NHL-lähetykset netissä

  • 3 726 142
  • 9 711
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Multa velottuu koko ajan tililtä jotain mystisiä yhden euron veloituksia. Veloittajana siis Viaplay. Ovatko muut huomannut tällaista? Olen tullut siihen tulokseen, että veloitus tulee jokaisesta sisäänkirjautumisesta. Onpa kyllä tosi farssi, jos näin todella on. iPadille saa siis jonkinlaisen GCL appsin, josta voi Viaplayn tunnareilla katsoa hailut? Joku kaveri valitteli, ettei koko GCL toimi padilla, pitääkö kutinsa?
 

Fat Jesus

Jäsen
Multa velottuu koko ajan tililtä jotain mystisiä yhden euron veloituksia. Veloittajana siis Viaplay. Ovatko muut huomannut tällaista? Olen tullut siihen tulokseen, että veloitus tulee jokaisesta sisäänkirjautumisesta. Onpa kyllä tosi farssi, jos näin todella on.
No onpa yksi syy lisää olla sotkeutumatta koko lafkaan jos näin on.
iPadille saa siis jonkinlaisen GCL appsin, josta voi Viaplayn tunnareilla katsoa hailut? Joku kaveri valitteli, ettei koko GCL toimi padilla, pitääkö kutinsa?
iPadille saa jenkkistoresta Gamcenter Live-appsin joka nimensämukaisesti toimii Gamecenter Liven tilaajille, ei siis Viaplayn tilaajille.
 

Peoplez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Multa velottuu koko ajan tililtä jotain mystisiä yhden euron veloituksia. Veloittajana siis Viaplay. Ovatko muut huomannut tällaista? Olen tullut siihen tulokseen, että veloitus tulee jokaisesta sisäänkirjautumisesta. Onpa kyllä tosi farssi, jos näin todella on. iPadille saa siis jonkinlaisen GCL appsin, josta voi Viaplayn tunnareilla katsoa hailut? Joku kaveri valitteli, ettei koko GCL toimi padilla, pitääkö kutinsa?

Ne on ihan perus "haamuvarauksia" joita moni firma harrastaa kun korttisi tiedot niille annata. Niiden pitäis poistua sieltä jokusen päivän päästä. Jos ei poistu niin firmaan yhteyttä. Mulla oli kerran play.comilta tollane euron haamuvaraus yli kuukauden varattuna ennenkuin poistui!

iPadille voi kyllä saada GCL-appsin mutta Viaplayn tunnareilla ei sinne pääse.
Viaplayn kautta ei pääse Gamecenteriin kuin selaimella Viaplayn kotisivujen kautta!
 

Jorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit, Erik Karlsson
Tänään ois suunnitteilla katella ensimmäinen live-lähetys, eli Minnesota-Detroit. Kertoisko joku miten kauan noi lähetykset kokonaisuudessaan kestää? Pitäis huomenna kahdeksi mennä duuniin, joten jonkun näköinen osviitta siitä miten paljon ehtii nukkua olisi kiva. Tähän mennessä siis katsonut kaikki jälkilähetyksinä.

Ja jotta ei mene ihan ohi aiheenkaan, niin täytyy sanoa vielä, että jos joku miettii toimiiko gamecenter tai viaplay yleensäkään 1megan netillä, niin vastaus on että toimii. Laatua ei ehkä saa parhaimmaksi, mutta sekin mitä saa peittoaa urhon helposti.
 

karhjoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers
Onko muilla NHL GC-käyttäjillä vaikeuksia saada koosteet (condenced) toimimaan? Kun Scores-osiosta valitsen Recapin, saan linkit Watch full replay ja Watch Condenced, joista full replay toimii aina viimeistään proxyillä. Condenced-valinnalla heittää aina Vaultin puolelle, jonne nämä ilmestyvät sillä 24-48h viiveellä. Eli viimeisimmät näytettävä koosteet ovat 23. päivältä.
NHL Game Center-sovellus iPhonessa puolestaan näyttää condencedit käytännössä heti pelin jälkeen, mutta eihän tuosta postimerkin kokoisesta ruudusta ikäihminen mitään nää. Mikäs tässä nyt ois neuvoksi?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tänään ois suunnitteilla katella ensimmäinen live-lähetys, eli Minnesota-Detroit. Kertoisko joku miten kauan noi lähetykset kokonaisuudessaan kestää? Pitäis huomenna kahdeksi mennä duuniin, joten jonkun näköinen osviitta siitä miten paljon ehtii nukkua olisi kiva. Tähän mennessä siis katsonut kaikki jälkilähetyksinä.

2,5-3 tuntia nuo tuppaa kestämään, vähän riippuen onko pitempiä katkoja (pleksejä paskaksi, joukkotappeluita yms.).
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Onko muilla NHL GC-käyttäjillä vaikeuksia saada koosteet (condenced) toimimaan? Kun Scores-osiosta valitsen Recapin, saan linkit Watch full replay ja Watch Condenced, joista full replay toimii aina viimeistään proxyillä. Condenced-valinnalla heittää aina Vaultin puolelle, jonne nämä ilmestyvät sillä 24-48h viiveellä. Eli viimeisimmät näytettävä koosteet ovat 23. päivältä.
NHL Game Center-sovellus iPhonessa puolestaan näyttää condencedit käytännössä heti pelin jälkeen, mutta eihän tuosta postimerkin kokoisesta ruudusta ikäihminen mitään nää. Mikäs tässä nyt ois neuvoksi?
Ne koosteet vain tulevat joskus päivän mittaan sinne nettisivuille. Mobiilisovellukseen ja esim. pelikonsoleille ne tulevat paljon nopeammin, yleensä pari tuntia pelin päättymisen jälkeen. Syytä en tiedä.
 

Neely73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Jokerit, Everton fc
iPad/iPhone/iTunes Gamecenter app

Hey Ho!

Tartteis saada NHL Gamecenter app iPadiin/iTunesiin.
Lihava Jeesus neuvoo tällästa:
"iPadille saa jenkkistoresta Gamcenter Live-appsin joka nimensämukaisesti toimii Gamecenter Liven tilaajille, ei siis Viaplayn tilaajille. "

Mutta minen osaa. Voiko joku neuvoa minua tekemään oikein?

1. Oletan, että täytyy tehdä uusi apple store-tili USA osoitteella?
Kysymys: Voiko tämän jälkeen kirjautua takaisin suomi-tiliin ja silti käyttää Appsia kaikissa laitteissa?

Vai miten tää oikeen pitäis tehdä oikein?

Kaunis kiitos!

ps. Niin, mulla on jo se GCL-tili tehtynä. Kykenen katseleen selaimella pelejä, mut ku tahtoo ne myös pädille...
 

Fat Jesus

Jäsen
Aikaisemmilla sivuilla neuvottiin iTunes-tilisi maan muuttamista Amerikan Yhdysvaltoihin. Eli semmoinen keino riittää.

(Itse sitä kokeilin mutta koska minulla on rahaa Suomen iTunes tilillä, ei se onnistunut. Eli sun tilin täytyy olla tyhjillä.)
 

riknor

Jäsen
Onko GameCenter Livessä mitään logiikkaa sille, mitkä feedit peleistä on kulloinkin näkyvissä? Esim. viimeöisestä Rangers & Flyers -ottelusta oli tarjolla vain MSG:n feedi, vaikka jenkeissä ottelun televisoi sen lisäksi myös CSN Philly ja joku kolmas kanava, jota en nyt muista. Viime kaudesta muistan jo sen ettei tämä mitenkään poikkeuksellista ole, mutta tuli nyt mieleen että onko tästä olemassa mitään infoa etukäteen nähtävillä, milloin on mitäkin feediä tarjolla?

Veikkaan että ei.
 

Neely73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Jokerit, Everton fc
Aikaisemmilla sivuilla neuvottiin iTunes-tilisi maan muuttamista Amerikan Yhdysvaltoihin. Eli semmoinen keino riittää.

(Itse sitä kokeilin mutta koska minulla on rahaa Suomen iTunes tilillä, ei se onnistunut. Eli sun tilin täytyy olla tyhjillä.)

Dänks. Luulin jo yrittäneeni tota, mut enkai ollukaan...ku kerran toimii!
;D iso hymy.
 

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Oliko tästä lisätietoa?

Asensin itse Adblock Plus 2.2.1 mutta ei auttanut. Tai sitten en vain osaa. Jälkimmäinen vaihtoehto saa isot prosentit.

Pääsin vasta vilasemaan kotikoneelta asiaa ja todella, kyllä minulla se on piilossa. Oli vielä Windowsin uudelleen asennuksen jälkeenkin. Eli eiköhän se adblock ole joka sen vie pois.

Kuvaa minun koneella olevasta Back to Viaplay kuvakkeesta.

Käytössä on Adblock plus 2.2.1. enkä ole ollenkaan sorvannut mitään listoja.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Tampereen Ilves
Osaako joku neuvoa mikä mättää kun yritän päästä Viaplayn kautta GameCenteriin, mutta sivun avatessaan tulee vaan ilmoitus: "Unauthorized access."??

Pitäisi Capitalsin matsi katsoa ennenkuin poika herää yöuniltaan ja nyt olen yrittänyt päästä sivuille jo puoli tuntia... tuloksetta :( Ei toimi vaikka yrittää minkä pelin kautta tahansa mennä GameCenteriin.

PS. Juu olen kirjautunut Viaplay-palveluun.
 

riknor

Jäsen
Osaako joku neuvoa mikä mättää kun yritän päästä Viaplayn kautta GameCenteriin, mutta sivun avatessaan tulee vaan ilmoitus: "Unauthorized access."??

Pitäisi Capitalsin matsi katsoa ennenkuin poika herää yöuniltaan ja nyt olen yrittänyt päästä sivuille jo puoli tuntia... tuloksetta :( Ei toimi vaikka yrittää minkä pelin kautta tahansa mennä GameCenteriin.

PS. Juu olen kirjautunut Viaplay-palveluun.

Mulla tulee tuo Unauthorized access jos jätän GameCenterin auki pitkäksi aikaa ja jossain vaiheessa se kirjaa itsensä ulos, tai jotain vastaavaa. Kannattaa logata ulos Viaplaysta ja takaisin, ja kokeilla sitten uudestaan. Mikäli et siis tätä vielä yrittänyt.
 

chaosti

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Xbox Gamecenter + Vault = rokkaa

Taistelin aamupäivän Xboxin Gamecenter applikaation kanssa ja sehän lähti toimimaan samalla tavalla kuin viimekauden vastaava PS3-versio. Eli pelkällä Vault-tilauksella onnistuu kokonaisten pelien jälkilähetysten katsominen seuraavana (aamu)päivänä. Lisäkustannuksena tuohon tulee valitettavasti Xbox Live Gold, mutta mennään tällä siihen asti kunnes Sony saa ulos oman gamecenterinsä. Toivottavasti se toimii ilman plussaa niinkuin viimekaudellakin.

1. Vaihdoin siis ensin oman xbox-accountini regionin UK:ksi:
Home - Xbox.com -> Kirjaudu sisään -> Oma tili -> Change Xbox account region
2. Tämän jälkeen konsolin marketplacelta löytyy NHL Gamecenter eli se lataukseen
3. Käynnistetään aplari accountilla jolla on kultajäsennyys
4. Kirjaudutaan sisään gamecenter-tunnareilla (ei siis tarvitse olla tilattuna Gamecenter LIVEä, Vault riittää)

edit. Päivitetty versio saapui viimeinkin PS3:lle ja näyttäisi toimivan samaan malliin kuin viimekaudella. Eli ei tarvitse plussaa, ja jälkilähetykset voi katsoa pelkällä vitosen vault-tilauksella. Tsekkasin testimielessä edellisen Devils-matsin, ja vaikka applari välillä vaihtoikin heikkolaatuisempaan striimiin, ei video pätkinyt/lataillut missään vaiheessa. Loistavaa!
 
Viimeksi muokattu:

Baldrick

Jäsen
Kellään heittää mitään hyvää striimiä tuohon meneillä olevaan Washington-Buffalo-peliin, kun ite en löydä muuta kuin paskoja, sekä ruotsinkielisiä ja paskoja.
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä ole enää Blackoutteja missään peleissä ainakaan meikäläisen gamecenter livessä. Viime yön kierroksen kaikki pelit toimi normaalisti ilman stealthyn käyttöä. Testailin myös huvikseni ensi yön ja vielä seuraavankin yön kaikki pelit, ja jokaisessa aukeaa ilmoitus "waiting for video feed".

Toivotaan nyt että jatkossa saa katsoa kaikkia matseja ilman kikkailuja, ja blackoutit ei ole enää takaisin tulossa. Stealthyn avulla blackouttien kiertäminen ei ole ollut mitenkään vaivalloista, mutta mielelläni katsoisin kaikki pelit pleikkarin kautta heti kun mahdollista. Eipä tarttisi enää vanhaa läppäriä rasittaa, kun nyt alkaa jo vähän yskimistä esiintyä...

Vois jo se PS3-päivitys ilmestyä, sitten ei löydy enää mitään valittamisen aihetta tästä paketista.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Eipä ole enää Blackoutteja missään peleissä ainakaan meikäläisen gamecenter livessä.
Eipä ole, ei. Tästä mieleni rohkaisseena peruin juuri Viaplay-tilaukseni.

Vois jo se PS3-päivitys ilmestyä, sitten ei löydy enää mitään valittamisen aihetta tästä paketista.
Meinaavat vissiin jättää viime tinkaan, kun kerran tämän kuun puolella sen lupasivat. Kovasti täälläkin odotellaan.
 

Outsider

Jäsen
Kyllä mulla ainakin on Buffalo-Washington ja Minnesota-St. Louis viime yöltä blokattuna. Saahan ne tosiaan näkyviin, mutta ihmeellistä jos osalla näkyy kaikki pelit ihan ilman mitään kikkailuja.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Kyllä mulla ainakin on Buffalo-Washington ja Minnesota-St. Louis viime yöltä blokattuna. Saahan ne tosiaan näkyviin, mutta ihmeellistä jos osalla näkyy kaikki pelit ihan ilman mitään kikkailuja.

Aamulla näkyi vielä ilman Stealthya, mutta nyt ei. Eli blokit tulee jälkilähetykseen jossain vaiheessa päivää Suomen aikaa, näemmä.
 

kiekkopomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
NHL Gamecenterin päivitys tullut PSstoreen. Ainakin Col@Edm peli toimii täällä hienosti!

No niin, vihdoinkin! Hyvin pyörii viime yön Bos-Car peli, ensi yönä sitten live peliä. Ja ei tosissaan tässä päivittyneessä versiossa kysellyt mitään linkkaus koodia enään, vaan noi GC:n käyttäjätunnuksen ja salasanan ja homma pyörii.
 

Sakarias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Gamecenter iOS päivitys tullut pari päivää sitten eli kannattaa käydä päivittämässä.

Paitsi että päivityksen jälkeen ei enää toimi iPadissä suoraan jälkilähetyksenä nuo blokatut pelit vaan vasta parin päivän päästä. Ennen päivitystä ne vielä toimivat ilman sen kummempia toimenpiteitä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, #88 Kane, Blackhawks, Världen's bästa #65
Semmoinen kysymys, että kun omistan tuon viaplay/gamecenter palvelun ja Minnesotan peli alkaa klo 03:00 yöllä enkä suorana sitä pysty katsomaan mutta ajattelin että heräisin klo 06:30 katsomaan sen jälkeenpäin niin onnistuuko tämä?

''Saatavissa 5 tuntia aloitusajan jälkeen'' lukee viaplayn palvelussa, mutta miten tuon nyt sitten ymmärtää kukin..

Kiitos jo etukäteen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös