki pelit pop-outtina juuri tuon takia että ruudussa ei ole mitään ylimääräistä.
 
Viimeksi muokattu:

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Täytyy kyllä sanoa, että hajoo pää tähän koko hommaan. Kuinka hemmetin vaikeeta oikeesti voi olla saada nähdä toimivia jälkilähetyksiä?

Nyt koittanut kolmea Buffalon peliä katsoa matsia seuranneena aamuna GCL:stä x-boxin kautta ja eihän tuosta tule yhtään mitään. Peliä menee aina jokin 1 minuutti, kunnes kuva jäätyy ja palaa puolen minuutin jälkeen 5 sekuntia ennen jäätymiskohtaa ja jäätyy jälleen. Tätä tapahtuu ehkä 5 kertaa, kunnes peli etenee taas minuutin ja sama homma.

Täytyy sanoa, että aivan paska palvelu, mutta muutakaan ei ole tarjolla jos haluat nähdä jälkilähetyksiä. On tä kyllä vaikeeta saatana....
 

Sakarias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Täytyy kyllä sanoa, että hajoo pää tähän koko hommaan. Kuinka hemmetin vaikeeta oikeesti voi olla saada nähdä toimivia jälkilähetyksiä?

Täytyy sanoa, että iPadilla kaikki pelit toimii alkuvaikeuksien jälkeen loistavasti. Huippukuvalla eikä yksikään peli ole pätkiny. Käytössä siis GCL:n apps. Lisäksi condenced koosteet katsottavissa suht. nopeasti pelin päättymisen jälkeen, huomattavasti nopeammin kuin PC:llä selaimen kautta.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Täytyy sanoa, että iPadilla kaikki pelit toimii alkuvaikeuksien jälkeen loistavasti. Huippukuvalla eikä yksikään peli ole pätkiny. Käytössä siis GCL:n apps. Lisäksi condenced koosteet katsottavissa suht. nopeasti pelin päättymisen jälkeen, huomattavasti nopeammin kuin PC:llä selaimen kautta.
Sama juttu on ollut aikaisempina kausina PS3-sovelluksen kanssa, johon condensed-pelit ovat tulleet paljon nopeammin kuin nettisivuille. Saisivat nyt saada nopeasti tämän kauden appsin valmiiksi.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ipadilla toimii kyllä loistavasti noi koosteet ja ilman mitään kikkailuja, todella näppärää. Aamurituaaleihin tuli mukava muutos, padin saa näppärästi messiin parvekkeelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös