kilonkingi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
HockeyNatorin lähettämän listan mukaisesti Chicagon varaus on Pascal Leclaire.
Colorado pöllii Detroitin viime kauden huipun ja tulevan kauden ykkösmoken, Chris Osgood AVS:n.
Colorado pöllii Detroitin viime kauden huipun ja tulevan kauden ykkösmoken, Chris Osgood AVS:n.
Paljon on veskareita mennyt, mutta jäljellä on kuitenkin meikäläisen onneksi mestaruuksia voittava maalivahti. Chris Osgood sapuu siis Montrealiin torjumaan kannun.
WOOT???? Huh huh mitä pelaajia otetaan esimerkiksi ennen Sakicia täällä! Tosin kai tässä sitten nuoruutta haetaan.
Ja maalivahteja menee myös urakalla???
Tämä pisti hieman sivuallekirjoittanuttakin mietityttämään. Eikö tämän draftin pointtina kuitenkin ollut rakentaa joukkue nimenomaan ensi kaudeksi, eikä vaikkapa kolmen kauden tähtäimellä. No, oli miten oli, mutta itse olen varaukseni tehnyt ainoastaan yhtä kautta silmällä pitäen. Toivon että tämä olikin se tarkoitus, ja ettei homma kussut jo tässä vaiheessa sääntöihin (jotka muuten olivat vähän sitäsuntätä, ainakaan itse en kaikesta täyttä selkoa saanut).
WOOT???? Huh huh mitä pelaajia otetaan esimerkiksi ennen Sakicia täällä! Tosin kai tässä sitten nuoruutta haetaan.