NHL Free Agent Frenzy

  • 288 886
  • 788

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Ryder starssiin?

2v ja 3,5M molemmista ilmeisesti?

41 pistettä viime kaudella ja 3,5 milj. Tänään on tilipäivä. Itse näen Ryderin kolmen miljoonan miehenä, joten voi pitää jopa melko halpana tämän päivän tasoon.

Hiton hauskaa kritisoida kalliita sopimuksia.
 
Suosikkijoukkue
Sini-puna-valkoinen, Kupittaan ylpeys!
En sanoisi, että on ylipalkattu ainakaan pahasti. 14. eniten tienaava puolustaja. Kaveri teki viime kaudella viidenneksi eniten pisteitä ja ppg:kin oli seitsemänneksi paras. Columbukselle hyvä diili ottaen huomioon markkinat, organisaation ja palkkakaton nousun. Myös rightin laukaus suuri plussa.
Sellainen mielikuva on jäänyt, että kyseessä olisi puolustuksellisesti aika hasardi kaveri, mihin oltiin Montrealissa aika kypsyneitä. Vertailun vuoksi esim. Marc Staal tienaa 1,5 miljoonaa vähemmän, joten kyllä Wisniewskistä maksettiin selvää ylihintaa pelaajan yleistaso huomioon ottaen. Se on toki totta, että Sinitakkien Cap-tilanteessa ei ihan joka miljoonaa tarvitse tuijottaa, kunhan joukkueen taso nousee.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Mä en oikeasti ymmärrä mikä tuossa Wardin sopparissa on niin kamalaa? Noin 15 maalin ja 30 pinnan laituri, joka on osoittanut olevansa parhaimmillaan pleijareissa. Cupiahan D.C.:ssä jahdataan tosissaan, joten luulisi olevan ihan tervetullut signaus pienellä ylihinnallakin.

Ei pelkästään sinulle osoitettu vaan yleisesti kaikille Wardin sopimusta ihmetteleville.

Onhan Ward ihan kelpo pelimies, mutta yksien hyvien pleijareiden perusteellako pitäisi alkaa makselemaan 3 miljoonaa kaudessa. Noin 30 pinnan laiturille kaikista muista hyvistä ominaisuuksistaan huolimatta 3 miljoonaa alkaa olemaan melkoisen paljon. Cupin jahtaaminen D.C.:ssä jää aika lyhyeen, jos miljoonia aletaan tuhlailemaan tähän malliin.
 

M10

Jäsen
Ryder-Ribeiro-Morrow. Nyt saatiin se ketju, jonka perään huudeltiin jo muutama vuosi sitten.

Nieuwy suoriutunut tästä päivästä mielestäni erinomaisesti.

Vain pakki puuttuu...
 
Suosikkijoukkue
Sini-puna-valkoinen, Kupittaan ylpeys!
Näitä TSN:n lähetyksiä on kyllä aina niin mukava seurata. Voi pojat, jos Suomessakin joskus panostettaisiin urheilulähetyksiin samanlaisella intohimolla ja massiivisuudella.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Ryderin soppari on ihan hyvä. Vanhastaan kemiaa Ribeiron kanssa, takana hyvät playoffit (17 pistettä 25 ottelussa) ja Stanley Cup-voitto. Niin ja palkka laski vielä edelliseen sopimukseen nähden. Pituuttakin sopimuksella ainoastaan 2 vuotta.
 

Cube

Jäsen
Ollaanpa sitä niin mukahauskaa. En sulta muuta odottaisikaan.
Ennemmin olen vaikka mukahauska kuin niin lapsi, että puhun tyyliin "te hommaatte" tms.. Mutta tuo nyt on minulle tyypillinen ärsyyntymisen aihe. Ammattilaiset pyörittävät näitä juttuja, me seuraamme kiltisti vierestä.

Mutta aivan oikeassa olet kyllä siinä, etteivät kaikki Capsin tänään tekemät liikkeet tunnu tässä vaiheessa kovin järkeviltä. Onneksi odotukseni eivät olleet missään vaiheessa korkealla.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
41 pistettä viime kaudella ja 3,5 milj. Tänään on tilipäivä. Itse näen Ryderin kolmen miljoonan miehenä, joten voi pitää jopa melko halpana tämän päivän tasoon.

Hiton hauskaa kritisoida kalliita sopimuksia.

Noh, ei se mun mielestä älyttömän kallis soppari ollut, pelasi pirun hyvin playoffeissa kuitenkin!

Ja muuten, Andrews stars pagella luki tuon Ryder-jutun perässä että more to come, tulis nyt se top-4 pakki niin alkais vaikuttaa hyvältä!

E: Ja sieltähän heti tulee Dowell, yksi vuotinen.
 

Dängleri

Jäsen
Dallas oli aikanaan jotain suurta, sillä siellä pelasi monta klassista pelaajaa (mm. Nieuwendyk, Hull, Modano, Zubov, Lehtinen, Hatcher, Sydor, Matvichuk jne.) Tuo nykymeno on jotain aivan muuta... Fiddler, Dvorak, Pardy, Ryder jne. Niin ne ajat muuttuu.

e. Toki nuo edellä mainitut voivat olla hienoja pelaajia, ja joukkue voittaa ensi kaudella stanley cupin, mutta silti se tietty "suuruus" ja tarun hohtoisuus on hävinnyt
 
Olet yhtä hyvä kuin edellinen pelisi. Toki jos Barker vetäs 1+3 niin ymmärrän..

Mun pointti oli se että Edmontonilta tuo VUODEN diili on hallittu ja hyvä riski.

Olen rautakaupassa töissä mä voin tarjota sulle alennuksella rautalankaa jos se vaikka auttas ymmärtämis vaikeuksissa.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Meinaat että 40 pinnaa 68 pelissä ei riitä näytöiksi sopimukseen ?

Meinaan, että kausi 2010-2011 ei riitä näytöksi sopimukseen. Mahtaa Minnesotan koko managementtiosasto olla täydellisiä idiootteja, kun hankkiutuivat Barkerista eroon, vaikka hän teki jollain 2008-2009 kaudella 40 pistettä.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Devils ei sitten meinaa ilmoittaa Greenen ja Hedbergin sopimuksien palkkoja? Johan noista diileistä on pari tuntia aikaa ja kotisivuilla on jo viralliset tiedotteet jne.

Kuka niitä pihtailee?
 
Meinaan, että kausi 2010-2011 ei riitä näytöksi sopimukseen. Mahtaa Minnesotan koko managementtiosasto olla täydellisiä idiootteja, kun hankkiutuivat Barkerista eroon, vaikka hän teki jollain 2008-2009 kaudella 40 pistettä.

Edmontonilla on varaa pitää Barker rosterissaan tulevan vuoden ja ottaa tuo mainitsemani hallittu riski. Minnesota taas ei sitä selkeästi tahtonut eikä Barker muutenkaan sopinut suunnitelmiin ilmeisesti.

Joten edelleen Järkevä riski Edmonttonilta.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jahas, nyt sitten vuorostaan Jake Dowell Dallasiin, 1v ja $800K.

Oho, Nieuwendykin solmimat paperit alkaa kuulostamaan varsin hyvähintaisilta tämän jälkeen. Alkuillan Pardy-diili on jo nyt pitkälti anteeksiannettu varsin hyvään hintaan hankittujen Ryderin, Fiddlerin ja nyt Dowellin jälkeen. Oisko Starsin sentterinelikko nyt tässä? Ribeiro - Ott - Fiddler - Dowell sekä Glennielle näyttöpaikkoja myös (ylemmissä kentissä)?
 

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
TSN:n liveshowssa haastattelussa juuri Darcy Hordichuk, mies josta ei ole edes kuvaa! :D Huikea show kumminkin taas kerran käynnissä. Erik Colen haastattelussa taisi mennä sataset rikki 'u know' sanaparin osalta jo ensimmäisen minuutin jälkeen.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Versteeg Floridaan, Pouliot Bruinsiin.

e. Panthers antaa ilmeisesti 2. ja 3. kierroksen vuorot, Pouliotin soppari 1.1 miljoonaa/1vuosi.
 

Ferris

Jäsen
Jaahas, Makfi näköjään heittää kokoonpanoa ihan uusiksi alkavalle kaudelle. Mielenkiintoista tässä on se, että palkkakattoon on enää hieman yli 2 milliä matkaa ja ilman soppareita ovat Alzner sekä vasta hankittu Brouwer. Taustalla on pakko olla jonkinlainen kauppa, jossa palkkaa vaihtuu varausvuoroihin tai prospekteihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös