NHL-lähetykset netissä

  • 3 718 338
  • 9 694

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Toimiiko muilla ESPN360 LA Kings-Preds-ottelu? Peli on käynnissä ja kun klikkaa ottelua, niin ottelu ei lähde pyörimään. Mukamas ottelu ei ole edes käynnissä.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toimiiko muilla ESPN360 LA Kings-Preds-ottelu? Peli on käynnissä ja kun klikkaa ottelua, niin ottelu ei lähde pyörimään. Mukamas ottelu ei ole edes käynnissä.

Joo, ei näytä toimivan. Perkele kun kerran viikkoon tulee ottelu ihmisten aikaan, niin tietenkin silloin ei homma toimi.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Ei toimi ei eikä tekninen tukikaan ole paikalla :(

Ja ainakin MyP2P:n forumilla on ottelun kohdalla seuraavaa:

Nashville Predators.....@..... Los Angeles Kings

Streaming Links: No TV Coverage/No Stream Available
Liekkö tällä asiaan jotain virkaa? Miksi ESPN360 silti väittää, että ottelu näytettäisiin? Uskomattoman heikkoa toimintaa, jos eivät ole tästä muka tietoisia!

Ei sitten katsota ihmisten aikaan - vieläpä lännen kärkijoukkueen ja koko sarjan pistekärjen otteita!
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Ei sitten katsota ihmisten aikaan - vieläpä lännen kärkijoukkueen ja koko sarjan pistekärjen otteita!
Niinpä. Oma suosikkijoukkue pelaa lauantai-iltana klo 23 alkavassa ottelussa. Yleensä Kingsin pelit alkavat joskus klo 4 aikaan. Nyt olisi ollut mulle vasta kolmas peli Losilta mikä olisi ollut mahdollista katsoa. Ja kuinka ollakaan, koko paskasta ei ole tv-feediä missään. Ilmeisesti Kingsin kauden ainoa täysin tv:tön ottelu. Helvetin hienoon paikkaan osui sitten.
 

shack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Flames
Ja ainakin MyP2P:n forumilla on ottelun kohdalla seuraavaa:


Liekkö tällä asiaan jotain virkaa? Miksi ESPN360 silti väittää, että ottelu näytettäisiin? Uskomattoman heikkoa toimintaa, jos eivät ole tästä muka tietoisia!

Ei sitten katsota ihmisten aikaan - vieläpä lännen kärkijoukkueen ja koko sarjan pistekärjen otteita!

Varmaan kauden alussa rankattu tämä sellaiseksi "who cares" otteluksi, mutta siellä olisi tosiaan pistepörssin ykkönen ja muutenkin erittäin mielenkiintoinen joukkue nähtävillä ... jos olisi.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
HockeyStreams näköjään nappasi joka kuukausi omansa meikäläisen tililtä. Kyseiseen palveluunhan olin PayPalin kautta kytkettynä. Nyt sitten tein niin, että poistin PayPalista tuon kortin tiedot, joten ei kait tuo palvelu ENÄÄ voi napata meikäläisen tililtä rahaa???
 

Phinor

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
HockeyStreams näköjään nappasi joka kuukausi omansa meikäläisen tililtä. Kyseiseen palveluunhan olin PayPalin kautta kytkettynä. Nyt sitten tein niin, että poistin PayPalista tuon kortin tiedot, joten ei kait tuo palvelu ENÄÄ voi napata meikäläisen tililtä rahaa???

Ei varmasti voi, mutta se olisi pitänyt se tilaus keskeyttää Paypalin puolelta itse joka tapauksessa. Ei korttitietoja poistamalla, vaan siellä on jossain aktiiviset tilaukset osio, josta noita voi poistaa.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Niin eikö tuota Justin tv:n ilmoitusta, että on liikaa katsojia sinun maastasi, voi kiertää muuten kuin ostamalla sen premium jäsenyyden? Eihän sitä nyt voi olla saakeli Suomessa niin monta Thrashers-fania, että saavat tuon tukkoon ;)
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Niin eikö tuota Justin tv:n ilmoitusta, että on liikaa katsojia sinun maastasi, voi kiertää muuten kuin ostamalla sen premium jäsenyyden? Eihän sitä nyt voi olla saakeli Suomessa niin monta Thrashers-fania, että saavat tuon tukkoon ;)
Paina refresh nappia nettiselaimessa niin tuo ongelma häipyy :-) Ainakin itsellä katosi kun yks yö peliä tiirailin. Kahdesti tais tulla tuo teksti pelin aikana mutta sivun päivitys auttoi aina.
 
Paina refresh nappia nettiselaimessa niin tuo ongelma häipyy :-) Ainakin itsellä katosi kun yks yö peliä tiirailin. Kahdesti tais tulla tuo teksti pelin aikana mutta sivun päivitys auttoi aina.

Usein jos vähänkin suositumpia matseja katsoo, niin tuo sama ilmoitus tulee aina noin 5 sekunnin jälkeen ruudun päivityksestä ja alkaa kyllä olla melko vittumaista varsinkin kun ruudun päivittämiseen kuluu enemmän aikaa kuin itse pelin katsomiseen.

Joku pikkuohjelma tähänkin on keksitty, millä tuo ongelma voidaan kiertää, mutta en nyt kirveelläkään muista softan nimeä.
 

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
Eikös kyseinen ohjelma ole hotspotshield? Itse en kyllä kyseistä ohjelmaa saanut koskaan toimimaan mutta sen pitäisi ainakin auttaa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mahtaakohan tämän yön Washington-Toronto matsi näkyä netissä, vaikka taitaa tulla myös ESPN:ltä televisiosta?
Samoin tämäniltainen Los Angeles-Galgary kiinnostaa. Pitäisikö vain luottaa, että Atdheen tulee linkit ajan kanssa, vai puuhastella jotain muuta kautta?
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
http://livetv.ru/en/

Tuolta löytyy linkit peleihin silloin kun alkavat. Taitaa tosiaan nuo molemmat pelit tulla ESPN Americalta ja itse katson ainakin Flamesin pelin, ei tarvitse edes liiemmin valvoa kun tulee ihmisten aikaan tänään.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
http://livetv.ru/en/

Tuolta löytyy linkit peleihin silloin kun alkavat. Taitaa tosiaan nuo molemmat pelit tulla ESPN Americalta ja itse katson ainakin Flamesin pelin, ei tarvitse edes liiemmin valvoa kun tulee ihmisten aikaan tänään.

Kiitos linkistä.

Harmittaa vaan, kun veljellä on tuo ESPNAmerica, mutta nyt en pääse veljelle. No, täytyy tehdä varmaan sama valvominen kotona, eli ensin Kings-Flames, jonka jälkeen Caps-Leafs.

EDIT: Jep, elikkäs Atdhe.net näyttää tänä yönä NHL:ää taas runsaasti. Tällä hetkellä linkkejä taitaa itse asiassa löytyä yön jokaiseen matsiin. Ei muuta kuin otteluseurantaa vaan pystyyn?
 
Viimeksi muokattu:

SaucerPass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs
ESPN 360 kiukuttelee taas. Arkistopelit eivät suostu mulla näkymään. Onko muilla samaa ongelmaa?

E: Nyt toimii taas moitteetta.

Itsellä ongelmat alkoivat juuri. Nyt kun opiskeluilta on aikaa, niin täytyy kai sitten heräillä aamuisin katsomaan livenä. Uskomatonta kyllä mutta live- lähetyksissä ei allekirjoittaneella ole vielä kertaakaan ollut sen kummoisempia ongelmia, kun arkistopelit aiheuttavat päänvaivaa viikottain.
 

UrheaT

Jäsen
Itsellä ongelmat alkoivat juuri. Nyt kun opiskeluilta on aikaa, niin täytyy kai sitten heräillä aamuisin katsomaan livenä. Uskomatonta kyllä mutta live- lähetyksissä ei allekirjoittaneella ole vielä kertaakaan ollut sen kummoisempia ongelmia, kun arkistopelit aiheuttavat päänvaivaa viikottain.

Parit live-pelit ja parit on-demand -pelit olen katsonut ja kaikki on toiminut hienosti. Kuvanlaatu on kohtuu ok 2 megan yhteydellä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vai että pitäs ESPN:ltä näkyä jokainen NHL-runkosarjaottelu vai? Noh, ainakin yksi näyttää uupuvan, sillä eipä ole tähän 00.00 alkavaan Atlanta-Tampa peliin mitään linkkiä.

Ei tämä nyt itselleni niin tärkeä peli olis ollutkaan, mutta vituttaa silti.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Ilmoitusluontoisena asiana voitanee kertoa, että yllättäen meille eurooppalaisille melkein suotuisaan katseluaikaan tulevasta Atlanta-Tampa-matsista ei ole jälleen TV-lähetystä.

Kyllä muuten sylettää...
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Vai että pitäs ESPN:ltä näkyä jokainen NHL-runkosarjaottelu vai? Noh, ainakin yksi näyttää uupuvan, sillä eipä ole tähän 00.00 alkavaan Atlanta-Tampa peliin mitään linkkiä.

Ei tämä nyt itselleni niin tärkeä peli olis ollutkaan, mutta vituttaa silti.

Vittuillessani kyselin asiaa ESPN:n supportista ja tässä vastaus:
ESPN360 kirjoitti:
We apologize for the inconvenience but that particular game is not being broadcast on TV at all so we have no video feed for it. This is a rare occurrence that only happens sometimes for games between two smaller market teams. I may happen 10 times out of the 1200 some games played this season. Sorry again for the inconvenience. Thank you for using ESPN360 and have a nice day.

Jostain kuitenkin Yle oli kaivanut maalikimaraa tuosta matsista aamutvn urheiluosioon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös