NHL fantasiadraft

• 47 805
  • 1 022

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Ja vuoro siirtynyt Tribalille.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Pakko varata tämä varaus nyt pois alta sillä ei tämä taitava puolustaja olisi enää pitkään voinut vapailla markkinoilla pyöriä. Kolmen viime kauden pistesaldossa on havaittavissa nousujohteisuutta: 25, 26 ja 29 pistettä. Pelaaja kuuluu myös kovaan Tsekin World Cup -miehistöön.

Carolina Hurricanesin varaus, kiekollista huippuosaamista ja taitoa: Frantisek Kaberle.

Ja vuoro siirtyy Köntsälle.

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
En ainakaan löytänyt varattujen listasta, otettaan
BATES BATTAGLIA

The Rock

Jäsen
Seuraavanlainen ilmoitusasia:

nimimerkki "UHLBÄCK" lähetti minulle yksityisviestiä ja antoi minun tehtäväkseni varata hänelle pelaajia sillä aikaa kunnes hänen lomamatkansa on ohitse.

Pistän kaikki viisi (5) rästivarausta tähän listaan kunhan nimiä alkaa tippumaan "UHLBÄCK"iltä yksityisviestien muodossa.

Ensimmäinen rästivaraus: Petr Tenkrat

Toinen rästivaraus: Mikko Eloranta

Kolmas rästivaraus: Toni Söderholm

Neljäs rästivaraus: Matti Hana

Viides rästivaraus: Jyri Marttinen

Viimeksi muokattu:

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti The Rock
Seuraavanlainen ilmoitusasia:

nimimerkki "UHLBÄCK" lähetti minulle yksityisviestiä ja antoi minun tehtäväkseni varata hänelle pelaajia sillä aikaa kunnes hänen lomamatkansa on ohitse.

Kolmas rästivaraus: Jere Karalahti

Kuinkas Karalahden tilanne suhteessa Theo Fleuryn tilanteeseen on? Eivätkös molemmat ole NHL-pelien suhteen pelikiellossa ja koska Fleuryä ei voi varata, ei nähdäkseni Karalahtikaan kelpaa.

Vai mitä mieltä muut ovat? Sinänsä minulle ihan sama, että Karalahti ei kyllä omiin suunnitelmiini kuulu.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Ghost
Vai mitä mieltä muut ovat? Sinänsä minulle ihan sama, että Karalahti ei kyllä omiin suunnitelmiini kuulu.

Mulle on aivan sama, en olisi Karalahtea varannut vaikka Jere olisi yleisestikin ollut varattavissa. Ainakin mun puolesta tuo varaus on siis hyväksyttävä.

Tilannekatsaus:
- Köntsä on tehnyt varauksensa 22.08. klo 18:25
- zahovic:n vuoro päättyi tänä aamuna klo 06:25
- nyt siis vuorossa on pancor
- pancor:n jälkeen (vuoro päättyy klo 12:25) vuorossa on punasydän

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti Ghost
Kuinkas Karalahden tilanne suhteessa Theo Fleuryn tilanteeseen on? Eivätkös molemmat ole NHL-pelien suhteen pelikiellossa ja koska Fleuryä ei voi varata, ei nähdäkseni Karalahtikaan kelpaa.

Ei voi! Olisin varannut itsekin Karalahden jo aiemmin, oli välissä NHL:n hanakimpia taklaajia. Vertaa Fleury-case.

Onko Söderholmia varattu NHL:ään? Entä Hanalla? Minusta pelaajilla pitää olla NHL-varaus, jotta heidät voi tässä pelissä varata.

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti punasydän
Ei ole, mutta hänen yliopistotaustansa takia hän voi siirtyä NHL:ään näin halutessaan, joten minun mielestäni tämä siirto on hyväksyttävä.

Ok, niin onkin. Hana?

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Black Adder
Minusta pelaajilla pitää olla NHL-varaus, jotta heidät voi tässä pelissä varata.

Ote ensimmäisen sivun säännöistä:
-varattavissa ovat kaikki 15.9.1985 ja aiemmin syntyneet pelaajat

Eli eikö tuo anna aika vapaat kädet varata kenet vaan, tosin nämä Fleuryt ja Karalahdet on hieman poikkeustapauksia ja niissä on syytä käyttää harkintaa. Itse en olisi kumpaakaan varausta vastustanut.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Columbus varaa takalinjoilleen todellisen luottopakin sanan varsinaisessa merkityksessään. Graig Rivet.

Viimeksi muokattu:

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-varausta ei tarvita. Tästä tehtiin linjaus ennen draftin alkua tässä ketjussa, kun korkin ehdotuksesta, johon muut kuin minä (hyväksyvästi) eivät ottaneet kantaa päädyttiin siihen, että riittää kun on syntynyt ennen 15.9.1985.

Sen sijaan tuossa Fleury-kohdassa otettiin kantaa siihen, voiko NHL:n asettamassa pelikiellossa olevan pelaajan varata. Nähdäkseni Karalahden kohdalla tilanne ei eroa mitenkään Fleuryn tilanteesta ja koska Fleurya ei voinut varata, en näe perusteita sille, että Karalahti voitaisiin varata.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kristian Huselius ja Nathan Dempsey.

pp33

Jäsen
Huomasin, että listalla on jäljellä kolme nimeä. Tiheä harava on siis ollut täällä käytössä.

No, Jassen Cullimore taitaa olla vielä jäljellä.

No voi helvata, kun on vaikeata tämä, vaikka drafti on jo näin pitkällä. No otetaan kohtalaisen nuori ja hyvä all around-pakki, eli pystyy kiekolliseen sekä puolustavaan peliin. Andrei Zyuzin

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Columbus varaa kolmosen vasempaan laitaan lupaavan hyökkääjän Torontosta. Mies teki ensimmäisellä täydellä tulokaskaudellaan tehot 14+13. Juniorisarjoissa mies on jo takonut lähes 100 pisteen kausia. Matthew Stajan.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Poliisi, poliisi...

Carolina Hurricanes varaa lisää kaukalo-uskottavuutta riveihinsä, tällä kertaa kolmosketjun oikeaan laitaan. Hurricanesin kolmosketjuun ei paikkoja ole jaossa ballerinoille vaan nyt kiinnitetään vahvistus nimen omaan jyräosastolle. Tämä pelaaja on NHL:n kaikkien aikojen jäähytilaston 3. sijalla 3406 minuutillaan. Loistava vastustajan tärkeimpien pelaajien ärsyttäjä ja matalalta mutta kovaa taklaava sisupussi, joka pystyy vastaamaan kovista otteistaan myös ilman hanskojansa, oli vastassa sitten pään tai kaksi päätä kookkaampi pelaaja. Jos Hurricanesin taitopelaajien sielun rauhaa häiritään, niin tämä pelaaja on varmasti ensimmäisenä palauttamassa taitopelaajiin kajoavat vastustajan pelaajat takaisin maan pinnalle, tai tässä tapauksessa kuvainnollisesti, jään pinnalle.

Hurricanes varaa siis Tie Domin, jonka otteissa allekirjoittanut on huomannut aina myös kiekollisten otteiden ja vastuun kohenemista sitä mukaa kun kausi lähenee loppuaan ja tosipelit käynnistyvät. Omaa paljon paremmat kädet (huom. ei tarkoita nyrkkejä) kuin moni uskookaan. Tyhmiä jäähyjä tulee tietenkin välillä, mutta välillähän rapatessakin roiskuu. Tärkeä roolipelaaja kuitenkin ilman muuta joukkueellensa.

Nyt puikkoihin astuu vilsma, ole hyvä.

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Re: Poliisi, poliisi...

Viestin lähetti Tribal
Carolina Hurricanes varaa lisää kaukalo-uskottavuutta riveihinsä, tällä kertaa kolmosketjun oikeaan laitaan. Hurricanesin kolmosketjuun ei paikkoja ole jaossa ballerinoille vaan nyt kiinnitetään vahvistus nimen omaan jyräosastolle. Tämä pelaaja on NHL:n kaikkien aikojen jäähytilaston 3. sijalla 3406 minuutillaan. Loistava vastustajan tärkeimpien pelaajien ärsyttäjä ja matalalta mutta kovaa taklaava sisupussi, joka pystyy vastaamaan kovista otteistaan myös ilman hanskojansa, oli vastassa sitten pään tai kaksi päätä kookkaampi pelaaja. Jos Hurricanesin taitopelaajien sielun rauhaa häiritään, niin tämä pelaaja on varmasti ensimmäisenä palauttamassa taitopelaajiin kajoavat vastustajan pelaajat takaisin maan pinnalle, tai tässä tapauksessa kuvainnollisesti, jään pinnalle.

Hurricanes varaa siis Tie Domin, jonka otteissa allekirjoittanut on huomannut aina myös kiekollisten otteiden ja vastuun kohenemista sitä mukaa kun kausi lähenee loppuaan ja tosipelit käynnistyvät. Omaa paljon paremmat kädet (huom. ei tarkoita nyrkkejä) kuin moni uskookaan. Tyhmiä jäähyjä tulee tietenkin välillä, mutta välillähän rapatessakin roiskuu. Tärkeä roolipelaaja kuitenkin ilman muuta joukkueellensa.

Nyt puikkoihin astuu vilsma, ole hyvä.

Perhanan Tribal, nyt meni sellainen pelaaja mikä vituttaa minua, itseni piti ottaa Domi tällä kierroksella Flyersiin, mutta kerkesit ensin, onneksi olkoon, samoista syistä olisin ottanut Domin joukkueeseeni. Täytyy löytää sitten joku muu poliisi pitämään huolta sakickistä, recchistä ym. pelaajista.

-Stouni-

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy