Mainos

NHL-fantasydraft 2008-09: Seuranta

• 60 715
  • 830

TML

Jäsen
Tämä pisti hieman sivuallekirjoittanuttakin mietityttämään. Eikö tämän draftin pointtina kuitenkin ollut rakentaa joukkue nimenomaan ensi kaudeksi, eikä vaikkapa kolmen kauden tähtäimellä. No, oli miten oli, mutta itse olen varaukseni tehnyt ainoastaan yhtä kautta silmällä pitäen. Toivon että tämä olikin se tarkoitus, ja ettei homma kussut jo tässä vaiheessa sääntöihin (jotka muuten olivat vähän sitäsuntätä, ainakaan itse en kaikesta täyttä selkoa saanut).

Niin siis näin itsekin ymmärsin että tämän hetken parhaita haetaan ja pelkästään "ensi kaudelle" joukkueet tehdään. Silti yllättää monet valinnat mutta hieman huumorilla tuossa vittuilin valinnoista, sillä makuasioita nämä ovat toki.

Hextall: Ei ollut sinun valinta se mihin yllätykseni kohdistui. Itseasiassa ottaako Toewsin vai Bäcksin kävi mielessä itselläni jo ekalla kierroksella.

TML

Jäsen
Kiitos Grizzle nopeudesta sillä juuri olen lähdössä pois tämän illan osalta.

Panthers varaa neljäntenä pelaajana:

Corey Perry

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Canucksin neljännen kierroksen valinta on NHL'n voimalaiturien eliittiin kuuluva 30-40 maalia iskevä pommikone nimeltään Dustin Brown.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Coloradon ykkössentteriksi Patrice Bergeron.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Niksuli_ missälie

Pavel Kubina vahvistamaan Ottawan xxx painotteista puolustusta :)

Erämaan Ketun vuoro!

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand

#115 Buffalo Sabres (Marwin) klo 00.43-15.43

Rästissä!

Viimeksi muokattu:

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Sori, olin matsissa ja ajattelin ettei tuo oma vuoro sille ajalle satu. Ja sattuihan se. :(

Alexander Frolov matkaa New Yorkiin.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Pominville vietiin nenän edestä shaatana... :(

No ei tämä jätkä ole Pekkaa pahempi, eli Phoenix varaa ykköskentän laitaan nuoren ja lupaavan Nathan Hortonin!

Vuoroon Thornton.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Jahas... heikolta näyttää sen suhteen että vuoro enää tänään minulle asti ehtii. Huomenna olen poissa n. 9-14, tarkastan tilanteen vielä ennen lähtöäni, mutta olisiko joku halukas ottamaan listaa vastaan?

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Eiköhän me yhteen mennessä selvitä tästä Infamous, AnFalla aikaa puoli tuntia ja itte olen paikalla kyllä niin kauan kunnes oma vuoro napsahtaa kohdalle.

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa täällä ollaan näin vauhdilla tehty varauksia. En olettanut pääseväni draftaamaan kuin vasta herättyäni. Boston Bruins varaa siis rästivuorolla Tomas Plekanecin jakelemaan namupasseja Iginlalle.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Jahas, on näköjään vuoro tullut kohdalle. Se käytetään varaamalla takalinjoille vanha kettu Rob Blake

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Penssin laiturilistalta alkoi uhkaavaan tahtiin tipahdella nimiä, joten otetaan vielä ilmeisesti vapaana oleva Paul Kariya.

Marwin

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy