NHL fantasiadraft

• 47 829
  • 1 022

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Saiko Ghost sen mun lähettämän viestin? Eli mä voin varata ne sun 31. ja 30. varaukset. Lähetä mulle vaan joku lista.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Sain viestin. Lähetän listan tämän päivän aikana.

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mulle vois lähettää Punasydän sen listansa, eli voin varata punasydämmellekin. Varaan siis Punasydämmelle ja Ghostille.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Buffalon varaus saattaa venyä myöhään iltaan, joten jos arvon managereille sopii, hoidan oman varaukseni huomenna klo 14 jälkeen. Jos vuoro siihen mennessä minulle edes ehtii.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Niin ensimmäinen viesti ei päivity ennen perjantaita, koska tässä välissä pitää käydä suorittamassa sotiminen loppuun. Varauslista on toimitettu Markus91:lle. Mikäli pelaajat loppuvat kesken siltä listalta niiden vuorojen puitteissa, jotka kohdalle osuvat, niin teen varaukset sitten kun koneelle ehdin. Uskoisin kuitenkin, että neljä ensimmäistä kierrosta sillä listalla hoituvat ja olen hieman epäileväinen, että vuoroon 150 (tai vähän vähemmän jos viimeistä manageria ei ilmesty) päästäisiin ainakaan kovin paljoa ennen perjantaita.

Boomhauer

Jäsen
6 tuntia kulunut eikä Nikke ole ilmottanut olemassaolostaan, joten varaan Islandersin maalinsuulle herran nimeltä Roberto Luongo

Seuraavaksi vuorossa on Nikoa

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Nikke oli viikonlopun vietossa. Mutta saanko siis nyt varata vaikka ns nukuin vuoroni ohi? Ilmeisesti, joten St Louis varaa puolustuksen tukipilariksi Nicklas Lidströmin

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Tribal, mikäli kiinnostusta löytyy tarpeeksi, niin Carolina Hurricanes on vielä täysin vailla manageria, ja kun heidän varausvuoronsakin on vielä edessäpäin, voit luullakseni tarttua heidänkin peräsimeen.

Draftin pääpyörittäjä Ghost on ilmeisesti tämän viikon vielä asepalvelusta suorittamassa, mutta uskoisin tämän järjestelyn kaikille käyvän.

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Jaahas, ei ole viikonlopun aikana ehtinyt vuoro mennä ohi eli Edmontonin ykkösvaraus on uuden puolustuksemme johtotähti: Scott Niedermayer. Ja vuoro siirtyy Buffalo Sabresille eli Köpille.

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kuitenkin jos Tribal ajattelit alkaa Carolinan manageriksi, pysy loppuun asti mukana, ja tee tuonne joukkuekatsaukseen Carolinan kohta. (Huomaat kyllä mitä pitää tehdä siinä)

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Viestin lähetti Infamous
Tribal, mikäli kiinnostusta löytyy tarpeeksi, niin Carolina Hurricanes on vielä täysin vailla manageria, ja kun heidän varausvuoronsakin on vielä edessäpäin, voit luullakseni tarttua heidänkin peräsimeen.

Niinpä näyttääkin olevan Carolina vielä vapaana ja varausvuoro tosiaan edessä päin. Otan siis vastaan Hurricanesin GM:n viitan.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Sorppa
Edmontonin ykkösvaraus on uuden puolustuksemme johtotähti: Scott Niedermayer.

Ei, ei, eiiii!

Scott Niedermayerin olisi kuulunut saada jäädä kotiin, eli New Jersey Devilsiin. Aaarg!

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti flintstone
Ei, ei, eiiii!

Scott Niedermayerin olisi kuulunut saada jäädä kotiin, eli New Jersey Devilsiin. Aaarg!

Sorry, piti saada kunnollinen ykköspakki ja Scott sopi hyvin profiiliin. Mutta saithan sinä jo Brodeurin...

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Olisiko siinä jotain ideaa että kun tietää että oma vuoro on suht lähellä niin lähettäisi vaikka seuraavan varauksensa jollekin joka vaikka itsensä jälkeen/ennen jos ei ole varma onko lähiaikoina koneen ääressä? Vai onko jotain muita ideoita millä tätä saataisiin nopeutettua? Jos nyt kerran tämä on ollut käynnissä reilut 52 tuntia ja olemme 17 varausta saaneet aikaiseksi. Ei siinä muuten mitään mutta tällä tahdillahan tätä jatketaan vielä ensi vuoden puolella.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En pääse n. viikkoon varaamaan, joten joku saa varata puolestani. Ellei kukaan varaa, laittakaa joukkueen viimekauden paras jäljellä oleva pistemies Atlantasta Ghostin(?) ehdotuksen mukaan.

Edit: Markus91 varaa puolestani.

Viimeksi muokattu:

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Niken ehdotus voisi olla ihan hyvä, mutta eikös sovittu ennen draftin alkamista että ei aleta muutteleen sääntöjä. Toisaalta en tiedä haittaisiko tuo sääntölisäys mitään/ketään. Kuitenkin ollaanhan tässä nopeampaa menty kuin Sm-liigan fantasiadrafteissa, joten eikähän jatketa vain samaa rataa ilman uusia sääntöjä. Ghost saa sitten päättää otetaanko tuo Niken idea käyttöön. Itse en sitä hirveästi kannata.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Viestin lähetti Sorppa
Jaahas, ei ole viikonlopun aikana ehtinyt vuoro mennä ohi eli Edmontonin ykkösvaraus on uuden puolustuksemme johtotähti: Scott Niedermayer. Ja vuoro siirtyy Buffalo Sabresille eli Köpille.

Saatana! Mä vihaan sua...

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
No Scott piti olla mun ykkösvaraus. Älä nyt vaan vakavasti tota mun edellistä viestiä ota...

No nyt vaan pitää miettiä uudestaan koko strategia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy