Mainos

NHL-fantasydraft 2008-09: Seuranta

• 60 716
  • 830

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Huomenna olen poissa n. 9-14, tarkastan tilanteen vielä ennen lähtöäni, mutta olisiko joku halukas ottamaan listaa vastaan?

Haluaisiko joku ottaa varmuuden varalta listan, mikäli vuoroni tulee uudestaan vastaan tuolla välillä?

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Haluaisiko joku ottaa varmuuden varalta listan, mikäli vuoroni tulee uudestaan vastaan tuolla välillä?

o/ ..olen täällä ainakin sinne klo. 14. saakka

PS: onhan tässä 12 ennen sinua varaamassa, niin tuskin ne tässä ajassa niitä saa varattua..

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
o/ ..olen täällä ainakin sinne klo. 14. saakka

PS: onhan tässä 12 ennen sinua varaamassa, niin tuskin ne tässä ajassa niitä saa varattua..

Jep, mutta usein tuo "käännös" menee yllättävänkin nopeasti. Laitoin sinulle listan, mutta tuon klo 14 jälkeen voin itse varailla mikäli vuoro ei siihen mennessä minulle ole napsahtanut.

EDIT: Paikalla taas. Lähiaikojen vuorothan menee:

#115 Buffalo Sabres (Marwin) - (00:43 - 15:43)
#116 Detroit Red Wings (Russian Rocket) -
#117 Minnesota Wild (Lampinen) -
#118 New Jersey Devils (Lauri) -
#119 New York Islanders (Speed) -
#120 Tampa Bay Lightning (Lecavalier4) -

5. kierros

#121 Tampa Bay Lightning (Lecavalier4) -
#122 New York Islanders (Speed) -
#123 New Jersey Devils (Lauri) -
#124 Minnesota Wild (Lampinen)-
#125 Detroit Red Wings (Russian Rocket) -
#126 Buffalo Sabres (Marwin) -
#127 Pittsburgh Penguins (Infamous) -

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Jooh, vituikshan tää on mennyt kun ei ole aikaa ollut panostaa, joten kootaan nyt yksi hyvä osa-alue sitten.. kakkosketjun sentteriks Michael Nylander.

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi Laurin vuoro varata, kun Lampista ei ole näkynyt tunnin sisällä. Nopeasti niitä varauksia tulemaan :)

Rästissä:
#117 Minnesota Wild (Lampinen) klo 15:10-16:10
#118 New Jersey Devils (Lauri) klo 16:10-17:10

Vuorossa:
#120 Tampa Bay Lightning (Lecavalier4) klo 17:14-18:14
#121 Tampa Bay Lightning (Lecavalier4) klo 18:14-19:14

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Duncan Keith täydentämään puolustusta.
Rästissä:
#117 Minnesota Wild (Lampinen)
#118 New Jersey Devils (Lauri)
#123 New Jersey Devils (Lauri)
#124 Minnesota Wild (Lampinen)

Eikös näiden kerran väliinjääneiden kanssa toimittu näin, eli seuraavankin vuoron yli hypätään kun se eteen tulee, kuten tässä nyt? Vai vaikuttaako tähän nyt jotenkin se, että kyseessä on peräkkäiset vuorot? Eli voiko Lampinen nyt varata suoraan kaksi pelaajaa vai ei, jos siis sattuu paikalle tupsahtamaan ennen Lauria?

Vuorossa:
#125 Detroit Red Wings (Russian Rocket) klo 17:27-18:27

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Ykkösen laitaan Minnésota Wildille maalitykiksi Alexander Semin.

EDIT: Eli mun vuoro ottaa kaksi?

Erik Cole toiseen laitaan.

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
Eikös näiden kerran väliinjääneiden kanssa toimittu näin, eli seuraavankin vuoron yli hypätään kun se eteen tulee, kuten tässä nyt? Vai vaikuttaako tähän nyt jotenkin se, että kyseessä on peräkkäiset vuorot? Eli voiko Lampinen nyt varata suoraan kaksi pelaajaa vai ei, jos siis sattuu paikalle tupsahtamaan ennen Lauria?

Vuoron yli hypätään, vaikka olisi kuinka lähekkäin tahansa. Kyllä Lampinen voi varata ne kaksi pelaajaa, jotka ovat rästissä. Myös Lauri voi varata samoin, jos Lampinen ei ennätä ensin. Näin "julmaa" se on, jos laiminlyö varausvuoronsa.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näyttää siltä että tuli sittenkin perjantaimenoja. Ellei RR ja Marwin saa n. puolen tunnin sisään varattua, en kerkeä suorittamaan omaani. Halukkaita listamiehiä? Jos fewe0 on paikalla, niin hän voi käyttää aamulla lähettämääni listaa.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
No ehdinpä sittenkin itse asialle, Mattias Öhlund.

Sitten Streider.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Itsellekkin tuli "perjantai -menoja"

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Huh, perjantaina meinaa keretä ollenkaa näitä. Noh, otetaan nyt Jerelle kaveriksi kakkoskenttään Saku Koivu

Seuraavaksi vuoroon AnFa

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kerta tälläistä aarretta minulle jemmaatte niin otetaan pois kuleksimasta. Patrick Sharp seuraavaan Losin koneeseen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy