Mainos

NHL fantasiadraft

• 48 379
  • 1 022

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Tuplavuoroni ensimmäinen varaus 30th overall on puolustuksen kivijalka Zdeno Chara. 31st overall-valinnalla Penguins varmistaa huippusentterin ja ottaa Pavel Datsjukin.

Ja vuoro takaisin pp33:lle ennen kuin ehti edes kunnolla pois sieltä.

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Pahoittelen myöhästymistä. Rangersin ensimmäinen varaus

Patrick Marleau

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Capitals varaa toisella kierroksella oikean laitahyökkääjän, joka oli viime kaudella Coloradon paras maalintekijä 35 maalillaan. Mies taitaa niin ali- kuin ylivoimankin pelaamisen. Washingtonin toisen kierroksen varaus, Milan Hejduk.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huomisista varauksista

Olen huomenna koneen lähettyvillä melko paljon, joten jos joku pian vuorossa olevista ei pääse itse varaamaan, niin tänne päin voi pistää tulemaan listaa ja tähän ketjuun maininta, että lista on lähtenyt.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Nyt, kun tässä kerran kuselle heräsin niin käytän samalla vuoroni ja varaan Ottawa Senatorsin parhaan pistemiehen. 81 ottelua, 36+46 kertoo kaiken. Marian Hossa. Tervetuloa!

Viimeksi muokattu:

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
zahovicilla kymmenisen minuuttia aikaa varata. Puolilta päivin palstan kellon mukaan vuoro siirtyy Köntsälle.

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toisella kierroksella Rangers panostaa nuoruuteen ja maalintekoon. Vaikka viiime kausi oli heikompi, niin tervetuloa New Yorkiin:

Marian Gaborik

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Fyysisyyttä

Nyt draftataan laadukas fyysisen osaston pelimies.

Tribal varaa Hurricanes-paitaan viime kaudella töpeksineen Todd Bertuzzin, jonka pelitaidot ovat tunaroinnista huolimatta kuitenkin varmasti meidän jokaisen tiedossa.

Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ongelma:

eli tulen olemaan poissa nyt perjantaista lähtien seuraavat 1½ viikkoa. Onko joku jolle voin toimittaa listan siitä ketä haluaisin varata, se järjestyy kyllä?

Ja ilmeisesti Köntsällä on samanlainen ongelma...

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo eli nyt tarvitaan apua; tästä päivästä lähtien kaksi viikkoa poissa.
Jos ei muuta niin ehdottaisin että drafti jäisi kesätauolle?

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Voin ottaa listaa vastaan yyveellä. Selkeät ohjeet ettei tule väärinymmärryksiä.

Olen jyrkästi minkäänlaista taukoa vastaan.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Jyrkkä ei tauolle myös täältä. Yksityisviestinä listaa vaan menemään managereille, jotka tarjoutuvat tekemään draftaukset toisen puolesta.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vastustan taukoa viimeiseen asti. Listaa vaan toiselle managerille niin drafti etenee.

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
Okei, ei taukoa.
Tästä lähtien Infamous tekee valintani ainakin seuraavat kaksi viikkoa.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taukoa vastaan myös, sillä tuon 1,5 viikon jälkeen olen itse nelisen viikkoa melko harvakseltaan koneella. Pitänee kehitellä jotain sille ajalle.

Mikäli draftia halutaan nopeuttaa, voisin ehdottaa että varausvuorot lyhennettäisiin tuntiin siten, että vuoro ei siirtyisi seuraavalle siinä vaiheessa kun varaus tehdään, vaan ajat olisivat kiinteät. Toisin sanoen edellisenä iltana näkyviin tulisi aika, jonka puitteissa varaus pitäisi tehdä. Näin ollen riittäisi kun käy oikeaan aikaan tekemässä nopeasti varauksen. Tällöin päivässä saataisiin varmasti tehtyä liki 20 varausta (18 varaustuntia 45 minuutin vuoroilla olisi 24 varausta). Edellyttäisi toki laajempaa listojen käyttöä ja lähettelyä muille, sillä kaikki eivät välttämättä omalla ajallaan aina olisi koneen lähellä. Toki tässäkin tapauksessa vuoron voisi aiemmin käyttää, mikäli edellinen varaaja olisi nopeampi, mutta missään tapauksessa vuoroa ei menettäisi ennen etukäteen määrättyä aikaa.

Toki näinkin voidaan jatkaa kuin nyt on menty.

Tällä hetkellä vuoro taitaa olla #7:lla, jonka varauksen suorittaa Markus91.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Ghost
Taukoa vastaan myös, sillä tuon 1,5 viikon jälkeen olen itse nelisen viikkoa melko harvakseltaan koneella. Pitänee kehitellä jotain sille ajalle.

Mikäli draftia halutaan nopeuttaa, voisin ehdottaa että varausvuorot lyhennettäisiin tuntiin siten, että vuoro ei siirtyisi seuraavalle siinä vaiheessa kun varaus tehdään, vaan ajat olisivat kiinteät. Toisin sanoen edellisenä iltana näkyviin tulisi aika, jonka puitteissa varaus pitäisi tehdä. Näin ollen riittäisi kun käy oikeaan aikaan tekemässä nopeasti varauksen. Tällöin päivässä saataisiin varmasti tehtyä liki 20 varausta (18 varaustuntia 45 minuutin vuoroilla olisi 24 varausta). Edellyttäisi toki laajempaa listojen käyttöä ja lähettelyä muille, sillä kaikki eivät välttämättä omalla ajallaan aina olisi koneen lähellä. Toki tässäkin tapauksessa vuoron voisi aiemmin käyttää, mikäli edellinen varaaja olisi nopeampi, mutta missään tapauksessa vuoroa ei menettäisi ennen etukäteen määrättyä aikaa.

Toki näinkin voidaan jatkaa kuin nyt on menty.

Miten olisi vuoron lyhentäminen viiteen tuntiin?

Kyle

Jäsen
"Ghost sinulle on viestiä"

Mikäli Ghostille käy hän varaa minun seuraavan varauksen jonka pitäisi olla kohta, mutta tod.näkösesti vasta illalla.

Miten olisi jos lyhennettäisiin varausaika kolmeen minuuttiin? Ettei tarvisi turhaan odotella esim niitä, jotka tekevät oikeaa päivätyötäkin ilman mahdollisuutta koneelle..? Mitäs sanotte?

Whatever, Phoenix Coytes ylpeänä esittää: Olli "Kusipää" Jokinen

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti zahovic
Miten olisi jos lyhennettäisiin varausaika kolmeen minuuttiin? Ettei tarvisi turhaan odotella esim niitä, jotka tekevät oikeaa päivätyötäkin ilman mahdollisuutta koneelle..? Mitäs sanotte?

Hommahan on tietysti vedettävä läskiksi jos kaikki ei menekkään kuten itse haluaa...

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Huono ehdotus tuo että olisi joku tietty tunti jolloin varaus pitäisi tehdä. Sehän sitoisi koneelle samalla tavalla kuin salkkarit TV:n eteen. Vaikka joillekin nimeltä mainitsemattomille henkilöille tuntuu mahdottomalta hyväksyä sitä että joillakin on jopa oma elämä niin ehdotan että jatketaan samaan malliin kuin nyt, vaikkakin draft etenee tätä vauhtia.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Jatketaan vain nykyisellä formaatilla. Ne joilla on vaikeuksia keretä koneelle joskus voivat tahtoessaan hommata itselleen varavaraajan.

Ja taas toisaalta, eihän tässä ole kiire minnekään. Nykyinen vauhti on ihan sopivaa laatua.

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joo, jatketaan tällä samalla systeemillä, eiköhän tässä nyt ennen ensi kesää olla saatu draftattua! Ainakin toivottavasti...

No mutta itse asiaan, Atlantan manageri #7 on valitsenut toisen kierroksen varaukseen todellisen tulevaisuuden maalivahtisupertähden, Marty Turco.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy