Flyersin twitter varmistaa tuon. Hieno päivä tämäkin...
Todella hieno päivä. Jagr ja Talbot Phillyyn. Hyvin menee..
Gord Miller: Hearing that Varlamov has signed with Colorado, a deal very similar to Carey Price's with Mtl (2 yrs, $5.5m).
Talbot to Flyers
Kyllä järkevimpiä ovat ne, jotka eivät näitä hintoja pelaajille maksa.
Caps ei lähinnä häviä yhtään mitään, sillä vaikka Varlamovista jossain vaiheessa tulisikin kovan luokan maalivahti, on joukkueella silti jo omasta takaa Neuvirth, joka taisi mennä kehityksessä liikaa rikki olleen Varlamovin ohi ja lienee Capsin ykkösmaalivahti monet tulevat vuodet.
Varlamov on kovan luokan maalivahti, ei vain pysy ehjänä. Kyllä miehen statsit ja pelit olivat viime kaudellakin superluokkaa, mutta loukkaantumiset estivät taas kunnon peliputken ja lopussa Neuvy oli lunastanut ykköspaikan. Eli taidoissa Varlyn ohi ei voidan sanoa menneen.
Why the hell didn't Colorado just offer sheet varlamov? For 3M, they couldve saved the first, and if WSH had matched, he wouldve gone KHL.
Leino Rangersiin??? Näinköhän oikein TSN:ltä...
Noniin Derec Meech, Wings ja AHL väliä mennyt oman kylän (Winnipeg) poika. Sopuhintaan Jetsin riveihin, ns 6-8 pakki.
Taisit nähdä väärin. Ainakaan Twitterissä ei ole mitään mainittu.
Hiljaista on Montrealin kohdalla, erittäin hiljaista. Ei sieltä taida tulla tänäkään vuonna mitään kivaa. Vuodesta toiseen samaa...
Jotain pikkuhuhun tynkää HF Boardsilla, että Montreal olisi jättänyt sopimustarjoukset Gagnelle, Konopkalle ja Colelle. Näistä viimeisin olisi lähimpänä toteutua.
Epämääräinen huhu joka tapauksessa.
On kyllä sympatiat jos nyt ei Pensin, niin ainakin Pens-fanien puolella. Suuri arvostukseni Talbotiakin kohtaan laski muutamassa minuutissa todella matalalle.
Hoh hoh, aikamoista perseen näyttämistä tai sitten vain olen niin vanhanaikainen ettei mene järkeen.
Oliko tuo Varlamovin treidi sittenkin niin, että toiseen suuntaan meni 2012 1st rounder ja conditional 2nd rounder. Eli tiettyjen ehtojen täyttyessä jne. Siis lähinnä tuo contional pick oli minulle uutta tietoa.
Oliko tuo Varlamovin treidi sittenkin niin, että toiseen suuntaan meni 2012 1st rounder ja conditional 2nd rounder. Eli tiettyjen ehtojen täyttyessä jne. Siis lähinnä tuo contional pick oli minulle uutta tietoa.