Sellaista piti vielä sanoa, että mikäli joku haluaa alkaa koota tulevia varauksia tänne keskelle ketjua sillä välin kun olen poissa, niin tehköön niin. Liitän sitten tuonne avausviestiin linkin kyseiseen viestiin, jotta nekin varaukset avausviestin kautta löytyvät mahdollisimman kätevästi. Luonnollisesti palattuani kopioin kyseiset varaukset avausviestiin, jotta ne loppupeleissä eivät ole kahdessa paikassa.
Vancouver Canucks varaa seuraavaksi pienikokoisen, mutta todella taitavan puolustajan tuomaan ylivoimaan tehoa terävän ja tarkan laukauksensa kanssa. Parina viime kautena itsensä NHL:n eliittiin lyönyt rightiltä laukova puolustaja on aina tervetullut lisä joukkueeseen.
Vancouver Canucks 6. kierroksen varaus: Dan Boyle #22
Hitaasti näyttää etenevän. Black Adder ja Arnoldkin taisivat juuri missata vuoronsa sillä Ck:n viimmeisestä varauksesta on jo 12 tuntia aikaa, joten vuorossa on Korkki
Itse asiassa kun lasketaan yön rauhoitettu aika mukaan, niin Black Adderin vuoro loppui 12.03.
Vuoro nyt siis Arnoldilla. Toivottavasti sekä Arnold että korkki ehtivät varauksensa tekemään ennen klo 17.00, sillä sen jälkeen en todennäköisesti itse koneelle pääse ennen huomista.
Kolme seuraavaa CK:n jälkeen: Ohmi, The Rock ja stouni
Ensimmäisen sivun draftlistan jälkeen päivityksestä puuttuvat seuraavat pelaajat:
Martin Straka (Nikke)
Josef Stumpel (vilsma)
Brian Rolston (flinstone)
Steve Konowalchuk (stouni)
Dan Boyle (The Rock)
Sean Burke ("UHLBÄCK")
Roman Hamrlik (CK)
Tyler Arnason (Ohmi)
Dan McGillis (Black Adder)
Pasi Nurminen (Arnold)
Daymond Langkow (korkki)
Paul Mara (Infamous)
Trent Hunter (Infamous)
Anders Eriksson (korkki)
Darcy Tucker (Arnold)
Oleg Kvasha (Black Adder
[/list=a]
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy