hjallis
Täytyyhän sitä hjallista tukea, sillähän on niin pienet tulot ja elintasosta joutunut tinkimään.. kuten jossain haastattelussa sanoi, saadessaan pienehköt ylinopeussakot..
No ei vaisinkaan, jos joku suomeen tuo oikeaa NHL:ää oli joukkueet mitkä tahansa, niin en minä valita, onhan se ns kallista, mutta monella menee se satku kun lähtee kapakkaan, ei silloin valiteta kuin krapulaa.. ei sitä, että sillä satkulla olis saanu vaikka lipun NHL-otteluun.. Kenellä muulla olis mahdollisuutta edes yrittää saada tänne ottelu järjestettyä? Jokainen voi sitä koettaa.. En ole Hjallis tai jokerifani.. mutta näin on näppylät.. Ei jaksais aina olla valittamassa kaikesta..
Itse aion mennä tukholmaan lauantain pelin katsomaan, mutta mikäli lennot natsaa kohdalle, myös perjantain helsingin peli kuuluu ohjelmaan.. Tuossa ketjussa jossa puhutaan ruotsissa järjestettivistä otteluista, kukaan ei valita, vaikka varmasti jokaisella joka sinne lähtee, menee taatusti enemmän rahaa, vaikka liput on halvempia itse otteluun.. Tärkeämpää olis, että yleisö ottais helsingin pelit omakseen, ja sitä kautta tapahtumasta perinne! Kyllä ne joukkueetkin siitä sit vaihtuu vuosittain..