NHL fantasiadraft

• 47 822
  • 1 022

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Kuka manageri lienee koneella yön aikana? Ilmeisesti oma vuoroni kolahtaa yön puolelle ja aamuvuoroon menijän on käytävä ajoissa nukkumaan.

Vapaaehtoinen varaaja ilmoittautukoon yv:llä, viikonlopuksi tarvinnee varavaraajan, tärkeämpää tekemistä silloin.

EDIT: Markus91 lupasi asian hoitaa, joten annetaan hänelle kunnia.

Viimeksi muokattu:

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Panthers valitsee maalilleen Evgeny Nabokovin

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ghost oli luvannut varata Gerodzille, mutta ei pääsekkään koneelle, ja pyysi minua tekemään varauksen.

Joten Los Angels varaa slovakkihyökkääjän, jolta emme kahdeksaan vuoteen ole nähneet alle viidenkymmenen pisteen kautta, lukuunottamatta viime kautta jolloin loukkaantuminen valitettavasti tuli tylysti kuvioihin. Mies ehti kuitenkin saalistaa 35 ottelussa tehot 16+25=41. Kingsien toisen kierroksen draftaus: Zigmund Palffy.

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Buffalo varaa amerikkalaisen sentterin, joka on nopea luistelija, laukaus lähtee lujaa ja tarkasti, ja hieman pienehköksi mieheksi häneltä onnistuu kyllä fyysinen pelikin, Jeremy Roenick.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Toive olisi ainakin mulla että jos varaatte muille niin kertokaa että kenen vuorolla varaatte. Pysyisi helpommin kärryillä.

Sorpan 6 tuntia on näköjään n 7 minuutin sitten mennyt joten olisiko sitten Nikoan vuoro?

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mun käsittääkseni vuoro on Nikoalla.

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nashville varaa takalinjojen liiderikseen viime kaudella puolustajien pistepörssin voittaneen Sergei Goncharin.

Vuoro Boomhauerille

Edit. Niin mitä ilmeisimmin oli mun vuoro varata?

Viimeksi muokattu:

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Viestin lähetti Nikoa
Nashville varaa takalinjojen liiderikseen viime kaudella puolustajien pistepörssin voittaneen Sergei Goncharin.

Vuoro Boomhauerille

Edit. Niin mitä ilmeisimmin oli mun vuoro varata?

Meinaatko sä koota uutta Bostonia vai mikä on strategiasi? ;)

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ykkösketjun keskelle mies joka takuuvarmasti syöttää n 50 maalia ja tekee siinä sivussa itse yli 30:

Pavol Demitra

Vuoro Pullamössölle.

Edit: Niin, Markus91 hoitaa mun varauksia nyt huomisillasta eteenpäin kunnes toisin ilmoitetan.

Viimeksi muokattu:

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Hieman myöhässä Oilers ottaa ykkössentterikseen takaisin Doug Weightin.

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti pancor
Meinaatko sä koota uutta Bostonia vai mikä on strategiasi? ;)

Heheh, en sentään. Päätin, että ekana on draftattava ykkössentteri ja sen jälkeen ykköspakki. Thornton ja Gonchar olivat mielestäni parhaat saatavilla olevat pelaajat niille paikoille, kun vuoroni oli, joten sen takia valitsin heidät. :)

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Stars varaa 193 senttisen ja 104 kiloisen sentterin, joka viime kaudella oli NY Rangersin toisiksi paras pistemies. Hän heilutti verkkoa 25 kertaa ja antoi 31 maaliin johtanutta syöttöä. Dallasin toinen varaus: Bobby Holik.

Viimeksi muokattu:

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
Coloradon Varaus #2 Alexander Mogilny

Mogilny-Richards-xxx
xxx-xxx-xxx
xxx-xxx-xxx
xxx-xxx-xxx

xxx-xxx
xxx-xxx
xxx-xxx
xxx

xx
xx

edit. hmm huomasin et mogilny vapaa.. ja kukaan ei ehtiny varaa nii vaihoin sen itelleni :)

Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Devilsin 2.kierroksen varaus on Keith Primeau.

Primeau pelasi upeat pleijarit ja vakuutti Devilsin scoutit osaamisellaan.

Vuoro stounille.

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Philadelphian toisen kierroksen varaus on viimekauden Philapelphian paras pistemies Mark Recchi
Vuoro The Rockille.

-stouni

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Viestin lähetti stouni
Philadelphian toisen kierroksen varaus on viimekauden Philapelphian paras pistemies Mark Recchi
Vuoro The Rockille.

-stouni

Kele! Tana! TTU! Ja taas menee paperit uusiksi...

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Back in business. Avausviesti päivitetty hetki sitten.

Ja sen verran paljon olen lähiaikoina koneella, että listoja voi tänne päin lähettää jos vuoro kolkuttaa lähellä eikä omasta ehtimisestä ole tietoa.

The Rock

Jäsen
The Rock Says:

Vancouver jatkaa pistepörssivoittajien draftaamista. Toisen kierroksen varaus on maalikone Dallasista. Mies tunnetaan ronskeista otteistaan ja raudanlujasta laukauksestaan.

Vancouver Canucks 2. kierroksen varaus: Bill Guerin #13

Scott Gomez

on Montrealin viivästynyt varaus. Sainpahan kuitenkin kenet halusin.... hehee.

Olisiko mitenkään mahdollista sopia että kun varauksensa on tehnyt, Lähettää YV:llä viestiä toiselle että on sun vuoro??? Vaikka ei kyseinen henkilö olisikaan koneella, Olis siellä kuitenkin valmiina viesti kun koneelle tulee. Huomaa että aha, nyt taitaa olla mun vuoro. Näin saataisin draftia mahdollisesti nopeutettua janiinpäinpois

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taitaapi olla Ck:n vuoroksi vaihtunut puolisen tuntia sitten, sillä The Rock varasi 23.30. Eli Ohmi varaa kun ehtii, vuoro Ck:lla.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja 17.30 vuoro siirtynyt jälleen eteenpäin, ollen tällä hetkellä Black Adderilla (tai apumanagerillaan Hamiltonilla, kumpi nyt sitten varaakin).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy