Vielä kun muistaisi missä on lähin piste mistä voisi käydä kyselemässä. R-Kioskilta ilmeisesti ei saa varattua lippuja vaan lunastettua varatut liput...
Kyllä se taitaa noin mennä, itsekin eilen valmistauduin koitokseen ja kävin tutustumassa noihin R-kioski yms. vaihtoehtoihin. Eli lipun saa käsittääkseni lunastettua, mutta ei varattua. Voin olla kyllä väärässäkin.Meidän porukasta kävi kaveri kysymässä oli sanottu että varatut paikat voi lunastaa mutta paikkoja ei saa sitä kautta. Voi tietysti olla kioskistakin kyse.
Monenko aikaan menit jonottamaan? Itselläni tarjoaa vain Verkko varattu/Virhe ei yhteyttä kun yritän puhelimitse päästä läpi.. Yritin tuossa kymmentä vaille 9:n ensimmäistä kertaa..Sain liput. Helvetillisen puhelinjonottamisen jälkeen, mutta kuitenkin. Ei ihme, että siellä on linjat tukossa. Palvelu todella hidasta, kyselivät kaikenmaailman "haluatko että tulee mainospostia" -diipadaapaa.
Alkaa pikkuhiljaa turhauttamaan.. Tunnin verran on tullut kohta istuttua koneella ja katsottua sivun lataamisvirhe-ilmoitusta!!
Puhelin linjat on tukossa viimeisen 50 minuuttia ei yhteyttä ja paikallinen lippupalvelun pistekin on kiinni...
Toivottavasti tämä jossain vaiheessa nappaa, olisi mukava tehdä jotain muutakin ennen töihin lähtöä..
Jatkossa yksi iso tapahtuma kerrallaan myyntiin, miksi piti tälläkin kertaa pamauttaa kolme tapahtumaa kerralla samalla kellon lyömällä myyntiin?!? Varmaan ennkoitavissa oli että ruuhkaa saattaa tulla..
EDIT. Onko kukaan päässyt netin kautta eteenpäin yhtään? Tai saanut varauksia?
Itse olen päässyt kolmesti kohtaan jossa päätetään päivä jolle lippu halutaan ja tämän jälkeen tökkäisee ja taas virheilmoitus. Kun seuraavan kerran pääsee eteenpäin alusta koko homma.. Kohta alkaa huumorintaju loppua..
Itse olen päässyt jo lippujen varaamis vaiheeseen, mutta ei natsaa. Valinnut kaksi lippua 120 katsomoon, mutta kun ei niin ei.
Pelottaa vähän että kun läpi pääsee niin tuo lauantai on loppuunmyyty noilta peruspaikoilta..
Puhelin linjat on tukossa viimeisen 50 minuuttia ei yhteyttä ja paikallinen lippupalvelun pistekin on kiinni...
Jep, meinasin lippupistettä. Tuo palvelu tuli vanhasta muistista. Sehän tästä vielä puuttuisi että olisin väärän numeroon jonottanut 50 minuuttia.. Ei kuitenkaan.Eikö nuo liput tule Lippupisteen kautta myyntiin, ei Lippupalvelun?
Voi vittu ja täällä on vaan otettu takapakkia ton lipun saamisen suhteen.
Nyt en pääse enää ees lippujen varaamisvaiheeseen.
-L-