NHL fantasiadraft

• 47 798
  • 1 022
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Re: Re: Poliisi, poliisi...

Viestin lähetti stouni
Perhanan Tribal, nyt meni sellainen pelaaja mikä vituttaa minua, itseni piti ottaa Domi tällä kierroksella Flyersiin, mutta kerkesit ensin, onneksi olkoon, samoista syistä olisin ottanut Domin joukkueeseeni. Täytyy löytää sitten joku muu poliisi pitämään huolta sakickistä, recchistä ym. pelaajista.

-Stouni-

Itse olin Domin varaamassa ja viime kierroksella, mutta muistelin hänen olleen jo varattu. Onneksi tuli kuitenkin tarkistettua asian oikea laita. Mutta onhan niitä lähes Tien tasoisia poliiseja edelleenkin jäljellä ;).

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Derbyn vuoro on siis loppunut 9:50. Vuorossa Gerodz jonka vuoro loppuu 15:50. Huokaus, etenisipä taas tämä nyt hieman.

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti Nikke
Derbyn vuoro on siis loppunut 9:50. Vuorossa Gerodz jonka vuoro loppuu 15:50. Huokaus, etenisipä taas tämä nyt hieman.

Niinpä. No, meidän vuorot lähenee taas pikkuhiljaa, elättelen jopa toiveita siitä, että saisin varata tänään. Huomiseen se kuitenkin menee.

Kyle

Jäsen
Täällä tuntuu puolet porukasta seuraavan jatkoajan kelloa joka on 2 tuntia myöhässä kuin oikea, ja eikös tässä katsota ja:n kellon mukaan?

Varaan kuitenkin nyt, eli puolustukseen 188/91 kokonen pelaaja joka on tottunut nakutteleen 30 pisteen kausia, parina edellisenä vuonna, tosin viimme vuonna 10 pistettä mutta otteluitakin oli vain 38 Yannick Tremblay.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Mennäänkö "UHLBÄCKIN" ylitse taas?

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
mennään

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Kolmosen oikeaan laitaan:

Jason King

Sorpan huki.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti Gerodz
Täällä tuntuu puolet porukasta seuraavan jatkoajan kelloa joka on 2 tuntia myöhässä kuin oikea, ja eikös tässä katsota ja:n kellon mukaan?
. [/B]

Huomasin (tai muistin tarkistaa) vasta nyt, että tuo kellon saaminen oikeaan aikaan sen jälkeen kun on kirjautunut sisään, on kiinni omista asetuksista. Tai siis siltä osin, että siitä voi pistää aikavyöhykkeen haluamakseen, minuutteihin ei voi vaikuttaa. Se aika, jonka mukaan mennään on siis +2 tuntia siihen aikaan, jonka Jatkoajan palsta ilmoittaa, silloin kun käyttäjä ei ole sisäänkirjautuneena.

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Jesjes, nythän tähän tuli vauhtia! Mike Leclerc kolmosen oikeaan laitaan. Vuoroon Nikoa.

Edit: Sukunimen oikeinkirjoitus.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vuorossa: Nikoa

Seuraavat 5 Nikoan jälkeen: Boomhauer, Nikke, Pullamössö, Triplaexpresso ja Markus91

Rästissä: zahovic x5, Derby x3 & "UHLBÄCK"

Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Asiaa, Pullamössön ei tarvitse mun puolesta varata. Kolmosen laitaan laituri joka tekee 20 maalia, syöttää toisen mokoman ja hankki siinä sivussa > 100 jäähyminuuttia.

Roland Petrovicky

Ja vuoro Pullamössölle. Tulihan tähän vauhtia.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Tribal
Eli siis Ronald ;).
Aivan oikein, kiitos tästä. Hienoa sinänsä että tarkistin tuon nimen ja kirjoitin tuon varaukseni. Ja silti väärin.

No, aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Viestin lähetti Boomhauer
Karlis Skrastins. Vuoroon Nikke.

Nyt viedään kaikki pelaajat mun listalta, ensin domi, sit majesky ja nyt meidän Karliskin. Et kiitti vaan kaverit. No kait mun on sit pakko toivoo et se yks pakki pysyy viel mun tullessa varaus vuoroon.

-Stouni-

The Rock

Jäsen
Suoritan Triplaexpresson seuraavan varauksen ja se tulee joukkueen pakistoon.

Calgary Flames 14. kierroksen varaus: David Tanabe

Seuraavana vuorossa: Markus91

Montrealin maaliin täysin tuntematon nuorukainen Pittsburghista, Farmissakin kauden aikana seikkaillut mutta kehittyvä ja potentiaalinen kolmannen kierroksen varaus :

Sebastien Caron

Ainakaan vetoja ei tule paljon Habsien kivikovan puolustuksen takana...

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
aijai, en malta odottaa että pääsen kertomaan kuka on Coloradon kolmosketjun sentteri :)
Juuri tulin reissun päältä ja huomasin että listalta pelaajat hävinneet ja sitten pisti silmään tämä mies ja kaiken lisäksi vielä vapaana.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Kyllä sentteriosastolle vielä löytyy ihan kelpo nimiä. Itsellänikin muutamia sellaisia mielessä. Tiedä sitten onko sinun varauksesi joku näistä. Itsellänihän seuraavaan vuoroon menee vielä tovi ja kun viime kierroksella näin nelossentteriä tärkeämmäksi hankkia ensimmäisen rightin pakin ja kiinnittää Huseliuksen kakkosen laitaan, niin sentteri jäi vielä hankkimatta. Kenties sitten ensi kierroksella.

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Stars varaa Kronwallin pariksi miehen, joka pelasi parhaat kautensa jo vuosia sitten, ja tuskin tulee enää rikkomaan 40 pistettä (mm. 16+30=46, ei huono pakiksi!). Siitä huolimatta hän on ihan kelpo kahden suunnan puolustaja, eli taitaa niin fyysisen kuin kiekollisenkin puolen, Boris Mironov.

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
Kolmosketjun sentterin vastuun kantaa Florida panthersin ykkös kieroksen varaus vuodelta 2001.
Viime kaudella Floridan sisäisen pistepörssin nelonen, vaikka pelasi vain 50ottelua.
Nopea luistelija ja taitava käsistään.

STEPHEN WEISS.

Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jaa että on mun vuoro

No tässä tulee Devilsin 14.kierroksen varaus: Dan Hamhuis

Predatorsin 3 vuoden takainen 1.kierroksen varaus Dan Hamhuis vakuutti nuoresta iästään (21v) huolimatta osaamisellaan ja viime kauden saldo 7+19=26 on ihan mukava suoritus ensimmäisellä liigakaudella.

Vuoro stounille.

Edit: varauskierroksen numeron korjaus

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy