NHL fantasiadraft

• 47 805
  • 1 022

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Toronton seuraava varaus on: Chris Simon

Hyökkääjät:

Chris Simon-Brendan Morrison-Jarome Iginla
x-x-Alexei Kovalev
x-x-x
x-x-x

Puolustajat:

Wade Redden-Roman Hamrlik
x-x
x-x

Maalivahdit:

Ed Belfour
x

The Rock

Jäsen
The Rock Says:

Aikanaan Pittsburghin maalilla tulokasennätyksen tehnyt mies on viime vuosina tilkinnyt hienoilla otteillaan Ottawan veräjänsuuta joskin pudotuspeleissä miehen taso on romahtanut.

Vancouver Canucks 7. kierroksen varaus: Patrick Lalime #40

Seuraavaksi vuorossa: stouni

Ps. Jos vuoroni ei ollut vielä ja Ohmi olisi halunnut varata Lalimen niin ei muuta kuin ottaa miehen. En ole aivan varma, koska vuoroni alkaa kun tuo Jatkoajan kello on vähän päin sitä itseään.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: The Rock Says:

Viestin lähetti The Rock
Ps. Jos vuoroni ei ollut vielä ja Ohmi olisi halunnut varata Lalimen niin ei muuta kuin ottaa miehen. En ole aivan varma, koska vuoroni alkaa kun tuo Jatkoajan kello on vähän päin sitä itseään.

Pidä tunkkis:)

Puolustukseen Marc-Andre Bergeron

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eikös tuo stounin varausaika ole jo kulunut umpeen?

Omasta mielestäni näin on käynyt joten teen oman varaukseni.
Devilsin 7.kierroksen varaus on Ossi Väänänen.

Jos Väänänen kelpaa oikeassa elämässä Avsin ykköspariin Rob Blaken pariksi niin kyllä Ossi kelpaa minullekin.

Vuoro Patera#14:lle.

Rästissä pullamössö ja stouni.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kiitoksia The Rockille meidän muiden managerien työn helpottamisesta.

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
ohoh!! Tomas Vokoun vapaana :o

TÄNNE SIIS!!!

Nagy-Richards-Mogilny
V.bure-Nylander-P.Bure
x-x-x
x-x-x

x-x
x-x
x-x

VOKOUN
x

edit: Suhteellisen nopealta vaikuttaa tiimi täl hetkel ;) .. ja sitä tulee lisää kokoajan :p

Viimeksi muokattu:

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kuka on tuo mystinen B. Bure? Pavelin ja Valerin salattu veli? ;)

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Näköjään varaus rästissä, mutta varaan nyt!

Philadelphian seitsemännen kierroksen varaus on Anson Carter!

-Stouni-

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Markus91

Eli olen valtuutettu varaamaan hänelle joten hänen seuraava varattu pelaajanssa on: Steve Rucchin

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Vuoro vaihtui juuri Pullamössölle, mutta pelikiellon vuoksi Nikke voinee jo varata.

Edit: No vaihtuihan se jo muutama hetki sitten, Jatkoajan kello kun on hieman eri ajassa kuin oma.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Niin, tuosta Pullamössön tilanteesta pitikin kysymäni. Onko joku siis Pullamössön varavaraajana, yv:thän toimivat myös pelikiellon aikana?

Anyway varaan nyt sitten samantien kun kukaan ei protestoi.

Puolustukseen kokemusta, johtajuutta ja ylivoimalle oikeakätisyyttä tuo Teppo Numminen

Ja vuoro Boomhauerille.

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Boomhauer on lähettänyt minulle listansa ja valtuuttanut minut valitsemaan hänelle pelaajat viikon ajalta, kun hän on matkoilla.
Boomhauerin 7. kierroksen valinta kohdistuu sentteri Jochen Hechtiin.

Tämän jälkeen onkin oma vuoroni ja otan heti perään toisen taitavan Saksalaisen pois kuleksimasta. Marco Sturm on Nashville Predatorsien 7. kierroksen varaus!

Vuoro eteenpäin Sorpalle

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Ehdin varata, ennen kuin siirryn taas vähäksi aikaa koneen äärestä pois. Joten 7. kierroksella Oilers varaa kakkosketjun sentteriksi ja jakamaan Weightin vastuuta ylivoimalla David Legwandin. Vuoro Köpille.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
No kaskas, sehän tulikin nopeasti. Joten en tarvitse varavaraajaa näillä näkymin.

HSBC Arenalla kakkoskentän sentterinä ja todellisena valmentajan luottomiehenä:

Rod Brind'Amour

Ja vuoro on "UHLBÄCKIN".

Viimeksi muokattu:
-varattavissa ovat kaikki 15.9.1985 ja aiemmin syntyneet pelaajat

Myös sm-liigan pelaajat?

Edit. Eli voinko varata Glen Metropolitin?

Viimeksi muokattu:

The Rock

Jäsen
Säännöistä

Ilmeisesti tuolla tarkoitetaan kaikkia niitä, jotka ovat pelanneet NHL-sopimuksen alaisena viime kaudella. Näin ainakin minä olen asian ymmärtänyt.

Tosin voihan se olla, että myös kaikki NHL:ään varatut pelimiehet kuuluvat myös tuohon kategoriaan kunhan vain täyttävät tuon ikä-kriteerin.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Niin, mä ymmärtäisin että Metropolitia ei voisi varata. Ghost nyt varmaan on se joka tämän viime kädessä päättää? Olisiko mahdollista että "UHLBÄCK" tekisi nyt varavarauksen jos tuo Metropolit ei kelpaa? Saataisiin tämä erinomainen tahti säilymään...

Edit: niin tai eihän noissa säännöissä lue että pitää olla pelannut NHL:ssä viime vuona. Itse tosin ainakin näin olen olettanut. Samapa se minulle, ei se ainakaan vielä minun päätöksiini olisi vaikuttanut.

Kyle

Jäsen
"-varattavissa ovat kaikki 15.9.1985 ja aiemmin syntyneet pelaajat"

Lukee säännöissä. Joten mielestäni saat varata kenen tahansa mailman pelaajista, tässähän kootaan ensi kaudeksi mahdollisimman hyvä joukkue, joten kaikki keinot on sallittu sääntöjen puitteissa.

Kyle

Jäsen
Los Angelesin hyökkäyksen runko alkaa olla kasassa kun se vahvistuu pätevällä senterillä Anaheimistä. Vaclav Prospal.

Vuoro Derbylle.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Nikoa
Derby ilmoitti tossa toisessa draftissa tällaisen asian, joten 6 tunnin odottaminen lienee turhaa?
Mun mielestä eteenpäin vaan.

Edit: ja todettakoot että olen paikalla seuraavan kerran vasta su-iltana tai saattaa jopa mennä maanantaipäivään. Joten nyt kun mennään miljoonaa eteenpäin niin jos vuoroni tulee ennen su-iltaa niin yli vaan.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy