YO-kirjotusten ja tämän sovittaminen ehkä tuo haastetta. Mutta so not. Kyllä meikä tietää jo asioista tarpeeksi. "'Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it." Harvoin on ollu näin varmuutta omasta osaamisesti kirjoituksiin, joten tämän voi vetästä noilla varausajoilla ihan kivasti.
Mun mielestä tällä ei mitään hirveää kiirettä ole, mielellään näkisi täydet 30 joukkuetta manageroitavana. Kunhan vain jostain saataisiin kaivettua niitä osallistujia.
Mun mielestä tällä ei mitään hirveää kiirettä ole, mielellään näkisi täydet 30 joukkuetta manageroitavana. Kunhan vain jostain saataisiin kaivettua niitä osallistujia.
Samaa mieltä edellisten kanssa. Kun on 30 varaajaa, saadaan aidon tasoiset joukkueet. 20 draftaajalla joukkueista tulee väkisin "liian hyviä", sillä se joka 30:n varaajan draftissa lähtee esim. kierroksella 4, menee 20:n varaajan draftissa kierroksella 6 jne.
Noh, pitäisiköhän se sitten lähteä koettamaan että olisiko sitä nyt taas nälkää toiseksi viimeisimmän draftin murskaavan voittoni jälkeen :) 'Canes saa kunnian olla joukkueeni tällä kertaa.
Arvontalaulun aika kiitos niin päästään nyt jo varaileen mahdollisesti! Jos vaikka perjantaina laitetaan aika tikittämään, huomaa kaikki että on tämäkin alkanut sitten.
Pirun hienoa, että on saatu hyvä määrä mänitsereitä mukaan.
Toivotaan, että kaikki jaksavat aktiivisesti olla hommassa mukana loppuun asti.
Niin ja jos joku sattuisi keksimään ehdotuksia äänestyskäytäntöön, niin pistäkäähän ihmeessä tänne.
Pitäskö mun nyt kuitenkin ottaa tuo Atlanta tuolta, vaikka jo ehdinkin sanoa etten osallistu. Ihan vaan siksi että draftissa olisi kerrankin täydet 30 jäsentä. Jelpataan sen verran, Thrashers tänne.