Onneksi teki pelkästään tänä vuonna yhtä paljon playoff-maaleja kuin Steve Sullivan on tehnyt koko urallaan.
Eikö Caps tarvitse juuri tuollaisia pelaajia? Jopa ylihinnalla.
Ei kuitenkaan hirveästi ylihintaa joten sanoisin että varsin hyvä signaus McPheeltä.
Perkeleen perkele kun Habs meni sainaamaan Colen. Elättelin jo toiveita Sharksiin.. Toivottavasti edes hirveällä ylihinnalla.
4 v 18 milj.
Ota ihan rennosti, ei ole tarve teititellä. Enkä minä ole hommannut itse asiassa ketään.Onneksi palkkakaan ei ole kuin kaksinkertainen ja sopimuksella 3 vuotta enemmän pituutta.
Ettekö te juuri hommaneet tuollaisen pelaajan ja annoitte vielä ykköskiekan vaihdossa? Sitten on vielä juuri signaamanne Laich. Knublesta puhumattakaan.
En sanoisi, että on ylipalkattu ainakaan pahasti. 14. eniten tienaava puolustaja. Kaveri teki viime kaudella viidenneksi eniten pisteitä ja ppg:kin oli seitsemänneksi paras. Columbukselle hyvä diili ottaen huomioon markkinat, organisaation ja palkkakaton nousun. Myös rightin laukaus suuri plussa.Palkkakaton nousu ja pula hyvistä UFA-pelaajista markkinoilla olivat tiedossa, mutta onhan tämä ylihinnan maksaminen silti mennyt ihan räävittömäksi esim. Wisniewskin ja Wardin kohdalla.
Cam Barker Edmontoniin, 1 vuosi/2,25 miljoonaa.
Ward 3M
Ei se Capsin menestys kyllä tänä vuonnakaan roolipelaajien puutteesta jäänyt kiinni. Siellä oli Knublea, Laichia, Chimeraa, Hendricksiä, Bradleyä, Erskineä etc. Capsin kannalta kaikki kaikessa on se, että supertähdet (Ovetshkin, Green, Bäckström, Semin) pelaavat jatkossa palkkakuittinsa arvoisesti.Caps on tehnyt hyviä liikkeitä tässä viime päivinä (pl. Harmlikin soppari). Halpern, Ward, Brouwer. Loistavia roolipelaajia.
Ota ihan rennosti, ei ole tarve teititellä. Enkä minä ole hommannut itse asiassa ketään.
En tiedä voiko tuollaisia pelaajia varsinaisesti olla liikaa, heihin sidottua rahaa tietysti voi. Kannattaa kuitenkin odotella, että ensi kauden joukkue rakennetaan loppuun ennen arvioiden tekemistä.
Tämä ei voi olla totta. Ei kukaan voi maksaa Barkerille tollaisia summia olemassa olevilla näytöillä.