NHL fantasiadraft

• 47 805
  • 1 022

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Markus91 ei pääse koneelle ja pyysi minua suorittamaan varauksensa, joka on Sergei Brylin.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nelosen keskelle Mikko Koivu(-83)!

Ottawa Senators

Daniel Sedin(-80) - Mike Ribeiro(-80) - Ilja Kovaltshuk(-83)
Alexander Frolov(-82) - Tyler Arnason(-79) - Branko Radivojevic(-80)
Rico Fata(-80) - Henrik Sedin(-80) - xxxxx
Sean Avery(-80) - Mikko Koivu(-83) - xxxxx

Mike Van Ryn(-79) - Dmitri Kalinin(-80)
Paul Martin(-81) - xxxxx
xxxxx - xxxxx

David Aebischer(-78)
xxxxx

The Rock

Jäsen
Lupasin varata Nikoan puolesta seuraavan pelaajan, joka tulee olemaan maalivahti Columbuksesta.

Nashville Predators 15. kierroksen varaus: Marc Denis

Seuraavaksi vuorossa: Sorppa

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti Arnold
San Josen 14. varaus on lisää kovuutta puolustukseen: Bryan Marchment

Korkki lupasi varata tuota pikaa.

Eikös Bryan mennyt jo aiemmin?

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Kolmosen keskelle, varsin pätevä puolustava sentteri Tim Taylor. Vuoroon Köpi.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Black Adder
Eikös Bryan mennyt jo aiemmin?

En mä ainakaan muista kenenkään huutaneen aikasemmin Marchmentin nimeä vaikka siitä jossain aikasemmassa vaiheessa olikin puhetta.

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti flintstone
En mä ainakaan muista kenenkään huutaneen aikasemmin Marchmentin nimeä vaikka siitä jossain aikasemmassa vaiheessa olikin puhetta.

Ei näköjään, svitalis. Elin väärässä luulossa. Onneksi olkoon luunmurskaajasta.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Etusivulla olevien varausten mukaan Köntsällä olisi yksi varaus suorittamatta, eli Battaglia olisi viimeisin Köntsän varaama pelaaja. Olenko ohittanut varauksen vai onko se rästissä?

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mikä toi Mängimies, tai mikä olikaan on? Uusi zahovic, mutta miten, lukeeko teilläkin silleen zahon kohdalla, eli hänen uusi nimimerkki onkin joku Mängimies?! Vai onko mun koneessa taas joku pienimuotoinen propleema...

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Ghost
Etusivulla olevien varausten mukaan Köntsällä olisi yksi varaus suorittamatta, eli Battaglia olisi viimeisin Köntsän varaama pelaaja. Olenko ohittanut varauksen vai onko se rästissä?

Ainakin mun listoissa Köntsän viimeinen varaus olisi nimenomaan Battaglia. Ja Köntsällä on siis tuo 14.kierroksen varaus tällä hetkellä rästissä.

Edit: ja Markus91:lle, kyllä mullakin zahovicin kohdalla nyt lukee joku ihmeen Mängimies.

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti flintstone

Edit: ja Markus91:lle, kyllä mullakin zahovicin kohdalla nyt lukee joku ihmeen Mängimies.

Joo, no hyvä että kone ei taas sekoa täydellisesti. En vaan tiennyt että tota omaa nimimerkkiä voi tolleen muuttaa, jos zahovic sitten on tarkoituksella tuota nimeä muuttanut, en tiedä.

Kyle

Jäsen
Tässä kiehelmöitten odottelen varaus vuoroani, ainkin tällä hetkellä ois aika kova peluri kiikarissa, näin 14-15 varausten joukosta.

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Aattelinkin että taitaa olla rästiä mulla, mutta missään ei lukenut.

Otetaan Jamie Lundmark

Kyle

Jäsen
Vuoro on siirtynyt "UHLBÄCK"lle ja sen jälkeen minä, en tosin tiedä kuinka pitkään koneella tänään kerkee oleen, mutta jos uhlbäckki nyt kohta varaa niin sitten kaikki on hyvin.

Kyle

Jäsen
Viimme kausi meni loukkaantumisten osalta pipariksi, kuitenkin 26 ottelussa 6+4 tehot tehnyt, pelaaja tuli vapaana agenttina St Bluesiin ja nousi heti tulokas kaudellaan joukkueen ykköskenttään 2002-03 kaudella tehden tehot:
2002-03
St. Louis Blues
NHL 80 22 + 27 = 49 38 min

St. Louis Blues
NHL Playoffs 7 1 + 2 = 3 2 min

Pienikokonen mies, joka on kuitenkin sitkeä puurtaja, Ahlssä tehoja takonut pelaaja on useammalla kaudella ylittänyt 100 min.

Eric Boguniecki tulee laittaan kentät Los Angelesin kentät uusiksi.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Jess. Vuorokausi mennyt ja eteenpäin menty yhden listalla olleen varauksen mukaan. Vituttaa oikeasti tää eteneminen.

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti Nikke
Jess. Vuorokausi mennyt ja eteenpäin menty yhden listalla olleen varauksen mukaan. Vituttaa oikeasti tää eteneminen.

Itsehän olen sitä mieltä, että kun nyt jäljellä ei ole enää kuin täytepelaajat (nelosketjuihin, kolmospakkipareihin + varakassarit), muutettaisiin tuota varausaikaa radikaalisti ja pudotettaisiin se kylmästi kolmeen tuntiin. Yön "rahoitettu aika" klo. 0:00 - 6:00 pysyisi ennallaan. Elikkäs mitäs muut on mieltä seuraavasta:

Varausaika 3h

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti The Rock
Elikkäs mitäs muut on mieltä seuraavasta:

Varausaika 3h

Siitä vaan, päästäisiin vähän eteenpäin. Aika monen kiinnostus tuntuu hyytyneen aika paljon, joten aktiiviset saisivat varaukset tehtyä. Minullakin on vielä muutama tärkeä pelaaja ottamatta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy