NHL fantasiadraft

• 47 798
  • 1 022

Kyle

Jäsen
Edit oho, taisin sekoilla aika pahasti siinähän oli välissäkin pari. Joten laitan rokille yveen jos hänelle käy että varaisi puolestani seuraavan.

Viimeksi muokattu:

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна

The Rock

Jäsen
Gerodz valtuutti minut tekemään varauksensa siksi aikaa kunnes hän palaa koneensa ääreen joten suurempia selittelemättä:

Los Angeles Kings 10. kierroksen varaus: Andrew Brunette

Seuraavana vuorossa: "UHLBÄCK"

Kyle

Jäsen
Itse asiassa minulla alko opinnot, joten en tiennyt pääsenkö koneelle koulusta, vielä tässä ekoina päivinä. Odotin että vuoroni olisi aamulla, etten olisi päässyt varaan, mutta toivottavisti Rockilla ei liian syyrtä työtä.

Joka tapauksessa Los Angeles sai siis mitä halusi Brunetten.

vilsma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Varaan tähän väliin, jälleen rästivuorolla, Tampan Dave Andreychukin. Kaikkien aikojen pelaaja-draftissa kaveri olikin jo varattu, muttei näköjään täällä.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Viestin lähetti vilsma
Varaan tähän väliin, jälleen rästivuorolla, Tampan Dave Andreychukin. Kaikkien aikojen pelaaja-draftissa kaveri olikin jo varattu, muttei näköjään täällä.

Joo itse olen molemmissa drafteissa mukana ja itse juuri varasin Andreychukin kaikkien aikojen pelaajadraftissa. Tässa draftissa ei kuitenkaan mahtunut omiin kuvioihini, koska hänen loistelias uransa alkaa olla ehtoopuolella. Toisaalta kyseessä on kyllä synnynnäinen maalintekijä, joka tekisi vielä kymmenenkin vuoden päästä maaleja NHL-tasolla.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Jokos "Uhlbäckin" aika on ummessa? Ajattelin että jos voisin jo varata, kun en tiedä pääsenkö ennen aamua koneelle.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Eli jos Uhlbäckin aika on ummessa, niin Buffalon kolmoskenttää johtaa ensi kaudella:

Todd Marchant

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tribal suorittaa seuraavan varaukseni, jos se tulee vastaan tämän päivän aikana. Kiitti vielä Tribalille varaukseni hoitamisesta. :)

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Steve Staios on Oilersin seuraava varaus. Vuoroon Nikoa.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Nikke ottaa puolustuksen kaverin joka nuoresta iästään (24) huolimatta on pelannut jo yli 400 runkosarjaottelua, suurimman osan vielä Coloradossa.

Tervetuloa, Martin Skoula.

Vuoro Pullamössölle jonka yli voinee hypätä, eli Triplaexpresso.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Markus91:n valtuuttamana varaan hänen joukkueeseensa Ron Franciksen. Tämä kaukaloiden herrasmies on muuten NHL:n kaikkien aikojen pistepörssin 4. sijalla ja syöttöpörssin 2. sijalla

The Rock

Jäsen
Patera#14 on vieläkin lomamatkalla joten varaan hänen puolestaan todellisen puolustuksen kivijalan, joka olisi itsellenikin kelvannut.

Colorado Avalanche 10. kierroksen varaus: Richard Matvichuk

Seuraavana vuorossa: flintstone

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pitkällisen harkinnan jälkeen
Devilsin 10.varaus: Radek Dvorak.

Lisää nopeutta ja ratkaisukykyä joukkueeseen.

Vuoro stounille.

Viimeksi muokattu:

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Philadelphian seuraava varaus on puolustukseen Rostislav Klesla!
Seuraavaksi vuoroon The Rock!

-Stouni-

The Rock

Jäsen
The Rock Says:

Vancouver Canucks turvaa seuraavaksi puolustuksensa pitävyyden ja tuo hieman lisää kokoa joukkueen takalinjoille. Kahdella viime kaudella erinomaisia puolustavan puolustajan otteita esittänyt oikealta laukova kanadanranskalainen Philippe Boucher on oiva pakkipari Bryan McCabelle.

Vancouver Canucks 10. kierroksen varaus: Philippe Boucher #43

Seuraavana vuorossa: Ohmi

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti Tribal
Markus91:n valtuuttamana varaan hänen joukkueeseensa Ron Franciksen. Tämä kaukaloiden herrasmies on muuten NHL:n kaikkien aikojen pistepörssin 4. sijalla ja syöttöpörssin 2. sijalla

Joo, kiitti varaukseni suorittamisesta Tribalille.

Itse ainakin ihmettelin kuinka Francis ei mennyt kenellekkään? Mahdollisesti yksi syy on varmaan se että nyt viime kausi oli todellinen tynkäkausi muihin aikaisempiin verrattuna. Mutta kuitenkin mies takoi huimia pistemääriä vielä vanhoina päivinäkin. Sillä yhtään alle 50 pisteen kautta häneltä emme ole nähneet (lukuun ottamatta viime kautta) koko hänen pitkän ja loistokkaan NHL-uransa aikana, kuinkahan moni muu on tuommoiseen pystynyt...

Nyt tulee muuten ykkösketjuun muutoksia...

Katselin tuota listaa ja minä en nähnyt siellä paria kovaa nimeä, mutta voi olla tietysti, että on unenpöpperössä mennyt ohi.

Toinen olisi Ruslan Salei, joka on oman joukkueensa ehdoton ykköspakki. Tappaa rangaistuksia ja on muutenkin omassa päässä suuressa roolissa. Taisipa olla jopa aikoinaan ensimmäisen kierroksen varaus.

EDIT: Theon poisto

Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vuorossa: Ohmi

Seuraavat viisi: CK, Black Adder, Arnold, korkki ja Infamous, jonka jälkeen käynnistyy jälleen uusi kierros

Rästissä: "UHLBÄCK" x2, zahovic x2 Pullamössö x5 Mikä tilanne on Pullamössön kanssa? Koska hänen pelikieltonsa piti loppuvan?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy