NHL fantasiadraft

• 47 798
  • 1 022

vilsma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Seuraavan vuoroni ylitse voi hypätä suoraan ettei tarvitse turhaan odotella sitä 6 tuntia. Todennäköisesti en sitä varausta kuitenkaan ehdi tekemään.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Vuoro on käsittääkseni vaihtunut Köntsälle, joka varaa Keith Carneyn.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Minunkin yli voi hypätä, jos varaukseni osuu viikonlopun aikana kohdalle.

Ellen sitten löydä varavaraajaa 15 minuutissa.

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
Jooh.. tää drafti kyl seisoo aika pahasti paikallaan..

Varaus aikaa vois tääs lyhentää.. 3h per nuppi.. ??

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Pidetään nyt vaan se 6 tuntia. Ei tällaisella kesäsäällä jaksa kokoajan koneen äärellä istua. Mutta sen voisi kyllä kaikki tehdä että aina kun varaa omalla vuorollaan niin kirjoittaisi samalla kuka on seuraavana. Jos joku vielä aina välillä viitsii päivittää ketkä ovat rästissä niin hyvä homma.

Edit: eli Köntsälle on varattu 10:10, joten 16:10 vuoro siirtyi Tribalille. Joten vuoro olisi nyt 22:10 asti nimimerkillä #7. Ja tulevista nimimerkkien vilsma, "UHLBÄCK" ja Köpi yli voi hypätä aiempien viestien perusteella. En jaksa katsoa ketkä ovat rästissä.

Päästäisiinkö nyt eteenpäin? Itse lähden humaltumaan.

Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Omien listojeni mukaan Shanahan meni tuossa kolmannen kierroksen alkupuolella. Mutta nyt ei ole aikaa tarkistaa...

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Katseet tulevaisuuteen

Kyllä, Shanahan meni jo aikoja sitten. Hurricanes satsaakin 6. kierroksen varauksensa tulevaisuuden huippunimeen. Tai oikeastaan tämä pelaaja on jo nyt noussut huippunimeksi. 28 maalia toisella NHL-kaudella ei ole paha suoritus. Kyseinen pelaaja oli myös tärkeä lenkki viime kaudella, kun hänen silloinen joukkueensa venyi aina lännen konferenssifinaaleihin asti.

Hurricanesin 6. kierroksen varaus, Jonathan Cheechoo

Vuoro vilsman yli #7:lle.

Edit. Btw, varailen Köpille hänen 6. varauksensa jos siihen ilmenee tarvetta.

Viimeksi muokattu:

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Back in the business, little longer now...

Eli olen nyt palannut, eikä näimmä drafti ole nyt kovin nopeaa edennyt. Noo, onhan tässä aikaa. Ei tarvinnut Ck:n suorittaa varauksiani. Kiitos kuitenkin kun tarjouduit varavaraajaksi. Ghost vois linjoille tullessaan päivittää ton etusivun. ;)

Viimeksi muokattu:

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Back in the business, little longer now...

Viestin lähetti Markus91
Eli olen nyt palannut, eikä näimmä drafti ole nyt kovin nopeaa edennyt. Noo, onhan tässä aikaa. Ei tarvinnut Ck:n suorittaa varauksiani. Kiitos kuitenkin kun tarjouduit varavaraajaksi. Ghost vois linjoille tullessaan päivittää ton etusivun. ;)

Joo, ei mitään. Olisin ihan mielelläni varannut sinulle, mutta tämä drafti tosiaan etenee kuin etana.

On todella ymmärrettävää, että ihmiset eivät voi olla koko ajan koneella ja siitä syystä ei aina ehdi varaamaan vuorollaan vaan tuo kuuden tunnin odotus aika ehtii vierähtämään ennen sitä, mutta täällä on varmasti myös managereita jotka ovat tienneet etteivät ehdi varaamaan ja ihmettelenkin mikseivät he ole voineet antaa sitä silloin muiden tehtäväksi. Jos ei halua sitten antaa kenellekään muulle omaa pelaajalistaansa, niin voisi sitten vaikka antaa muiden hyppiä ylitse, niin kuin täällä jotkut ovat tehneet. Ja yksi hyvä muistettava asia olisi semmoinen, että jokainen katsoisi onko se varausvuoro lähellä, että sitten voisivat olla suunnilleen silloin paikan päällä varaamassa kun on oma vuoro.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Joo, mun varaus, ajattelin aluksi ottaa hyökkäjän mutta onko todellakin niin että Eric Brewer on vapaana? Otan siis Eric Brewerin

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Viestin lähetti Derby
Joo, mun varaus, ajattelin aluksi ottaa hyökkäjän mutta onko todellakin niin että Eric Brewer on vapaana? Otan siis Eric Brewerin

Vahvistan, että vapaana on. Löytyyhän niitä laatupakkeja vielä monen monta vapaana.

Edit: "UHLBÄCK":n vuoro.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Sehän olikin niin että "UHLBÄCK":n ohi sai hyppiä.

Eli minut oikeutettiin varaamaan seuraavana vuorossa olleille Köpille sekä Sorpalle.

Köpin 6. kierroksen varaus USA:n World Cup joukkueeseen valittu Jordan Leopold.

Sorpan 6. kierroksen varaus vuoden tulokkaaksi viime kaudella valittu maalivahti Andrew Raycroft.

Vuoro Nikoa:lle

P.S. Tietääkö kukaan, koska Ghost ilmestyy koneelle ja saadaan päivityksiä varaamislistoihin? Tietääkö Infamous?

Boomhauer

Jäsen
Varavaraajaa taas tarvitaan...

Alkuperäinen viesti pois ja ilmoitusluontoinen asia:

Nikoa hoitaa varaukseni huomisesta lähtien noin viikon ajan.

Viimeksi muokattu:

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nashville varaa itselleen veteraanin, joka on pelannut tämän hetkisellä NHL urallaan jo 1366 ottelua tehden niissä huimat tehot: 653+717=1370. Tahti ei ole hyytynyt vuosien saatossa, josta on osoituksena viime kaudella Los Angelesin sisäisen pistepörssin voitto. Valintani on Luc Robitaille.

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Koska olen vain harvakseltaan koneella seuraavat pari päivää, Ck hoitaa sittenkin varauksiani vielä parin seuraavan päivän ajan, jos hänelle passaa. Tämä siksi jotta varauksiani ei tarvitsisi odotella turhaan. 6. kierroksen varauksen suoritan kuitenkin itse.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tribal
P.S. Tietääkö kukaan, koska Ghost ilmestyy koneelle ja saadaan päivityksiä varaamislistoihin? Tietääkö Infamous?

Noin viikko sitten lähettämänsä listan ohessa Ghost ilmoitti, että "menee jonkin aikaa" ennen kuin koneelle pääsee. Maksimissaan kuitenkin neljä viikkoa.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Tästä hetkestä tiistai-aamuun koneen ulottuvilla, joten avausviesti päivittyy huomisen aikana.

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Itse en ole koneella pariin päivään huomisesta lukien, joten minun varavaraaja on Jykke1978!

-Stouni-

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy