NHL-kauden 09-10 avaus Suomessa

  • 94 675
  • 436

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Sairaat on lipunhinnat kyllä. Toisaalta epäilen kuitenkin,että ainakin toinen peli menee hetkessä loppuun. Kaksi areenallista nhl-hulluja(noilla lipunhinnoilla hullu lienee oikea termi) voi olla kova homma. Ei kai tästä kukaan mitään halpiskampanjaa odottanutkaan, mutta samalla hinnalla kuin yhdestä NHL-höntsästä saa maksaa, näkee koko kauden SM-liigaa.
 

larzzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina
Ei kai tästä kukaan mitään halpiskampanjaa odottanutkaan, mutta samalla hinnalla kuin yhdestä NHL-höntsästä saa maksaa, näkee koko kauden SM-liigaa.

Ja samalla hinnalla kuin yhden pelin sm-liigaa, näkee 2-divaria tjsp:a koko kauden ja jää rahaa makkaraankin. Ja kaupanpäälle pääsee katsomaan kesällä futiksen kolmosta ja pesäpallon alasarjoja.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ja samalla hinnalla kuin yhden pelin sm-liigaa, näkee 2-divaria tjsp:a koko kauden ja jää rahaa makkaraankin. Ja kaupanpäälle pääsee katsomaan kesällä futiksen kolmosta ja pesäpallon alasarjoja.

Näin on. Löysit kyllä paljon hyviä kohteita(parempi kuin höntsä) sinäkin.
 

Baawo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
hjallis

Täytyyhän sitä hjallista tukea, sillähän on niin pienet tulot ja elintasosta joutunut tinkimään.. kuten jossain haastattelussa sanoi, saadessaan pienehköt ylinopeussakot..

No ei vaisinkaan, jos joku suomeen tuo oikeaa NHL:ää oli joukkueet mitkä tahansa, niin en minä valita, onhan se ns kallista, mutta monella menee se satku kun lähtee kapakkaan, ei silloin valiteta kuin krapulaa.. ei sitä, että sillä satkulla olis saanu vaikka lipun NHL-otteluun.. Kenellä muulla olis mahdollisuutta edes yrittää saada tänne ottelu järjestettyä? Jokainen voi sitä koettaa.. En ole Hjallis tai jokerifani.. mutta näin on näppylät.. Ei jaksais aina olla valittamassa kaikesta..

Itse aion mennä tukholmaan lauantain pelin katsomaan, mutta mikäli lennot natsaa kohdalle, myös perjantain helsingin peli kuuluu ohjelmaan.. Tuossa ketjussa jossa puhutaan ruotsissa järjestettivistä otteluista, kukaan ei valita, vaikka varmasti jokaisella joka sinne lähtee, menee taatusti enemmän rahaa, vaikka liput on halvempia itse otteluun.. Tärkeämpää olis, että yleisö ottais helsingin pelit omakseen, ja sitä kautta tapahtumasta perinne! Kyllä ne joukkueetkin siitä sit vaihtuu vuosittain..
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Liput hankittu jo

Noniin, nostellaas ketjua samalla ylöspäin. Tuli ostettua eilen Lippupisteestä kaksi lippua jälkimmäiseen Suomen peliin alakatsomon päätyyn, 120 €/kpl. No, elämä on.

Tämä oli mahdollista, koska Jokereiden kuluvan (torstaina päättyvän) kauden kausikortin omistajille tarjotaan mahdollisuus ostaa lippuja otteluihin ennen varsinaisen myynnin alkamista aikavälillä 11.3. - 18.3. Kaikille liput ovat myynnissä vasta ma 23.3.

Mielenkiintoinen juttu, toivottavasti porukat sitten menevät itse peleihin eivätkä kauppaa lippuja eteenpäin.

Itse ainakin olen nyt tyytyväinen, sillä intistä käsin olisi ollut "melko" hankalaa varata lippuja viikon päästä maanantai-aamuna.
 

tarantella

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Noniin, nostellaas ketjua samalla ylöspäin. Tuli ostettua eilen Lippupisteestä kaksi lippua jälkimmäiseen Suomen peliin alakatsomon päätyyn, 120 €/kpl. No, elämä on.

Tämä oli mahdollista, koska Jokereiden kuluvan (torstaina päättyvän) kauden kausikortin omistajille tarjotaan mahdollisuus ostaa lippuja otteluihin ennen varsinaisen myynnin alkamista aikavälillä 11.3. - 18.3. Kaikille liput ovat myynnissä vasta ma 23.3.

Mielenkiintoinen juttu, toivottavasti porukat sitten menevät itse peleihin eivätkä kauppaa lippuja eteenpäin.

Itse ainakin olen nyt tyytyväinen, sillä intistä käsin olisi ollut "melko" hankalaa varata lippuja viikon päästä maanantai-aamuna.

Mielestäni tämä on suhteellisen epäreilua, koska kaikki katsojat eivät suinkaan tule Helsingistä. Olen itse lähdössä katsomaan ainakin yhtä matsia, jos lippuja on jäljellä.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Mielestäni tämä on suhteellisen epäreilua, koska kaikki katsojat eivät suinkaan tule Helsingistä. Olen itse lähdössä katsomaan ainakin yhtä matsia, jos lippuja on jäljellä.

Kyllähän tuo vähän tyhmältä tuntuu. Ymmärtäisin jos kyseessä olisi vain tämä Jokerit - Panthers (?) peli, mutta miksi tuo kausikortti vaikuttaa tuohon NHL-peliin?

Saako myös Jokereiden kausikorttilaiset Monster Jamiin, Smackdowniin ja keikoille liput ennen muita?

Onko tuossa mitään kiintiötä montako lippua/kausikortti saa?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kyllähän tuo vähän tyhmältä tuntuu. Ymmärtäisin jos kyseessä olisi vain tämä Jokerit - Panthers (?) peli, mutta miksi tuo kausikortti vaikuttaa tuohon NHL-peliin?

Saako myös Jokereiden kausikorttilaiset Monster Jamiin, Smackdowniin ja keikoille liput ennen muita?

Onko tuossa mitään kiintiötä montako lippua/kausikortti saa?

Samaa mieltä. Kun sain kirjeen, jossa asiasta kerrottiin, olin kyllä hiukan ihmeissäni. Tietenkin se minulle sopii, että sain liput hankittua, mutta eihän tuo nyt varsinaisesti reilua ole.

Varmasti siinä oli jokin kiintiö, mutten tähän hätään muista enkä saa varmistettuakaan asiaa juuri nyt.

Varatessani lippuja sain kyllä sellaisen käsityksen, että eipä niitä ole paljoakaan mennyt nyt kausikorttilaisille ennakkomyynnissä. Ilmoitettuani haluamani kategorian myyjä kysyi "Mihin katsomoon ja mille riville paikkasi haluat?". Valittavana olivat kaikki rivit ko. katsomosta.

Toivon todella että tämä homma on mietitty loppuun asti, sillä porukathan saattavat ostaa lippuja vain myydäkseen niitä eteenpäin. Toivottavasti valtaosa lipuista on maanantaina myynnissä.

Saattaa sitäpaitsi olla, että monelta on mennyt juttu ohi. Yleensä Jokereiden lähettämässä kirjeessä on jotain diibadaabaa eikä mitään uutta sisältöä, kerrankin oli poikkeus kaavaan.
 

larzzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina
Toivon todella että tämä homma on mietitty loppuun asti, sillä porukathan saattavat ostaa lippuja vain myydäkseen niitä eteenpäin. Toivottavasti valtaosa lipuista on maanantaina myynnissä.

Edellyttää loppuunmyytyjä pelejä, jos ei halua tappiolla trokata. Voi olla noilla lipunhinnoilla ja tässä taloustilanteessa aika hiljaista sen loppuunmyynnin kanssa.
 

Rushlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toista on meininki Florida Panthersin kotikulmilla:

If you want to watch NHL hockey live, however, South Florida is great. For $17 you can get a ticket, free parking, a $5 gas card, and a meal.

Hfboards.com

Tuossa on jo kunnolla persnettoa Panttereilta. Vastaava lippu normaalisti 42$.

Artikkeli NHL-seurojen ale-kampanjoista

Kovat alennusmyynnit menossa amerikkalaisilla, varsinkin etelän ei-niin-perinteikkäillä NHL-seuroilla. Kovimmat alennukset lippupaketeissa lähes 90%!

Hjallis kyllä paukauttanut kovat hinnat tapahtumalla, mutta kyllähän NHL-pelistä Suomen kamaralla pitääkin nyhtää reilusti enemmän kuin arkipäiväisestä SM-Liiga-matsista. Harvinaista herkkua.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Hjallis kyllä paukauttanut kovat hinnat tapahtumalla, mutta kyllähän NHL-pelistä Suomen kamaralla pitääkin nyhtää reilusti enemmän kuin arkipäiväisestä SM-Liiga-matsista. Harvinaista herkkua.

Varmaan ottelut myydään täyteen noillakin hinnoilla ja on hyvä, että mustan pörssin elintilaa kavennetaan, mutta ainakin minä jätän väliin tämän NHL Premieren. Blackhawksin näkeminen livenä kiinnostaa kyllä, mutta kun edestakaisen lentolipun Chicagoon saa alle 500 eurolla, menen mieluummin katsomaan matseja aidossa ympäristössä.

Blackhawksin runkosarjamatsien liput maksavat United Centerin alakatsomon eturiville 230€, alatason muille riveille 75-110€, keskitasolle 50-65€ ja ylätasolle 12-35€. Tuohon kun lisää vielä majoituksen, rahaa palaa enemmän kuin NHL Premieressä, mutta rahalle saa vastinettakin ihan eri tavalla, eikä senttiäkään mene Jokereille.

Sinänsä on tietysti ihan positiivista, että tällaisia tapahtumia Suomessakin järjestetään. Järjestelyjen koordinointia voisi silti vähän kehittää. Ei kuulosta kovin hyvältä idealta, että Lippupiste tuo kaksi NHL-ottelua ja Anastacian konsertin myyntiin samalla kellonlyömällä.
 
Viimeksi muokattu:

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Lippupalvelun sivut jo nyt kyykyssä. Ei lupaa hyvää kun liput tulevat myyntiin.
 

tarantella

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Lippupalvelun sivut jo nyt kyykyssä. Ei lupaa hyvää kun liput tulevat myyntiin.

Ne toimivat hyvin 45 minuuttia, kun sivuja selailin klo 8 alkaen. Kun kello tuli 8.45
tilttasi. Testasin kahdelta koneelta, eikä saa millään sisälle.
Kyllä mä ne ehdin lippupisteestä hakeakin, mutta ei se ole ensimmäinen vaihtoehto. Väkeä jonossa ei kuitenkaan ole, kun suurin osa katsojista tulee varmaankin Helsingistä.
 

tarantella

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Jos tarkaan ajatellaan, niin otteluita on 2 + Jokerit - Florida.
Uskoisin Jokerit - Floridan kiinnostavan jokerifaneja.
Sitten faneja P-Amerikasta tulossa kuulemma reilu 1000.
Onko sitten jollakin varaa ostaa monta lippua molempiin peleihin?
Ruotsissa liput meni vuorokaudessa, joten luotto lippujen saamiseen on todella kova.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Ne toimivat hyvin 45 minuutiia, kun sivuja selailin klo 8 alkaen. Kun kello tuli 8.45
tilttasi. Testasin kahdelta koneelta, eikä saa millään sisälle.
Kyllä mä ne ehdin lippupisteestä hakeakin, mutta ei se ole ensimmäinen vaihtoehto. Väkeä jonossa ei kuitenkaan ole, kun suurin osa katsojista tulee varmaankin Helsingistä.

Jep, hyvin pelitti tohon varttia vaille asti.

Itse olisin myös lippupalvelusta hakenut, mutta kun piste on remontin takia kiinni!

Nyt saa sitten pitää sormia ristissä ja toivoa parasta tätä kautta..
 

tarantella

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
On se tietotekniikka aika jännä juttu. Monta ihmistä yrittää samalle sivustolle tiettyyn aikaan ja pääseeköhän sinne koskaan ketään?
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
On se tietotekniikka aika jännä juttu. Monta ihmistä yrittää samalle sivustolle tiettyyn aikaan ja pääseeköhän sinne koskaan ketään?

Niinpä, arpapeliä tuo tuntui olevan viime vuonnakin kun lippuja Pens-Jokerit peliin jonotettiin.

Nyt on Lippupalvelun puhelinumerokin tukossa: Verkko varattu.
 

tarantella

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Niinpä, arpapeliä tuo tuntui olevan viime vuonnakin kun lippuja Pens-Jokerit peliin jonotettiin.

Nyt on Lippupalvelun puhelinumerokin tukossa: Verkko varattu.

Pens-Jokerit meni 30 minuutissa ja sain liput sinne noin 4 minuuttia yli yhdeksän.

Kyllä näitä myydään vielä ainakin kello 14 jälkeen.

Varmin tapa saada lippu olisi odottaa kaupan ovella jo kello 7 tai aikaisemmin.

Meikäläinen pistääkin nyt liput hakien kaupasta.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
On tää uskomatonta ettei puhelimen/netin kautta lippuja saa ollenkaan, kummatkin aiva jumissa/tukossa. Mikä helvetti siinä on että joka ikinen kerta kun joku suuri tapahtuma tulee myyntiin niin näin käy?

Noh tuskin ne liput sentään ihan tunnissa menevät, vai meneeköhän...
 

Puukallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Calgary Flames
Ei taatusti mene jos kukaan ei pääse ostamaan niitä kiitos lippupisteen surkean palvelun. Puhelin ja netti aivan jumissa. Kenenkähän kuningasidea oli laittaa vielä yhden suuren konsertin liput samana päivänä myyntiin...
 

tarantella

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Ei taatusti mene jos kukaan ei pääse ostamaan niitä kiitos lippupisteen surkean palvelun. Puhelin ja netti aivan jumissa. Kenenkähän kuningasidea oli laittaa vielä yhden suuren konsertin liput samana päivänä myyntiin...

Ei ne mene muutamassa tunnissa. Odotatte vaikka puoleen, niin tahti voi muuttua. Meikäläinen sai frendin avulla lipun, ihme jälleen kerran 9.04.
Väkeä ei kuulemma jonossa pahemmin ollut. Onneksi en asu Helsingissä, mutta paikka matsiin on nyt varmistettu.
 

Puukallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Calgary Flames
Vielä kun muistaisi missä on lähin piste mistä voisi käydä kyselemässä. R-Kioskilta ilmeisesti ei saa varattua lippuja vaan lunastettua varatut liput...
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ranska vs Kazakstan
  • 2.24
  • 4.25
  • 2.56
Itävalta vs Tanska
  • 3.90
  • 4.35
  • 1.70
Puola vs Latvia
  • 9.00
  • 6.90
  • 1.22
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.26
  • 6.30
  • 8.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös