NHL fantasiadraft

• 47 805
  • 1 022

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
***tu mä olen sokea!!

..BRET HEDICAN 81 GP 7+17=24 -10 64 PIM

Nagy-Richards-Mogilny
V.Bure-Nylander-P.Bure
x-x-x
x-x-x

Tverdosvky-Klee
Matvichuk-Hedican
x-x

Vokoun
x

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Dallas Stars varaa miehen joka on takonut lähes joka kaudella ainakin 50 pistettä. Piste-ennätys (21+64=85) tuli Hartfordin paidassa kaudella 92-93. Mies on loistava syötteliä, mutta fyysinen peli on todellinen akilleen kantapää. Siispä hän korvaa Lindenin kakkosketjun vasemmassa laidassa, ja Linden siirtyy kolmosketjuun. Starsin 11. varaus, Andrew Cassels.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Pullamössö on siis back yv-muodossa eli laskenko nyt hänelle (tai The Rockille) sen 6 tuntia aikaa Pullamössön vuorolla?

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti Nikke
Pullamössö on siis back yv-muodossa eli laskenko nyt hänelle (tai The Rockille) sen 6 tuntia aikaa Pullamössön vuorolla?

Niin kauan aikaa kun Pullamössö on pelikiellossa minä suoritan varaukset Pullamössön varausvuorolla.

Suosikkijoukkue
Ässät
Suunnitelmat muuttuivat, kun stay at home- pakkeja alko häviämään uhkaavasti, eli ykkösen pakkipariin Chili-miehen seuraksi, ehkä NHL:n paras ja kovin taklaaja, Darius Kasparaitis

The Rock

Jäsen
Suurempia selittelemättä hoidan velvollisuuteni ja draftaan pelaajan Pullamössön manageroimalle Montreal Canadiensille.

Montreal Canadiens 11. kierroksen varaus: Jim Vandermeer

Seuraavana vuorossa: Nikke

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti Gerodz
Patera#14 varaus on hylätty kun salo on jo varattu. Joten rästissä Patera#14.

Ja sitten silmät auki. Katsoppas Patera#14 viestin jälkeen aivan pikkuriikkisen alaspäin viestiketjua niin huomaat kyllä, että erhe on korjattu ja Patera#14 varasi uuden pelaajan.

Tutki ennen kuin hutkit jne. :)

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Viestin lähetti Triplaexpresso
Suunnitelmat muuttuivat, kun stay at home- pakkeja alko häviämään uhkaavasti, eli ykkösen pakkipariin Chili-miehen seuraksi, ehkä NHL:n paras ja kovin taklaaja, Darius Kasparaitis

Perkales, siinä meni seuraavan kierroksen varaus. No pitää ottaa joku toinen.

-Stouni-

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti stouni
Perkales, siinä meni seuraavan kierroksen varaus. No pitää ottaa joku toinen.

-Stouni-

Sanoppa muuta! Kasparaitis omassa v-mäisyydessään on omia suosikkeja NHL:ssä. Marchment meni jo aiemmin ja nyt Daaaaarius!

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Black Adder
Marchment meni jo aiemmin ja nyt Daaaaarius!

Ei mun käsittääkseni Bryan Marchment ole vielä mennyt kenellekään, vai?!?

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Kappas, muistin väärin. No siinä ilmainen vinkki sitten minua ennen varaaville :)

Ps. voisko Ghost päivittää etusivun listaa ja tehdä lisää listaan varauskierroksia?

Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Viestin lähetti Markus91
Dallas Stars varaa miehen joka on takonut lähes joka kaudella ainakin 50 pistettä. Piste-ennätys (21+64=85) tuli Hartfordin paidassa kaudella 92-93. Mies on loistava syötteliä, mutta fyysinen peli on todellinen akilleen kantapää. Siispä hän korvaa Lindenin kakkosketjun vasemmassa laidassa, ja Linden siirtyy kolmosketjuun. Starsin 11. varaus, Andrew Cassels.

Muistathan, että Cassels on pelannut (käsittääkseni) koko uransa sentterinä?

EDIT: Black Adder: Ghost palaa sunnuntaina, silloin on odotettavissa päivitystä.

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti Black Adder
Ps. voisko Ghost päivittää etusivun listaa ja tehdä lisää listaan varauskierroksia?

Katselkaa tuota minun suhteellisen ajantasalla pysyvää listaa, jota pyrin muutaman kerran päivässä päivittelemään. Niin ja se lista löytyy yleensä tämän viestiketjun viimeiseltä sivulta.

Veli Ghost ei pääse koneelle kuin suhteellisen harvoin, kiitos SA-INTin joten hän ei pysty pitämään tuota etusivulla olevaa listaa kunnossa ja jos haluaa pysyä ajantasalla niin ei muuta kuin etsii minun ylläpitämän pelaajalistan.

Viimeksi muokattu:

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti Infamous
Muistathan, että Cassels on pelannut (käsittääkseni) koko uransa sentterinä?

Kyllä muistan. Mutta en halunnut sijoittaa häntä karvauskenttiin, sillä miehen fyysinen puoli ei ole todellakaan hänen parhaita puolia. Eikä Cassels pärjää Francikesen tai Holikin tasoisille senttereille, ja siten he vievät häneltä nämä hyökkäysketjujen sentteripaikat. Kuitenkin osaa Cassels syöttää laidastakin Deadmarshille tai Holikille joka viimeistelee!

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Varavaraajia?

Vuoroni on heti seuraavan jälkeen ja Nikoa ei ole vielä varannut. Lähden koneelta viikonlopuksi noin puolen tunnin sisällä eli viitsikö joku ystvällinen sielu hoitaa varaukseni, jos en ehdi itse sitä tehdä?

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Pistä yv:tä. Voin hoitaa varauksesi kun olen seuraavana vuorossa.

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti Köpi
Pistä yv:tä. Voin hoitaa varauksesi kun olen seuraavana vuorossa.

Kiitokset, The Rock ehti jo auttaa. :-) Tehokasta toimintaa teiltä molemmilta.

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kolmosketjun sentteriksi muutaman vuoden takainen NHL:n ykkösvaraus, jonka NHL ura ei ole vielä vastannut odotuksia. Parantanut joka vuosi pistesaalistaan ja viime kaudella meni jo 40 pisteen raja rikki. Ikää vasta 23 vuotta, joten nyt on mahdollisuudet näyttää Predatorsien paidassa ettei ole vain ikuinen lupaus. Valinta on siis Patrick Stefan.

The Rock

Jäsen
Täytän Sorpalle antamani lupauksen ja varaan Edmonton Oilersille seuraavan pelaajan, joka ei paljon esittelyjä kaipaa: Jocelyn Thibault

Seuraavana vuorossa: Köpi

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Buffalon jengiin kovuutta:

Scott Thornton

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy