Mä voin ottaa tän. Eli PIT 19th + 20th <> CHI 19th + 20th
Hyvä homma! Voit mennä heti varaamaan tuolla minun 19. vuorollani.
Mä voin ottaa tän. Eli PIT 19th + 20th <> CHI 19th + 20th
Huomenna aikaa hoitaa rästit alta
Ehdotan, että jos rästijätkät (Lightning) eivät suorita rästejään, sinne laitetaan rästivarauksina jotain rupupelaajia vain. Jotain yhden ottelun kaudella pelanneita jämän jämiä.
EDIT: Lightningille esimerkiksi kuusikko:
Pascal Pelletier - Cody Bass - David van der Gulik
Ben Chiarot - Conor Allen
Sami Aittokallio
Joko saa siis alkaa "myymään"? Wildin rosterissa on aika paljon perattavaa, jotta roolit yms. avautuu. Ensisilmäyksellähän nippu saattaa näyttää nimettömältä
Pieni typo sattunut:
394. NYI (from VAN): Anton Khubodin
Oikea vastaus on siis Khudobin. Huomasin vain, kun etsin jo varattuja pelaajia.
Tuttu tunne joka draftissa tuo "mun ukko meni just ennen".
Muista korjata vielä tuo yksi mokasi kokoonpanoketjussa ennen äänestystä. Nimittäin Vezina-Varlamov on numero uno, eli #1. Oli joskus #40, ennen kuin kehittyi ykköseksi.
Mitkä varaukset olivat mielestänne tämän draftin onnistuneimpia? Kuka oli "steal"?
Tähän pientä pohdittavaa:
Mitkä varaukset olivat mielestänne tämän draftin onnistuneimpia? Kuka oli "steal"?
Loukkaantumisherkkyyskin on tietyllä tapaa pelaajan ominaisuus. Jos vaikkapa Ruutu ja Korpikoski painaisivat yhtä paljon pinnoja niin Korpikoskeen kallistuu, koska Ruutu on joka toinen viikko klesana.Mä en tässäkään draftissa osaa päättää miten suhtautua näihin Martin Havlateihin/ Darren Helmeihin kun ne on aina paskana. Jos pelaa kaudessa keskimäärin 30 peliä niin osaako tuolle antaa täyttä arvoa. Voi olla että tiukoissa tilanteissa tulee sakotettua..
Hups...lyhyitä
Miten ne äänestykset nyt menee? Saadaanko järjestettyä silleen ettei GaDan tarvii omiaan pisteyttää?
Loukkaantumisherkkyyskin on tietyllä tapaa pelaajan ominaisuus. Jos vaikkapa Ruutu ja Korpikoski painaisivat yhtä paljon pinnoja niin Korpikoskeen kallistuu, koska Ruutu on joka toinen viikko klesana.
Hups...
Jos minä rankkaan vain Atlantin ja Tyynenmeren divisioonat?
Pitääkö joukkueen mennä palkkakaton alle?
Varmaan tyhmä kysymys...