NHL-kauden 09-10 avaus Suomessa

  • 94 722
  • 436

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Tuskin netistä vielä hetkeen saa.
Nyt vaan toivotaan parasta.

-L-
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Vielä kun muistaisi missä on lähin piste mistä voisi käydä kyselemässä. R-Kioskilta ilmeisesti ei saa varattua lippuja vaan lunastettua varatut liput...

Eikös Ärrältä saa ihan ostettuakin ne liput samantien, kun antaa sille kiskatädille/sedälle tapahtuman numeron vaan. Mutta ilmeisesti paikkoja et saa valita mitenkään vaan sieltä vaan sitten annetaan jotkut paikat, näin muistan lukeneeni Lippupisteen sivuilta, korjatkaa jos olen ihan väärässä...
 

Mad Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Francis#10
pitäkööt lippunsa... lippupisteen myymiin paikkoihin en tule menemään enää ikinä.. oli järkevää laittaa samana päivänä anastacian liput myntiin... Siinä firmassa ei toimi mikään... ei yhtään mikään...
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kahdesti olen päässyt ihan "sisälle" lippu.fi sivustolle. Olen päässyt uudestaan valitsemaan tuon pelin 3.10.09, mutta sitten taas kaput. Perkele!
 

Puukallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Calgary Flames
Meidän porukasta kävi kaveri kysymässä oli sanottu että varatut paikat voi lunastaa mutta paikkoja ei saa sitä kautta. Voi tietysti olla kioskistakin kyse.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Hinnat ovat aivan poskettomat, 100€ jostain piippuhyllyn paikasta. Hjallis voi pitää tunkkinsa.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Meidän porukasta kävi kaveri kysymässä oli sanottu että varatut paikat voi lunastaa mutta paikkoja ei saa sitä kautta. Voi tietysti olla kioskistakin kyse.
Kyllä se taitaa noin mennä, itsekin eilen valmistauduin koitokseen ja kävin tutustumassa noihin R-kioski yms. vaihtoehtoihin. Eli lipun saa käsittääkseni lunastettua, mutta ei varattua. Voin olla kyllä väärässäkin.

Sain liput. Helvetillisen puhelinjonottamisen jälkeen, mutta kuitenkin. Ei ihme, että siellä on linjat tukossa. Palvelu todella hidasta, kyselivät kaikenmaailman "haluatko että tulee mainospostia" -diipadaapaa.
Monenko aikaan menit jonottamaan? Itselläni tarjoaa vain Verkko varattu/Virhe ei yhteyttä kun yritän puhelimitse päästä läpi.. Yritin tuossa kymmentä vaille 9:n ensimmäistä kertaa..
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Sain liput. Helvetillisen puhelinjonottamisen jälkeen, mutta kuitenkin. Ei ihme, että siellä on linjat tukossa. Palvelu todella hidasta, kyselivät kaikenmaailman "haluatko että tulee mainospostia" -diipadaapaa.
 

tarantella

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Mietein aluksi hetken, että miksi tapahtumaa myy Lippupiste, koska eikös viimeksi Penguins-Jokerit matsiin lippuja myi Lippupalvelu.
Lippupalvelun netti on tökkinyt todella pahasti, joten odotin parempaa, mutta ei näyttänyt Lippupisteen toimivan yhtään sen paremmin.
Kyllä niitä lippuja vielä on, kun jaksaa hetken odottaa.
Kannattaa kokoajan testata, koska kyllä muo ketuttais, jos joutus odottamaan kautta 2010-2011, mikäli kausi silloin Hesassa avataan.
 

Cramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
116-katsomoon yritin, mutta ei onnistunu, sivut jumissa, puhelimella ei pääse läpi, autolla nopeasti R-kioskille missä kiltti täti jaksoi 20 minuuttia taistella. Sain paikan 114-katsomoon lauantaille.
 

tarantella

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
En edes tiedä mihin otteluun lipun hankein :D. No käskin kyllä hankkia perjantaille, koska lauantaina kaikki ryntää. No se nähdään sitte kun lipun saan käteeni.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Miksei asioita voi tehdä niin, että ne toimisivat? Tämä oli jo pitkään tiedossa, että liput tulevat myyntiin 23.3. kello 9.00, mutta niin vain homma on saat mokattua. Sinäänsä en ole yllättynyt. Toivottavasti lippuja olisi vielä jäljellä.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Alkaa pikkuhiljaa turhauttamaan.. Tunnin verran on tullut kohta istuttua koneella ja katsottua sivun lataamisvirhe-ilmoitusta!!

Puhelin linjat on tukossa viimeisen 50 minuuttia ei yhteyttä ja paikallinen lippupalvelun pistekin on kiinni...

Toivottavasti tämä jossain vaiheessa nappaa, olisi mukava tehdä jotain muutakin ennen töihin lähtöä..

Jatkossa yksi iso tapahtuma kerrallaan myyntiin, miksi piti tälläkin kertaa pamauttaa kolme tapahtumaa kerralla samalla kellon lyömällä myyntiin?!? Varmaan ennkoitavissa oli että ruuhkaa saattaa tulla..

EDIT.
Onko kukaan päässyt netin kautta eteenpäin yhtään? Tai saanut varauksia?

Itse olen päässyt kolmesti kohtaan jossa päätetään päivä jolle lippu halutaan ja tämän jälkeen tökkäisee ja taas virheilmoitus. Kun seuraavan kerran pääsee eteenpäin alusta koko homma.. Kohta alkaa huumorintaju loppua..
 
Viimeksi muokattu:

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Alkaa pikkuhiljaa turhauttamaan.. Tunnin verran on tullut kohta istuttua koneella ja katsottua sivun lataamisvirhe-ilmoitusta!!

Puhelin linjat on tukossa viimeisen 50 minuuttia ei yhteyttä ja paikallinen lippupalvelun pistekin on kiinni...

Toivottavasti tämä jossain vaiheessa nappaa, olisi mukava tehdä jotain muutakin ennen töihin lähtöä..

Jatkossa yksi iso tapahtuma kerrallaan myyntiin, miksi piti tälläkin kertaa pamauttaa kolme tapahtumaa kerralla samalla kellon lyömällä myyntiin?!? Varmaan ennkoitavissa oli että ruuhkaa saattaa tulla..

EDIT.
Onko kukaan päässyt netin kautta eteenpäin yhtään? Tai saanut varauksia?

Itse olen päässyt kolmesti kohtaan jossa päätetään päivä jolle lippu halutaan ja tämän jälkeen tökkäisee ja taas virheilmoitus. Kun seuraavan kerran pääsee eteenpäin alusta koko homma.. Kohta alkaa huumorintaju loppua..

Itse olen päässyt jo lippujen varaamis vaiheeseen, mutta ei natsaa. Valinnut kaksi lippua 120 katsomoon, mutta kun ei niin ei.
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Kaverini on tasan 9 asti netissä yrittänyt tilata lippuja. Aina sivut kaatuneet kun on pyrkinyt varaamaan liput. Itse olen puhelimessa kuunnellut tuuttausta parikymmentä minuuttia ja nettisivut eivät aukea itselleni ollenkaan.

Vittu mitä paskaa. Enpä taida NHL lätkää nähdä.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Itse olen päässyt jo lippujen varaamis vaiheeseen, mutta ei natsaa. Valinnut kaksi lippua 120 katsomoon, mutta kun ei niin ei.

Pelottaa vähän että kun läpi pääsee niin tuo lauantai on loppuunmyyty noilta peruspaikoilta.. Aikataulut on hankala sovittaa tuohon perjantai peliin, kun tuota matkaakin jonkun verran kertyy tuonne Helsinkiin.

Oliko viime vuonna liput eri paikassa myynnissä? Ei tämä lafkan kautta? Siellä taisi olla joku kermaperse-linja (8€/minuutti) valittavana puhelimitse ellen aivan väärin muista..

Nyt on yli tunti päivitelty sivuja ja koitettu soittaa, toivottavasti ennen 12:sta alkaa vähän helpottamaan. Tai sitten on pidettävä vapaata töistä..
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Itse menin tänään vähän ennen yhdeksää paikallisen Lippupisteen luukulle ja minuutin yli oli kaksi 120 euron pilettiä lauantaille kädessä. Jotain hyötyä siitä, että asuu pienessä kaupungissa. Onneksi jaksoin lähteä, kun meinasin ekaksi netin kautta yrittää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on liput ! Paikallisesta Lippupisteen tiskiltä tuli otettua perjantain peliin. I'm so happy.
Ensin ajattelin, että eihän siinä nyt jonoa tule olemaan, mutta kyllä siinä noin 10-15 ihmistä oli odottamassa kiivaita NHL-otteluita. Jolleivat sitten jonottaneet jotain muuta tapahtumaa varten.

JES !
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Voi vittu ja täällä on vaan otettu takapakkia ton lipun saamisen suhteen.
Nyt en pääse enää ees lippujen varaamisvaiheeseen.

-L-
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös