NHL Fantasy Draft 2011: Talviedition

  • 13 668
  • 155

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Vai on Kovalchuk neppailija? Ehkä alkusiisön meni siihen malliin mutta tällä hetkellä Iljan viime 7 peliä ovat tuoneet tehot 6+3!
 

Johnnie

Jäsen
Käykäähän rankkaamassa nuo tiimit, ei voi olla noin vaikeaa. Ei tarvisi osallistua koko draftiin jos mennään tyylillä "ensin huvi, sitten työ".

Ja meikäläinen ei voi ymmärtää miten jotkut antavat pelaajien vanhojen meriittien vaikuttaa niin paljon joukkueen sijoituksiin. Esim. itäisen konferenssin Islanders on rankattu lähes jokaisen listalle ykköseksi, mutta en ole huomannut kenenkään huomauttavan vaikkapa siitä että joukkueella on tiimissään yksi AHL-pakki, joka ei ole pelannut tällä kaudella peliäkään änärissä. Sinänsä muuten kova joukkue ja varmasti on ansainnut nuo ykkössijansa, mutta ei tosiaan ole mikään "vailla huomautettavaa-joukkue".
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Ja meikäläinen ei voi ymmärtää miten jotkut antavat pelaajien vanhojen meriittien vaikuttaa niin paljon joukkueen sijoituksiin. Esim. itäisen konferenssin Islanders on rankattu lähes jokaisen listalle ykköseksi, mutta en ole huomannut kenenkään huomauttavan vaikkapa siitä että joukkueella on tiimissään yksi AHL-pakki, joka ei ole pelannut tällä kaudella peliäkään änärissä. Sinänsä muuten kova joukkue ja varmasti on ansainnut nuo ykkössijansa, mutta ei tosiaan ole mikään "vailla huomautettavaa-joukkue".

Tota noin. Mitäpäs luulet, eiköhän tuo Redden mahtuisi aika monen NHL-joukkueen kolmospariin jos miehen palkkakuitti ei olis niin valtava? Tää on fantasydraft ilman palkkakattoa, niinpä mies mahtui vallan kivasti mun joukkueeseen.

Kyllä sä saat vielä vuoros arvostella mun tiimin, älä huoli. Sinällään jännää, että jo tässä vaiheessa alotat noin lujasti ton lobbauksen :) Viimeeks päästiin sentään pudotuspeleihin asti ennen kuin alettiin mun tiimin menestystä ihmettelemään. Mut onneks tää on leikkiä vaan.

PS. ennemmin mä pidän Reddenin siellä kolmosparissa kuin Suttonin
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
No eikös se niin mene, että useimmat pistää nimet näyttöjen edelle? :)

Tämä menestyvien joukkueiden kritisointi vaikuttaa jonkinlaiselta taktikoinnilta. Toivottavasti jokaisella on omat mielipiteet.
 

Johnnie

Jäsen
Tota noin. Mitäpäs luulet, eiköhän tuo Redden mahtuisi aika monen NHL-joukkueen kolmospariin jos miehen palkkakuitti ei olis niin valtava? Tää on fantasydraft ilman palkkakattoa, niinpä mies mahtui vallan kivasti mun joukkueeseen.

Kyllä sä saat vielä vuoros arvostella mun tiimin, älä huoli. Sinällään jännää, että jo tässä vaiheessa alotat noin lujasti ton lobbauksen :) Viimeeks päästiin sentään pudotuspeleihin asti ennen kuin alettiin mun tiimin menestystä ihmettelemään. Mut onneks tää on leikkiä vaan.

PS. ennemmin mä pidän Reddenin siellä kolmosparissa kuin Suttonin

Luitko viestini kokonaan? Sanoin että sinulla on kova joukkue, ja varmasti ykkössijojensa arvoinen, (itseasiassa en edes muista pelaajiasi Reddeniä lukuunottamatta) tuskinpa noin moni jääkiekosta huomattavasti keskivertoa enemmän sijoittaisi noin ylhäälle huonoa joukkuetta, mutta kritisoin tuota vanhojen meriittien painoa jollain managereilla. Eikä suinkaan sinun joukkueesi ole ainoa, vaan tällaisia tapauksia löytyy muitakin, Islanders oli vain ensimmäinen joka tuli mieleen. Ja minulla ainakaan tämä ei ole mitään "taktikointia", voin avoimin mielin myöntää että minunkin ykkössentterini Lecavalier on alisuorittanut tällä kaudella pahasti, ja ei lukeudu tällä hetkellä NHL:n kirkkaimpaan kärkeen keskushyökkääjien osalta.

Niin, ja minä en ottaisi Reddeniä kolmospariini ennen Suttonia :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös