Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

NHL fantasiadraft

• 48 338
  • 1 022

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vuorossa: Derby

Rästissä: "UHLBÄCK" ja vanha tuttu Pullamössö x4

Seuraavat viisi Derbyn jälkeen: #7, vilsma, Tribal, Köntsä ja zahovic

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kattokaapa etusivua. Onko teillä mm. mun joukkueen kohdassa Starsissa joku kumma linkki jonnekkin search sivulle! Eli onko mun kone vähän taas sekasin, vai näkyykö teilläkin?

edit: nyt tähän viestiinkin tuli se search-sanalle

Viimeksi muokattu:

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti Markus91
Kattokaapa etusivua. Onko teillä mm. mun joukkueen kohdassa Starsissa joku kumma linkki jonnekkin search sivulle! Eli onko mun kone vähän taas sekasin, vai näkyykö teilläkin?

edit: nyt tähän viestiinkin tuli se search-sanalle

Itselläni oli koneella samanlainen ongelma pari viikkoa sitten. Siis kaikki vähänkään tutummat englanninkieliset sanat linkitettiin johonkin hakukoneeseen. Ohjasi jollekin ihme sivulle. Ei pienintäkään tietoa mistä oli tullut. Pois sen sai kun menee palvelun etusivulle, josta sitten joidenkin linkkien kautta tuli kohta jossa oli rasti jossain kohdassa jossa kysyttiin jotain linkittämisestä. Tarkalleen en enää muista.

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti Ghost
Itselläni oli koneella samanlainen ongelma pari viikkoa sitten. Siis kaikki vähänkään tutummat englanninkieliset sanat linkitettiin johonkin hakukoneeseen. Ohjasi jollekin ihme sivulle. Ei pienintäkään tietoa mistä oli tullut. Pois sen sai kun menee palvelun etusivulle, josta sitten joidenkin linkkien kautta tuli kohta jossa oli rasti jossain kohdassa jossa kysyttiin jotain linkittämisestä. Tarkalleen en enää muista.

Joo, ei onnistunut tuo palvelun etusivulle meneminen-juttu. Sillä sen etusivulla oli vaan semmonen haku-kohta johon pysty kirjoittamaan jonkun sanan, sama kuin googlessa. Ei linkkejä muualle.

edit: ongelma ratkesi kun palautin järjestelmän pari päivää taaksepäin, koska silloin ongelmaa ei vielä ollut. Katotaan nyt tuleeko se sitten uudestaan parin päivän päästä.

Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Juu Numminen on täällä otettu jo.

Vuorossa siis vilsma, jonka vuoro loppuu 21:49. Nyt viikonlopun viettoon, toivottavasti tämä nyt viikonlopun aikana hieman nytkähtää eteenpäin.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Hurricanes varaa nyt vasemman laitahyökkääjän, jonka puuttumista Ghostin ensimmäiselle sivulle kokoamasta valintalistasta on pitänyt varmistaa useampaan otteeseen. Hän on Martin Rucinsky.

Saavutuksissa on mm. olympiakulta Naganosta ja taitavaksi ja nopeaksi mutta epätasaiseksi tituleerattu Rucinsky on valittu myös kovaan Tsekin joukkueeseen Salt Lake Cityyn. 500 pisteen rikkominen NHL:ssä on myös jo "Rosielta" onnistunut.

Köntsän vuoro.

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Höh, Rucinsky vietiin nenän edestä kirjaimellisesti. Pitkällisen pohdinnan jälkeen Rngersin ykkösen täydentää nuori ja lupaava:
Raffi Torres

Edit. vuoroon Zahovic

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Tribal
Nashvillellähän on nyt yhtä jäätävää tasoa oleva yv-pakkipari kuin Carolinallakin ;).

Carolinassakin näköjään osattu panostaa oikeaan asiaan. :)

Olen viikonlopun poissa, joten jos ihmeitä tapahtuu ja vuoro etenee minulle asti niin voi hyppiä ylitse

Viimeksi muokattu:

Kyle

Jäsen
Zahovizin aika umpeutui muutama tunti sitten vuorossa ollut jo tovin pancor.

267. Columbus Blue Jackets - pancor
268. Washington Capitals - punasydän
269. Chicago Blackhawks - pp33
270. Pittsburgh Penguins - Ghost

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
HUH HUH! Tässähän sai jo jännätä oikein kunnolla! Columbukseen siirtyy Nashville Predatorsin ykköstähti elikkä Scott Hartnell Joka pystyy pelaamaan oikeastaan mitä roolia tahansa hyökkäyksessä. Nyt hän pääsee kakkosen vasempaan laitaan.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti pp33
Eihän tämä ole tottakaan, sinne meni viime metreillä pelaaja, jota olen kytännyt pitkään. Näin se menee.

Minulla oli itseasiassa neljä vaihtoehtoa tuolle kakkosen vasemman laiturin tontille. Halpern oli ykkösenä mutta, kun hänet vietiin naaman edestä niin sitten olikin vaikeampi tehtävä valita jäljelläolevista se sopivin. Hartnell otti paikkansa hyvällä puolustavalla pelillään ja asenteellaan.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
pp33, lähetin sinulle yksityisviestinä Ghostin varaukset, kun en niitä itse ehdi hoitamaan.

pp33

Jäsen
Eli vuoro vaihtui.

Oma varaukseni on Mark Bell.

Ghost varaa Kyle Calderin ja Todd Whiten.

Ja lopuksi itse otan Mike Rathjen nojailemaan puolustukseen.

Ja eteenpäin.

Boomhauer

Jäsen
Kannetaanpa oma korsi kekoon tällaisella viestillä:

Vuorossa on tällä hetkellä punasydän, jolla edellinen vuoro rästissä. Vuoro loppuu klo. 6:46, jolloin vuoroon tulee pancor.

pancorin jälkeen seuraavat: zahovic, Köntsä, Tribal, vilsma, #7.

Rästissä punasydämen lisäksi: "UHLBÄCK", zahovic & Pullamössö *4

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbuksen takalinjoille otetaan kokemusta, kovuutta ja johtajuutta. Brendan Witt. Tervetuloa.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Hurricanes haluaa koko, näköä ja varmuutta puolustukseensa. Haaviin tarttuu viime kauden NHL:n tehotilaston voittaja +35 lukemallaan. Hän on 196 cm/107 kg mitoissa pelaava Marek Malik, joka on isosta koostaan huolimatta kaikkea muuta kuin kankea pelaaja.

Vilsman vuki.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy