Mä en oikeasti ymmärrä mikä tuossa Wardin sopparissa on niin kamalaa?
Ei siinä muuta kamalaa ole kuin 1M ylihinta.
Mä en oikeasti ymmärrä mikä tuossa Wardin sopparissa on niin kamalaa?
Scultzin ja Pangin pituusvertailu! Pieni huumori on aina paikallaan.
Ja tämä tapahtui koska? Niinpä. Miksei Jagr saanut 10 miljoonaa vanhoilla näytöillään..Meinaat että 40 pinnaa 68 pelissä ei riitä näytöiksi sopimukseen ?
Ryder starssiin?
2v ja 3,5M molemmista ilmeisesti?
Sellainen mielikuva on jäänyt, että kyseessä olisi puolustuksellisesti aika hasardi kaveri, mihin oltiin Montrealissa aika kypsyneitä. Vertailun vuoksi esim. Marc Staal tienaa 1,5 miljoonaa vähemmän, joten kyllä Wisniewskistä maksettiin selvää ylihintaa pelaajan yleistaso huomioon ottaen. Se on toki totta, että Sinitakkien Cap-tilanteessa ei ihan joka miljoonaa tarvitse tuijottaa, kunhan joukkueen taso nousee.En sanoisi, että on ylipalkattu ainakaan pahasti. 14. eniten tienaava puolustaja. Kaveri teki viime kaudella viidenneksi eniten pisteitä ja ppg:kin oli seitsemänneksi paras. Columbukselle hyvä diili ottaen huomioon markkinat, organisaation ja palkkakaton nousun. Myös rightin laukaus suuri plussa.
Mä en oikeasti ymmärrä mikä tuossa Wardin sopparissa on niin kamalaa? Noin 15 maalin ja 30 pinnan laituri, joka on osoittanut olevansa parhaimmillaan pleijareissa. Cupiahan D.C.:ssä jahdataan tosissaan, joten luulisi olevan ihan tervetullut signaus pienellä ylihinnallakin.
Ei pelkästään sinulle osoitettu vaan yleisesti kaikille Wardin sopimusta ihmetteleville.
Ja tämä tapahtui koska? Niinpä. Miksei Jagr saanut 10 miljoonaa vanhoilla näytöillään..
Olet yhtä hyvä kuin edellinen pelisi. Toki jos Barker vetäs 1+3 niin ymmärrän..Koska Jagr ei ole 25 vuotias.
Ennemmin olen vaikka mukahauska kuin niin lapsi, että puhun tyyliin "te hommaatte" tms.. Mutta tuo nyt on minulle tyypillinen ärsyyntymisen aihe. Ammattilaiset pyörittävät näitä juttuja, me seuraamme kiltisti vierestä.Ollaanpa sitä niin mukahauskaa. En sulta muuta odottaisikaan.
41 pistettä viime kaudella ja 3,5 milj. Tänään on tilipäivä. Itse näen Ryderin kolmen miljoonan miehenä, joten voi pitää jopa melko halpana tämän päivän tasoon.
Hiton hauskaa kritisoida kalliita sopimuksia.
Olet yhtä hyvä kuin edellinen pelisi. Toki jos Barker vetäs 1+3 niin ymmärrän..
Meinaat että 40 pinnaa 68 pelissä ei riitä näytöiksi sopimukseen ?
Ei siinä muuta kamalaa ole kuin 1M ylihinta.
Meinaan, että kausi 2010-2011 ei riitä näytöksi sopimukseen. Mahtaa Minnesotan koko managementtiosasto olla täydellisiä idiootteja, kun hankkiutuivat Barkerista eroon, vaikka hän teki jollain 2008-2009 kaudella 40 pistettä.
Jahas, nyt sitten vuorostaan Jake Dowell Dallasiin, 1v ja $800K.