NHL Fantasy Draft 2011: Talviedition

  • 13 666
  • 155

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Samoin kuin Edmonton Oilers. ApulaisGM:n roolina olisi pelaajien scouttaus, strategian luominen ja varausten suorittaminen yhdessä HeadGM:n kanssa.

Vielä yksi kysymys; riittääkö 10 minuutin varausvuorot kaikille?
 
Viimeksi muokattu:

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Bluesin Staff-osaston vahvistaminen etenee hyvää vauhtia. Viellä neuvotellaan parin henkilön kanssa. Tiedoitustilaisuus on sitten, kun jotain tiedotettavaa on.

Varauksista otetaan edelleen tarjouksia vastaan.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voisin toimia apulaismanagerinä. Täysipäiväiseksi GM:ksi en ajan puutteen vuoksi voinut ruveta, mutta apulaisena ehdin varmasti toimimaan. Kiinnostuneet sporttiset miehet saa laittaa viestiä!
 

Kily

Jäsen
Suosikkijoukkue
Senators, Alfie 1995-2013, HIFK
Vielä yksi kysymys; riittääkö 10 minuutin varausvuorot kaikille?

Hyvin riittää. Yks kysymys varauksiin liittyen että kääntyykö varausjärjestys joka kierroksella? Eli esim. Toronto varaa ekalla kiekalla ykkösenä toisella viimisenä kolmannella taas ekana jne. vai ymmärsinkö oikein.
Aika pitkälti mobiililla mennään ainaki alkuvaiheessa tämä drafti ku reissua pukkaa päälle mutta parhaamma yritetään ajallaan varailla..
 

DANSKU

Jäsen
Parhaani mukaan yritän kyttäillä tätä draftia ja toivottavasti en unohda varailla. Eli jos en ehdi minun vuorolla 10minuutissa varaamaan niin vuoro siirtyy seuraavalle vai häh?

Oon aika ulapalla viellä noista säännöistä mutta ymmärsinkö ton varaus systeemin oikein?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Mulla on vielä pelin idea vähän pimennossa, draft lista kiertää siis yksityisviestein drafti järjestyksessä aina ekasta viimeiselle? Saattaa olla ongelmia aktiivisuuden suhteen kun atm ole kuin pleikkari "tietokoneena". Muita vinkkeä? Tänks!

E: Selkis! Mutta tuota noin, kai lista kääntyy tokalla kierroksella?!
E2: No selkis tuokin...
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Mulla on vielä pelin idea vähän pimennossa, draft lista kiertää siis yksityisviestein drafti järjestyksessä aina ekasta viimeiselle? Saattaa olla ongelmia aktiivisuuden suhteen kun atm ole kuin pleikkari "tietokoneena". Muita vinkkeä? Tänks!

E: Selkis! Mutta tuota noin, kai lista kääntyy tokalla kierroksella?!
E2: No selkis tuokin...

Asiat selvät, mutta sanon kuitenkin; sinä kun olet nro: 30, varaat parittomilla kierroksilla vikana ja parillisina ekana. Eli varaat aina kaksi putkeen. Näin sinun on helppo varata. Kun minä olen varannut, varaat kaksi samassa viestissä ja sitten olen taas vuorossa. Ongelma meillä on se että joudumme olla varaamatta jotain 60 vuoroa. Pitkä tauko mutta meille se suotiin.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
St.Louis Bluesin tiedoitustilaisuus koskien johtoporraspalkkauksia.

Tervetuloa kaikille paikalle saapuneille henkilöille!

Minulla on ilo ja kunnia julkistaa kaksi tuoretta jäsentä organisaatiomme johtopuolelle. Hankin managerina kaksi miestä, jotka tietävät mitä tekevät. He tuntevat NHL:n kuin omat taskunsa ja heistä tulee varmasti olemaan iloa kauden ajan. Olen todella kiitollinen, että he suostuivat nöyrästi tarjomaani tarjoukseen. Meikku ja McJokke tervetuloa St.Lousiin! Kävimme myös neuvotteluja erään amerikkalaisen henkilön kanssa, mutta neuvotteluissa ei päästy yksimielisyyteen. Managerina olen erittäin tyytäväinen pakettiin, joka saatiin kasaan.

Lyhyt haastattelu miehistä, että pääsettä tutustumaan heihin:

1. Mikä on St.Louis Bluesin tavoite alkavassa draftissa?
Meikku: Mestaruus
McJokke: Mestaruus

2. Mitä olet valmis tekemään joukkueen eteen?

Meikku: Kaikkeni
McJokke: Soittamaan bluesia pelkkä kitara varustuksena Scottrade Centerin edessä.

3. Kenet ottaisit draftin 1st overallina?

Meikku: Pavel Datsyuk
McJokke: Lidas johtamaan pakistoa

4. Mitä olet valmis tekemään joukkueen eteen?
Meikku: olotilansa vuoksi emme kyenneet saamaan vastausta tähän kysymykseen
McJokke: Antaisin toisen munuaiseni

5. Mikä on tittelisi?

Meikku: "antakaa määkin huudan määkin olen kännissä"-kuuluu Meikun huoneesta
McJokke: Assistant GM

6. Kuka keittää nakit cupissa?

Meikku: Minä keitän
McJokke: Me keitämme nykyisin rapuja. Olemmehan rikkaita

Sitten 5 nopeaa vielä kummallekin:

Pamela vai Jenna?
Meikku: Jenna
McJokke: Jenna

Olut vai viini?

Meikku: Olut
McJokke: Olut

Blues vai rock?
Meikku: Rock
McJokke: Rock

Etu- vai takapuoli?

Meikku: Taka
McJokke: Etu

Cup vai kannu?
Meikku: Kannu
McJokke: Cup
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
9.vuoro on kaupan, jos joku haluaa tarjota.

Anteeksi draftin viivästyminen hiukkasen omalta kohdalta, mutta olin kirjoittelemassa hassun hauskoja tekstitaidon vastauksia.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Rästit huolestuttaa. Miksi lähteä mukaan jos ei pysty täysillä osallistumaan? Tyhmyyttä tuo on. Ne joilla leikki jää tuolla tavalla kesken, tulisi heidän saada pelikielto seuraavaan draftiin.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Apua pidetäänkö missä välissä tauko? Vai putkeenko koko helahoito vedetään? Käviskö kaikille että pidettäis 2. kierroksen jälkeen tauko, ehtisin käydä lenkillä ja poimiis broidin kylästä.
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Apua pidetäänkö missä välissä tauko? Vai putkeenko koko helahoito vedetään? Käviskö kaikille että pidettäis 2. kierroksen jälkeen tauko, ehtisin käydä lenkillä ja poimiis broidin kylästä.
Ei tässä ainakaan ennen mitään pausseja olla pidetty. Vauhti on sitä paitsi muutenkin aika verkkaista tällä hetkellä.
 

Ralph

Jäsen
Rästit huolestuttaa. Miksi lähteä mukaan jos ei pysty täysillä osallistumaan? Tyhmyyttä tuo on. Ne joilla leikki jää tuolla tavalla kesken, tulisi heidän saada pelikielto seuraavaan draftiin.

Varsinkin kuin muutama on toista draftia putkeen pelkkänä välikappaleena mukana.

Apua pidetäänkö missä välissä tauko? Vai putkeenko koko helahoito vedetään? Käviskö kaikille että pidettäis 2. kierroksen jälkeen tauko, ehtisin käydä lenkillä ja poimiis broidin kylästä.

Sulla sattuu olemaan aina aika iso tauko varauksien välissä, niin kerkeät varmasti käymään pihalla ja muualla. Voi olla että pääset varaamaan vasta tänään yhdeksän jälkeen.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Ei tässä ainakaan ennen mitään pausseja olla pidetty. Vauhti on sitä paitsi muutenkin aika verkkaista tällä hetkellä.

No sehän kiva, mutta kun vaan ihmisellä voi olla menoja. Jos tsäkällä kerkeen varaileen niin kiva, mutta en jaksa ihan ku kuuta nousevaa odotella.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Pistä vaikka mulle listaa ja lähde ulos hyvillä mielin.

Ok, olen nyt kolmisen varttia ainakin poissa koneelta, joten tarkkaile senttereitä ja maalivahteja. Esim: OJ, J Staal, Stastny Duchene, Pavelski... (kaikki ykkössentteriksi kelpaavat) Maalivahtipuolella yleinen ohje että suosi suomalaista: Rinne, Niemi, Lehtonen... mutta jos kaverit varattu niin saat aika pitkälti valita mielestäsi parhaan saatavilla olevan moken. Jos musta ei kuulu siis 20-20.45 aikavälillä niin saat varata. Kiitos vaan muuten avusta!
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Ok, olen nyt kolmisen varttia ainakin poissa koneelta, joten tarkkaile senttereitä ja maalivahteja. Esim: OJ, J Staal, Stastny Duchene, Pavelski... (kaikki ykkössentteriksi kelpaavat) Maalivahtipuolella yleinen ohje että suosi suomalaista: Rinne, Niemi, Lehtonen... mutta jos kaverit varattu niin saat aika pitkälti valita mielestäsi parhaan saatavilla olevan moken. Jos musta ei kuulu siis 20-20.45 aikavälillä niin saat varata. Kiitos vaan muuten avusta!

YV:llä kannattaa nämä hoidella, mutta muuten hyvin toimittu. Saa porukka liikaa vinkkejä. ;)
 

Ilmaveivi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Colorado Avalanche
Joudun poistumaan koneen ääreltä joten haluaako joku ottaa listaa vastaan?
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Peli on menny jo virallisesti poikki, mutta varataan niin kauan kuin vuorossa olevia riittää paikalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös